abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 september 2011 @ 22:22:36 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102459300
Goed dat je de meeste eruit hebt :Y

Zo'n tekenlepeltje ziet er handig uit, met een tangetje sta je altijd zo te prutsen om de teken goed te pakken te krijgen :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102462809
Gotver ;( Lynn heeft een paar uur terug weer wat zelf gegeten, maar nu net heeft ze 4x gespuugd en waterdunne poep gehad (haar braaksel heeft meer kleur dan haar ontlasting) -O- ik maak me zorgen om haar. Ze is al zo dun
pi_102463829
:* voor Oognip
♥ scars make us who we are ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 september 2011 @ 06:46:58 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102466647
Arme Lynn, snel naar de DA met haar dus :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102466704
Ach het arme ding, ik hoop dat de DA iets kan geven zodat ze sneller opknapt en een knuffel voor Oognip :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102467379
Gisteravond heb ik de dierenarts nog gebeld omdat ze aan het uitdrogen is aangezien ze alles er uit spuugt. De dierenarts dacht dat het wel tot vanochtend kon wachten omdat ik zo een afspraak al heb met een dierenarts. Zijn advies was blijven dwangvoeren.
Vannacht is mijn vriend pas om 4 uur naar bed gegaan zodat hij om 1 en 4 uur nog kon dwangvoeren. Om 4 uur lag al het dwangvoer weer in de kattenbak en nu net weer -O- ik heb haar maar weer gedwangvoerd maar het gaat echt de verkeerde kant op. Gisteravond kon ze nog wel een beetje lelijk doen, nu niet, ik heb haar net zelfs met blote handen opgetild, vond ze allemaal goed. Ze is in nog geen 12 uur tijd 25 gram afgevallen.
Ik zelf denk dat ze het niet gaat redden ;(
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2011 @ 09:31:10 #207
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102468520
Arme kleine Lynn -O- Ik neem aan dat ze nu aan het infuus gaat, als er echt niks inblijft?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  woensdag 28 september 2011 @ 09:34:21 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_102468593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Oognip het volgende:
Gisteravond heb ik de dierenarts nog gebeld omdat ze aan het uitdrogen is aangezien ze alles er uit spuugt. De dierenarts dacht dat het wel tot vanochtend kon wachten omdat ik zo een afspraak al heb met een dierenarts. Zijn advies was blijven dwangvoeren.
Vannacht is mijn vriend pas om 4 uur naar bed gegaan zodat hij om 1 en 4 uur nog kon dwangvoeren. Om 4 uur lag al het dwangvoer weer in de kattenbak en nu net weer -O- ik heb haar maar weer gedwangvoerd maar het gaat echt de verkeerde kant op. Gisteravond kon ze nog wel een beetje lelijk doen, nu niet, ik heb haar net zelfs met blote handen opgetild, vond ze allemaal goed. Ze is in nog geen 12 uur tijd 25 gram afgevallen.
Ik zelf denk dat ze het niet gaat redden ;(
Oh nee, arme Lynn... ;(.

Ik hoop dat de dierenarts er nog wat mee kan, anders is inslapen de enige mogelijkheid, denk ik ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_102468658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
Arme kleine Lynn -O- Ik neem aan dat ze nu aan het infuus gaat, als er echt niks inblijft?
Dat ligt er aan of het nog zin heeft. Lieve Donder had hetzelfde en die is ingeslapen...
pi_102468744
Ik duim voor lieve kleine Lynn :'(
pi_102472840
Lynn heeft een spuitje gekregen tegen de misselijkheid. Over een uurtje mag ik haar weer gaan dwangvoeren en vanaf dan zou ze niet meer moeten braken. De diarree kan nog wel een paar dagen blijven. Ze moet verder 2x per dag antibiotica en om de 3 uur gedwangvoerd worden.
pi_102473040
Ik duim verder voor kleine Lynn :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 28 september 2011 @ 12:22:59 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_102473258
Oognip, hoe ver ga jij om de kittens een waardig leven te geven? Heb je een bepaald percentage aan kans (5% of 10% kans) op overleven dat je nog waardig acht of een bepaalde mate aan pijn die je een dier wilt laten lijden.

Ik bedoel dit niet als aanval, maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe jij daarover denkt :).
pi_102473339
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
Oognip, hoe ver ga jij om de kittens een waardig leven te geven? Heb je een bepaald percentage aan kans (5% of 10% kans) op overleven dat je nog waardig acht of een bepaalde mate aan pijn die je een dier wilt laten lijden.

