abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102370829
Agos. Volgens mij is dat beestje doodsbang en is ze daardoor zo fel ...

Is een nachtje rust een optie/oplossing?

[ Bericht 23% gewijzigd door Marlbora op 25-09-2011 19:55:43 ]
pi_102371536
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef Marlbora het volgende:
Agos. Volgens mij is dat beestje doodsbang en is ze daardoor zo fel ...

Is een nachtje rust een optie/oplossing?
Ik weet wel zeker dat dat beestje doodsbang is, dat is ook niet zo gek. Nachtje rust gaat ze zeker krijgen, ik laat haar nu mooi met rust. De reden dat ik haar vandaag al op wilde pakken is dat ik dacht dat ze morgen misschien een ietsiepietsie meer gewend is als ik haar de ontvlooiing moet geven.
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ieps... die is nog erg bozig. Maar ik kan me een eerder filmpje van je herinneren waarin er één zo boos deed, maar die trok ook aardig bij. Ik vertrouw er eigenlijk helemaal op dat het goed komt :Y
Je bedoelt O+ Oscar O+ maar die heeft nooit willen bijten en uithalen. Dit is een uitdaging zullen we maar zeggen :D
pi_102372463
Oscar ja! O+ Ik denk dat met jouw geduld dit ook weer helemaal goed gaat komen :Y
pi_102375220
Lana is echt al de hele dag aan het ruften _O- en stinken :X
pi_102377802
Haha, de kat van de vriendin van m'n pa die meurde ook zo gigantisch, maar dat was eigenlijk alleen in de periode dat ze een kap om moest in verband met een vlooienallergie en het kapot krabben van zichzelf.

Zodra je bij haar in de buurt kwam was ze dolblij en wilde ze zoveel kriebels, maar je rende na een paar aaitjes zo'n beetje gillend en schreeuwend weg. :X
pi_102377992
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:44 schreef Hitomi het volgende:
Haha, de kat van de vriendin van m'n pa die meurde ook zo gigantisch, maar dat was eigenlijk alleen in de periode dat ze een kap om moest in verband met een vlooienallergie en het kapot krabben van zichzelf.

Zodra je bij haar in de buurt kwam was ze dolblij en wilde ze zoveel kriebels, maar je rende na een paar aaitjes zo'n beetje gillend en schreeuwend weg. :X
Ah het is dus gewoon zoiets als pure ontspanning :+
pi_102380165
Net begon het wel heel heel erg te stinken, blijkt Lana in de mand gepoept te hebben :X Die staat nu op het balkon te drogen en kind is op de kattenbak gezet. Hopelijk snapt ze het.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 september 2011 @ 22:22:43 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102380243
Och jee, ze is ook nog zo klein hè. Hopelijk doen de grote katten het even voor :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 25 september 2011 @ 23:14:56 #134
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102383091
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:07 schreef Oognip het volgende:
En Joe en Odie zijn verhuisd :{ Ze gaan heel goed terecht komen.
Echt!! :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102389714
Misschien kan je Lana bij Lynn in de bench zetten? Ze kan je vast goed helpen met Lynn minder bang maken :) Je zou ook kunnen proberen om Feliway spray op je hand te doen, dat werkte ook wel 'ns goed in het asiel. In ieder geval succes met haar, en met ontvlooien, maar komt allebei vast helemaal goed! :Y
pi_102389882
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:24 schreef Holyme het volgende:
Misschien kan je Lana bij Lynn in de bench zetten? Ze kan je vast goed helpen met Lynn minder bang maken :) Je zou ook kunnen proberen om Feliway spray op je hand te doen, dat werkte ook wel 'ns goed in het asiel. In ieder geval succes met haar, en met ontvlooien, maar komt allebei vast helemaal goed! :Y
Ze kunnen inderdaad bij elkaar in de bench, echter had ik gister geen ontvlooiingsmiddel in huis, maar zit Lynn wel onder de vlooien en Lana niet. Vandaar dat ze nu even gescheiden zitten. Ik kan ze morgen bij elkaar in de bench doen zodat Lynn leert dat het allemaal niet zo eng is. Misschien ga ik dat wel doen, maar dat vind ik weer een beetje sneu voor Lana omdat die graag wordt gekroeld.
Dat met de feliway spray zal ik onthouden. Het is sowieso een goed idee om nu de feliway stekker in het stopcontact te doen (helemaal niet aan gedacht).
pi_102390101
Ahh vandaar :) Naja je voelt zelf wel aan wat het beste is natuurlijk, en anders kun je Lana er misschien af en toe bijzetten en dan met haar in de bench kroelen, daarna weer los.
Ik vond het altijd best een beetje moeilijk om zo'n kleintje al zo bang en fel te zien, zo sneu voor d'r, dus ik hoop voor jullie allebei dat ze snel een beetje bijdraait O+
pi_102390198
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef Holyme het volgende:
Ahh vandaar :) Naja je voelt zelf wel aan wat het beste is natuurlijk, en anders kun je Lana er misschien af en toe bijzetten en dan met haar in de bench kroelen, daarna weer los.
Ik vond het altijd best een beetje moeilijk om zo'n kleintje al zo bang en fel te zien, zo sneu voor d'r, dus ik hoop voor jullie allebei dat ze snel een beetje bijdraait O+
Ik vind het vooral heel zielig dat ze zo bang is. Ze beweegt zo min mogelijk als wij in haar buurt zijn, eten en drinken doet ze ook alleen als we weg zijn. Nu zit ze alweer de hele tijd in de kattenbak ineen gekrompen. Ze heeft voor zover ik kan zien (en ruiken :+ ) ook nog geen plasje of poepje gedaan.
pi_102391472
Wel hopen dat ze dat snel gaat doen dan, want het lijkt me ook niet gezond om het allemaal op te houden.

