abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102407018
Zo Lynn is ontvlooid en ontwormd. Ze reageert wel erg agressief en probeert te bijten maar dat is puur angst.
Ik heb haar ook nog even op schoot vastgehouden en tegen me aan gedrukt, dat gaan we elke dag doen en dan gaat het vanzelf beter. Lana zit nu bij Lynn in de bench (is ook ontvlooid), nu maar hopen dat ze snel ophouden met grommen en blazen naar elkaar en vriendinnetjes worden :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 september 2011 @ 18:44:02 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102407126
Agos, dat stel O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102414215
Lynn heeft inmiddels al 2x gespuugd -O- eerst zat er nog wel wat eten in het spuug, maar nu was het echt gewoon gal met speciale melk dat ik haar gegeven heb.
Misschien zijn het de wormen die haar dwars zitten, maar hopelijk begint ze gauw weer wat te eten want dit schiet niet op zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 september 2011 @ 21:19:55 #154
13151 crew  Rewimo
pi_102415239
Hè, dat is vervelend :{ Die wormen zijn ook rotdingen hoor. Is Lana ze al een beetje kwijt?

J&O zijn boven, we hebben ze gehoord. We hopen ze te verleiden met de vis die we nu bovenaan de trap hebben geparkeerd ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102415541
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Hè, dat is vervelend :{ Die wormen zijn ook rotdingen hoor. Is Lana ze al een beetje kwijt?

J&O zijn boven, we hebben ze gehoord. We hopen ze te verleiden met de vis die we nu bovenaan de trap hebben geparkeerd ;)
Lynn heeft nog een keer gespuugd, het is echt heel sneu. Er zitten geen wormen bij haar braaksel of zo.
Ik heb ze bij Lana niet gezien, maar haar buikje is nog wel dik. Ze is ze vast snel kwijt.

Wat fijn dat jullie weten waar J&O zijn! *O*
pi_102417719
Ach arme Lynn, hopelijk gaat ze gauw eten en niet meer spugen O+
Joe en Odie nu is het wel mooi geweest hoor, ga eens snel eten :{w
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102419603
Ik heb even overlegd met de dierenarts, omdat Lynn inmiddels 3x heeft overgegeven en waterdunne ontlasting. Het is of een allergische reactie op de ontworming/ontvlooiing of ze heeft zo veel wormen dat door de ontworming alle wormen gedood worden en ze daar zo ziek van wordt.
Het eten en drinken moeten we een paar uur weg halen zodat haar maag tot rust kan komen en dan denkt de dierenarts dat het beter wordt. Mocht het niet beter gaan dan gaan we naar de praktijk.
pi_102419663
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
Ik heb even overlegd met de dierenarts, omdat Lynn inmiddels 3x heeft overgegeven en waterdunne ontlasting. Het is of een allergische reactie op de ontworming/ontvlooiing of ze heeft zo veel wormen dat door de ontworming alle wormen gedood worden en ze daar zo ziek van wordt.
Het eten en drinken moeten we een paar uur weg halen zodat haar maag tot rust kan komen en dan denkt de dierenarts dat het beter wordt. Mocht het niet beter gaan dan gaan we naar de praktijk.
Gelukkig is ze in goede handen :*
pi_102419851
O'ja de plek waar we de stronghold (pipetje met ontworming en ontvlooiing in 1) is toegediend moesten we schoon maken. Dat is uiteindelijk gelukt met heel wat gekrijs van het arme kind.
De coordinator vertelde verder dat mocht Lynn niet gaan eten dan moeten we haar dwangvoeren :o
pi_102426124
:O ik heb de wekker gezet om te kijken hoe het met Lynn gaat. Durfde het niet aan om tot een uur of 9 te wachten.
Ze voelt zich duidelijk niet lekker en heeft niets gegeten, ook niet gebraakt overigens.
Hopelijk besluit ze nu toch te gaan eten want anders moet ik haar dwangvoeren en dat levert een hoop stress op voor haar als het al lukt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 september 2011 @ 06:38:38 #161
13151 crew  Rewimo
pi_102426204
Ach jeetje, dat arme beestje (en arme jij met al dat knokken, wat is zo'n klein beestje sterk hè?) :{
pi_102426254
Arme Lynn, zet 'm op klein meisje!