Ik bedoel dit niet als aanval, maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe jij daarover denkt :).
Ik snap je vraag niet helemaal, maar als een kitten lijdt dan laat ik hem liever inslapen als de kans op verbetering niet hoog is.
Maar Lynn is niet mijn kitten dus ik heb er niks over te zeggen. De dierenarts zei dat ze er wel doorheen komt.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:28:19 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_102473429
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal, maar als een kitten lijdt dan laat ik hem liever inslapen als de kans op verbetering niet hoog is.
Maar Lynn is niet mijn kitten dus ik heb er niks over te zeggen. De dierenarts zei dat ze er wel doorheen komt.
Dat bedoel ik :). Wanneer besluit je dat ze in worden geslapen. Gebeurt dit in overleg met 't asiel?
pi_102473518
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik :). Wanneer besluit je dat ze in worden geslapen. Gebeurt dit in overleg met 't asiel?
Als ik bij de dierenarts kom en die zou zeggen dat ze moet worden ingeslapen dan ga ik eerst bellen met de coördinator want vaak zijn die het er niet mee eens. Het gebeurt helaas af en toe dat een kitten wordt ingeslapen wat eigenlijk niet nodig was... Om die reden zou ik overleggen met de coördinator wat die er van vindt (heb het nog nooit hoeven doen gelukkig).
  woensdag 28 september 2011 @ 12:38:33 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_102473760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

Als ik bij de dierenarts kom en die zou zeggen dat ze moet worden ingeslapen dan ga ik eerst bellen met de coördinator want vaak zijn die het er niet mee eens. Het gebeurt helaas af en toe dat een kitten wordt ingeslapen wat eigenlijk niet nodig was... Om die reden zou ik overleggen met de coördinator wat die er van vindt (heb het nog nooit hoeven doen gelukkig).
Oke, wel goed geregeld dus :).
pi_102474101
Hup Lynn, dat je maar een mooie grote (felle) meid mag worden :*

*O* voor Oognip die geweldig is _O_
♥ scars make us who we are ♥
pi_102474206
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oke, wel goed geregeld dus :).
Ja maar het ligt wel aan het gastgezin. Sommige gastgezinnen luisteren naar de dierenarts zonder eerste te overleggen met de coordinator.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:10:12 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_102474706
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja maar het ligt wel aan het gastgezin. Sommige gastgezinnen luisteren naar de dierenarts zonder eerste te overleggen met de coordinator.
Hmmm, dat lijkt me ook niet de bedoeling, tenzij er een zeer ernstige situatie heeft voorgedaan of zo.

Maar goed, het klinkt als een systeem dat goed werkt. Hoe is het met de rest van het gezinnetje? O+.
pi_102474955
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hmmm, dat lijkt me ook niet de bedoeling, tenzij er een zeer ernstige situatie heeft voorgedaan of zo.

Maar goed, het klinkt als een systeem dat goed werkt. Hoe is het met de rest van het gezinnetje? O+.
Met Lana en Socks gaat het gelukkig prima O+ Af en toe word ik weleens gek van Lana en haar speelse gedrag (ze is echt heel speels!) :@ ik moet de hele dag op haar letten, dan hangt ze weer in de gordijnen dan weer in de kabels dan weer in mij :')
Lynn heeft net de eerste portie AB binnengekregen en ze is er niet zo van gecharmeerd :') De DA vertelde nog wel dat er een lekker bananensmaakje aan zat, net of een kat dat lekker vindt :') dus ik heb het om en om gedaan, een ml AB, een ml dwangvoer tot het op was. Als ik dat niet doe spuugt ze de AB er uit.
Voor de beeldvorming ( :+ ) Lynn moet dit 2x per dag
En dan nog 3x hetzelfde zonder het spuitje rechts...

Op het moment van typen ligt Lana te dromen van een tepel O+
pi_102475414
Arme Lynn, ik hoop dat ze zich snel beter voelt met de medicijnen.
En :* voor Oognip. Het is vast niet makkelijk om weer zo'n zieke kitten te hebben.

Dromende Lana O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102475426
Ach altijd zo schattig als ze liggen te dromen!
Sterkte met alle zorgen, het lijkt me wel een dagtaak om voor die kleintjes te zorgen.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_102475483
Arme Lynn. Ik hoop dat het toch nog goed komt :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 28 september 2011 @ 13:39:07 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_102475653
Ik ken de hoeveelheden idd, zelf ook regelmatig moeten dwangvoeren. Het is voor een goed doel, denken we dan maar O+.

Fijn dat de rest zo goed gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')