't arme ding. En het is natuurlijk een lapje, dus die zijn ook nog eens feller over het algemeen.., dus ook: arme Oognip :P
pi_102391668
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:58 schreef Hitomi het volgende:
Wel hopen dat ze dat snel gaat doen dan, want het lijkt me ook niet gezond om het allemaal op te houden.

't arme ding. En het is natuurlijk een lapje, dus die zijn ook nog eens feller over het algemeen.., dus ook: arme Oognip :P
Ik heb nu 2 lapjes inderdaad _O- Lana kan erg wild doen, die kan opeens op me af komen rennen en springt zo op mijn schouder _O- Lekkerding O+
Lynn heeft net geplast en gepoept *O*
pi_102392967
O gelukkig maar *O* en idd sterkte, lapjes zijn zowieso al pittig en ook nog een wilde :o
Het zal veel tijd en geduld kosten, maar bij jou zit ze dan precies goed ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102393540
Bah ik vind het echt eng. Gister ging het best goed, maar nu is ze veel wilder en ik moet straks toch echt een pipetje anti vlooien in haar nek druppelen. Ik denk dat ik de coordinator maar om hulp ga vragen want ik zie dit niet zitten.
pi_102394716
Ik denk dat het dan slim is om inderdaad even hulp te vragen, als je het eng vindt voelt ze dat natuurlijk ook aan, dus wat hulp is voor allebei fijner :) Die kleintjes zijn ook zo snel en lastig om goed te pakken als ze niet willen he, ik vind het al dapper dat je het probeert!
Voor haar is het misschien ook fijner dat jij degene bent die rustig aan doet, en niet degene bent die vies spul op d'r smeert. Kunnen jullie rustig aan elkaar wennen zonder vervelende acties tussendoor. Sterkte ermee :*
pi_102394998
Lana is een mooie naam voor een lapje.

Heb je een foto van wilde Lana op je schouder?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_102395139
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef Holyme het volgende:
Ik denk dat het dan slim is om inderdaad even hulp te vragen, als je het eng vindt voelt ze dat natuurlijk ook aan, dus wat hulp is voor allebei fijner :) Die kleintjes zijn ook zo snel en lastig om goed te pakken als ze niet willen he, ik vind het al dapper dat je het probeert!
Voor haar is het misschien ook fijner dat jij degene bent die rustig aan doet, en niet degene bent die vies spul op d'r smeert. Kunnen jullie rustig aan elkaar wennen zonder vervelende acties tussendoor. Sterkte ermee :*
Dank je wel :*
De coordinator komt vanavond helpen :) Dan kan ik ook nog eens bekijken hoe zij haar pakt en kan ze me aanmoedigen :P
pi_102395159
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef sararaats het volgende:
Lana is een mooie naam voor een lapje.

Heb je een foto van wilde Lana op je schouder?
Geen toonbare :+
pi_102395259
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Geen toonbare :+
Oké ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_102405479
Nog even wat foto's van vandaag:
Lana krabton