Succes Oognip, ik hoop dat het snel beter met haar gaat!
Home is where the O+ is...
pi_102426257
We gaan weer duimen hoor ^O^ dat ze snel gaat eten en dat ze niet meer hoeft over te geven, arme Lynn O+
pi_102429842
(ouwe reactie zie ik net)

Felle tante? Ik vind het wel meevallen, ze geeft aan dat ze die handdoek eng vindt. Ze heeft nog niet de rafels op je armen getrokken... :P Kwestie van geduld inderdaad.
Ik heb vroeger vaak van die wilde kittens gedomesticeerd. Als ze onder de 7 weken niet aan mensen zijn blootgesteld, kan het vrij lang duren, weken wel. Volhouden en er rustig bij blijven zitten.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_102430394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:36 schreef elvhenk het volgende:
(ouwe reactie zie ik net)

Felle tante? Ik vind het wel meevallen, ze geeft aan dat ze die handdoek eng vindt. Ze heeft nog niet de rafels op je armen getrokken... :P Kwestie van geduld inderdaad.
Ik heb vroeger vaak van die wilde kittens gedomesticeerd. Als ze onder de 7 weken niet aan mensen zijn blootgesteld, kan het vrij lang duren, weken wel. Volhouden en er rustig bij blijven zitten.
Waarom denk je dat ze de rafels nog niet op mijn armen heeft getrokken? :P Vanwege de handdoek.
Het gaat al iets beter met Lynn qua gedrag. Als ik rustig bij de bench kom zitten en mijn vinger door de tralies doe dan blaast ze niet, maar komt ze zelfs snuffelen O+ Net ging ik haar aaien in de bench, daar is ze nog niet zo van gediend, gister werd ze heel fel, nu mauwde ze alleen.
pi_102430439
Vooruitgang O+

En wil ze al een beetje eten en drinken?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102430449
Hopelijk gaat ze snel eten dan, maar wat fijn dat er al wat verbetering in zit! ^O^
pi_102430554
Vooruitgang *O*
pi_102430729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:01 schreef Mry het volgende:
Vooruitgang O+

En wil ze al een beetje eten en drinken?
Nee dat doet ze nog steeds niet, maakt niet uit wat ik haar aanbied dus ik ga zo even overleggen wat te doen.
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2011 @ 11:53:04 #170
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102431909
Snuffelen *O* . Nu nog eten :Y
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_102432264
Ik heb overlegd met de coördinator over wat we nu met Lynn gaan doen. Doordat zij zo weinig eet krijgt ze snel een vitamine B tekort en dat zorgt er weer voor dat ze niet gaat eten. Een vicieuze cirkel dus. Het plan is nu om te dwangvoeren zodat vitamine B weer omhoog gaat en ze weer zelf gaat eten.
De eerste 15ml zit er in :) over 3 uur nog eens proberen.

Ik heb haar vanmorgen ook opgepakt en tegen me aan gedrukt, dat ging heel goed dus het dwangvoeren moet lukken, gelukkig lukte het net ook. Ze is alleen wel heel vies en zit onder de vlooien/teken.
pi_102432328
Dat doe je nog steeds met de handdoek?

Wel fijn dat het een stukje beter gaat, dat je haar nu tenminste een beetje tegen je aan kan houden zodat ze daaraan went.
pi_102432719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef Hitomi het volgende:
Dat doe je nog steeds met de handdoek?

Wel fijn dat het een stukje beter gaat, dat je haar nu tenminste een beetje tegen je aan kan houden zodat ze daaraan went.
Toen ik haar vanmorgen oppakte en tegen me aan drukte heb ik het zonder handdoek gedaan. Als ik haar pak om te dwangvoeren doe ik het ook zonder handdoek alleen als ze dan op schoot zit om gedwangvoerd te worden doe ik wel een handdoek om haar heen omdat ze anders met haar achterpoten zich om kan draaien.
Het advies was om haar helemaal in een handdoek te wikkelen en dan te dwangvoeren, maar ik heb de handdoek over haar achterpootjes gelegd en verder niets. Haar voorpootjes waren wel vrij, maar daar kan ze niets mee omdat ik haar in haar nekvel vasthoud.
pi_102433091
Dat gaat dus ook al de goede kant op, dat je haar nu met blote handen vast kan pakken :)
pi_102436401
Foto's!
Lana zat gisteren op mijn hoofd :')

Mooie Socks zoekt nog steeds een baasje

Lana zit af en toe bij Lynn in de bench en Lynn leert daar echt van, dat zie je heel duidelijk! Als ik Lana eerst aai dan kijkt Lynn ernaar en dan mag ik haar ook aaien.
Lana doet pogingen om met Lynn te spelen en knuffelen, maar daar wil Lynn nog niet echt wat van weten. Ze mocht Lynns koppie net wel wassen O+
Lynn

Lana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')