Ik weet wel zeker dat dat beestje doodsbang is, dat is ook niet zo gek. Nachtje rust gaat ze zeker krijgen, ik laat haar nu mooi met rust. De reden dat ik haar vandaag al op wilde pakken is dat ik dacht dat ze morgen misschien een ietsiepietsie meer gewend is als ik haar de ontvlooiing moet geven.quote:Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef Marlbora het volgende:
Agos. Volgens mij is dat beestje doodsbang en is ze daardoor zo fel ...
Is een nachtje rust een optie/oplossing?
Je bedoeltquote:Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ieps... die is nog erg bozig. Maar ik kan me een eerder filmpje van je herinneren waarin er één zo boos deed, maar die trok ook aardig bij. Ik vertrouw er eigenlijk helemaal op dat het goed komt
Ah het is dus gewoon zoiets als pure ontspanningquote:Op zondag 25 september 2011 21:44 schreef Hitomi het volgende:
Haha, de kat van de vriendin van m'n pa die meurde ook zo gigantisch, maar dat was eigenlijk alleen in de periode dat ze een kap om moest in verband met een vlooienallergie en het kapot krabben van zichzelf.
Zodra je bij haar in de buurt kwam was ze dolblij en wilde ze zoveel kriebels, maar je rende na een paar aaitjes zo'n beetje gillend en schreeuwend weg.
Echt!!quote:Op zondag 25 september 2011 15:07 schreef Oognip het volgende:
En Joe en Odie zijn verhuisdZe gaan heel goed terecht komen.
Ze kunnen inderdaad bij elkaar in de bench, echter had ik gister geen ontvlooiingsmiddel in huis, maar zit Lynn wel onder de vlooien en Lana niet. Vandaar dat ze nu even gescheiden zitten. Ik kan ze morgen bij elkaar in de bench doen zodat Lynn leert dat het allemaal niet zo eng is. Misschien ga ik dat wel doen, maar dat vind ik weer een beetje sneu voor Lana omdat die graag wordt gekroeld.quote:Op maandag 26 september 2011 09:24 schreef Holyme het volgende:
Misschien kan je Lana bij Lynn in de bench zetten? Ze kan je vast goed helpen met Lynn minder bang makenJe zou ook kunnen proberen om Feliway spray op je hand te doen, dat werkte ook wel 'ns goed in het asiel. In ieder geval succes met haar, en met ontvlooien, maar komt allebei vast helemaal goed!
Ik vind het vooral heel zielig dat ze zo bang is. Ze beweegt zo min mogelijk als wij in haar buurt zijn, eten en drinken doet ze ook alleen als we weg zijn. Nu zit ze alweer de hele tijd in de kattenbak ineen gekrompen. Ze heeft voor zover ik kan zien (en ruikenquote:Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef Holyme het volgende:
Ahh vandaarNaja je voelt zelf wel aan wat het beste is natuurlijk, en anders kun je Lana er misschien af en toe bijzetten en dan met haar in de bench kroelen, daarna weer los.
Ik vond het altijd best een beetje moeilijk om zo'n kleintje al zo bang en fel te zien, zo sneu voor d'r, dus ik hoop voor jullie allebei dat ze snel een beetje bijdraait
Ik heb nu 2 lapjes inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 10:58 schreef Hitomi het volgende:
Wel hopen dat ze dat snel gaat doen dan, want het lijkt me ook niet gezond om het allemaal op te houden.
't arme ding. En het is natuurlijk een lapje, dus die zijn ook nog eens feller over het algemeen.., dus ook: arme Oognip
Dank je welquote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef Holyme het volgende:
Ik denk dat het dan slim is om inderdaad even hulp te vragen, als je het eng vindt voelt ze dat natuurlijk ook aan, dus wat hulp is voor allebei fijnerDie kleintjes zijn ook zo snel en lastig om goed te pakken als ze niet willen he, ik vind het al dapper dat je het probeert!
Voor haar is het misschien ook fijner dat jij degene bent die rustig aan doet, en niet degene bent die vies spul op d'r smeert. Kunnen jullie rustig aan elkaar wennen zonder vervelende acties tussendoor. Sterkte ermee
Geen toonbarequote:Op maandag 26 september 2011 12:53 schreef sararaats het volgende:
Lana is een mooie naam voor een lapje.
Heb je een foto van wilde Lana op je schouder?
Haar neusvleugeltjes zijn zwartquote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef Holyme het volgende:
Wat een mooi koppie met dat neusje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |