Kenmerken
Conditie: Zo goed als nieuw
Besturingssysteem: Android
Schermgrootte: 10 inch
Levering: Ophalen
Eigenschappen:
Uitbreidbaar geheugen, Usb-aansluiting
Vraagprijs ¤ 275Ik heb hier een 10 inch Point of view tablet met een 1ghz dual core a9 tegra processor te koop.
De tablet is bijna ongebruikt. hij is aangeschaft ivm een lange vliegreis afgelopen zomer en wordt nu niet meer gebruikt. De tablet heb ik hier 14 uur gebruikt en deze had toen nog 40% batterijniveau. bij normaal gebruik gaat de tablet ongeveer 2 dagen mee.
Op de tablet is andere software gezet. De standaard software had veel minpunten. Zo was het niet mogelijk om in de normale market te komen of de tablet op de pc aan te sluiten.
Nu draait de tablet op android versie 2.3, waar op alles mogelijk is. De tablet is nu ook aan te sluiten als externe harde schijf op de pc om er films en muziek op te zetten.
Zelfs bellen is mogelijk via skype en de ingebouwde speakers en microfoon.
De tablet beschikt ook over een hdmi kabel om moeiteloos uw hd video's naar uw tv te streamen.
Het scherm van de tablet is capicatief. dit betekent dat het scherm warmtegevoelig werkt en dus vloeiend reageert op uw bewegingen.
Ik heb voor het makkelijke gebruik en ter bescherming van het tablet een beschermhoed met standaard en toetsenbord gekocht. Deze krijgt u er bij twv ¤69,95.
Het tablet werkt via een micro sd kaartje(niet meegeleverd). hier op wordt alles geplaatst. hij kan kaartjes aan tot max 64gb.
Het interne geheugen is om de tablet snel te houden dan ook heel klein gelaten.
Alle boekjes, bonnen en de meegeleverde oplader zijn uiteraard aanwezig.
Voor biedingen of meer informatie kunt u mij mailen op jeffcaba@gmail.com of bellen op 0618770066
Beller is uiteraard sneller!
Specs Tablet:
CPU: Dual core Cortex A9 - 1 GHz
Chipset: NVIDIA Tegra 250
Memory: 512 MB DDR2 + 512 MB NAND
LCD display: 10.1" 1024x600 Capacitive touch screen
Operating system: Android 2.3!!
WiFi: 802.11 b/g
Graphics output: HDMI
Audio ports: Headphone out
Speakers: 2x 1 W
Webcam: 1.3M Pixel
USB Ports: 1x USB 2.0 host
3G: optional
Battery capacity: 3300 mAh
Weight: 730 gr
Vraagprijs ¤ 275Voor biedingen of meer informatie kunt u mij mailen op jeffcaba@gmail.com of bellen op 0618770066
![246wgtg.jpg]()
![nq8ozl.jpg]()
![e9dh06.jpg]()