Wat heb je besteld, wat heb je besteldquote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, dat is de tweede keer deze week dat ik iets heb besteld en het kapot aankomt
Klacht indienen!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij onze catering is het eten eigenlijk nooit lekker.
Mja.. die is bijna leegquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Klacht indienen!
Gelukkig heb jij een hele rugtas vol
Met eten!!
!! Klacht indienen. Wat hedde besteld?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, dat is de tweede keer deze week dat ik iets heb besteld en het kapot aankomt
Eerst een hele mooie bankierslamp: dikke kras op het glas, maar ik moet hem in Ede terugbrengenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
!! Klacht indienen. Wat hedde besteld?
Volgende keer maar een weekend tas ipv rugtasquote:
Oh wat balen zeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een hele mooie bankierslamp: dikke kras op het glas, maar ik moet hem in Ede terugbrengenDus ik kan weer terug. Note to self: controleren voor je hem meeneemt.
En ik had twee schalen besteld bij de Hema die ze niet in de toko zelf hadden, en eentje daarvan is kapot. Kan ik alsnog met die schaal op de fiets naar de winkel, maar goed, hij is toch al kapot![]()
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh wat balen zeg.
Ehm, wat is een bankierslamp trouwens?Oh zoeen uit Amerikaanse films als ze dan op een set zijn van een bank!
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben in de bios geweest! Daar komt hij ook! En op hetstation
Jij zit ook goed in de slappe was niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die moet ik even vouwen, zal nu wel droog zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zit ook goed in de slappe was niet?
ja sorryquote:
Daar ga ik volgende week eten.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
Zwart.
Etenstijd.
Oh Oh Cherso kijken tijdens het eten.
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eten.Vreetschuren ftw!
http://www.etenstijd.nl
Daar kan men dan ook prima bunkeren idd. Het is er alleen altijd tyfusdruk.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |