Een wokrestaurant met zonder aziaten?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eten.Vreetschuren ftw!
http://www.etenstijd.nl
Nope, geen wokrestaurant.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een wokrestaurant met zonder aziaten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eten.Vreetschuren ftw!
http://www.etenstijd.nl
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.
In de NS-mail van afgelopen week heb ik er niks over gelezen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier of er nog ergens een actie is met NS-dagkaarten?
Als je culinaire hoogstandjes verwacht moet je er ook niet naar toe gaan, het is gewoon de zoveelste all-you-can-eat, wel een goede imo maar het blijft een vreetschuur natuurlijkquote:
Jammer, heb al bij de AH, Hema, Blokker en kruidvat gekeken, maar net nu zijn ze nergensquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de NS-mail van afgelopen week heb ik er niks over gelezen.
Al in V&A gekeken?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Jammer, heb al bij de AH, Hema, Blokker en kruidvat gekeken, maar net nu zijn ze nergens
Jumbo!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu welJumbo heeft nu die actie, maar die zit hier niet.
http://www.opentot.nl/Supermarkt/utrechtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jumbo!Die heb je toch wel in Utrecht?
In Kanaleneiland en Overvecht, maar daar kom ik nooitquote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jumbo!Die heb je toch wel in Utrecht?
kom je op bezoek?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier of er nog ergens een actie is met NS-dagkaarten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor m'n zus![]()
Maar ik kan wel een keer langskomen
Je zou 'm gewoon geld toe geven met zo'n gratis id als je die blik ziet.quote:
Jammer, was een mooie impuls geweest om de achterlijke prijzen van overheidsdocumenten naar beneden te brengen.quote:
Was toch een sigaar uit eigen doos. Anders gaan ze gewoon meer belasting heffen, iemand moet het toch betalen.quote:
Dat wel, maar die kaartjes kunnen echt wel goedkoper, sowieso is het absurd dat de prijzen van die dingen per gemeente verschillenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Was toch een sigaar uit eigen doos. Anders gaan ze gewoon meer belasting heffen, iemand moet het toch betalen.
Zouden ze weer gehackt zijn?quote:
Ze hebben het iig niet zelf offline gehaald deze keerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden ze weer gehackt zijn?Ik ben wel weer toe aan gratis spellen.
Volgens Playstations eigen twitter moeten ze met ongeveer een uur weer online zijn. Zal dus wel een week wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben het iig niet zelf offline gehaald deze keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |