Ik weet het wel zeker dat ik die ga missen, maar gelukkig zijn er nieuwe kittens in aantocht wat zorgt voor afleiding.quote:Op zondag 25 september 2011 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk zeker dat ze die twee boefjes gaan missen. Dus ik beloof hierbij plechtig dat ze een bezoekregeling krijgen en natuurlijk bendes foto's en filmpjes
O mijn vraag in de Sc wordt hier al beantwoordquote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef Oognip het volgende:
Het eerste kitten is gearriveerd, een poesje
[ afbeelding ]
Ze is heel erg lief, maar nog wel een beetje vies en heeft wormpjes. Ik heb haar inmiddels ontwormd. Gelukkig heeft ze geen vlooien.
De vangkooi van de dierenbescherming staat klaar om een schuw kitten te vangen, zodra die gevangen is komt die hier ook heen.
Een laatste knuffel van oom Pingooquote:Op zondag 25 september 2011 13:27 schreef Oognip het volgende:
En Pingoo en Joe nog even
[ afbeelding ]
En deze vind ik ook grappig
[ afbeelding ]
ahh liefquote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef Oognip het volgende:
Het eerste kitten is gearriveerd, een poesje
[ afbeelding ]
Ze is heel erg lief, maar nog wel een beetje vies en heeft wormpjes. Ik heb haar inmiddels ontwormd. Gelukkig heeft ze geen vlooien.
De vangkooi van de dierenbescherming staat klaar om een schuw kitten te vangen, zodra die gevangen is komt die hier ook heen.
Ja he, dat vond ik ookquote:Op zondag 25 september 2011 14:03 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een mooie nieuw meisje zeg ! Tortietabby mackerel met wit![]()
Haar naam vind ik ook echt bij haar passen.
Dat vangen lijkt me ook enorm veel stress voor die kleintjes, arm ding.quote:Op zondag 25 september 2011 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja he, dat vond ik ook
Ze loopt nu los in huis, want de uitdaging is gearriveerdNog een poesje van een week of 8 met vlooien. Ze is heel wild en bang. De coordinator deed haar net vanuit de reismand in de bench met een handdoek, bijten en krabben dat ze deed
dat wordt nog wat. Een hele grote uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |