abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102190918
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:20 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat weet hij nog niet? Hij weet dat ik er mee zit dus en dat ik misschien bij hem weg wil als het zo blijft.
Dat je door zijn gedrag een topic geopend hebt, stuur anders een link van dit topic naar hem door als je dat durft.
Rustig aan.
pi_102190976
zij die van je houden komen altijd terug.. laat hem je maar eens "verdienen" als jullie relatie zoveel waard is voor ham. vecht hij echt wel voor je, of hij nou moe is ofniet..

maar.

schrik niet als ie dan niet terugkomt,

sorry
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
After God created the world, He made man and woman. Then, to keep the whole thing from collapsing, He invented humor
pi_102191029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat je door zijn gedrag een topic geopend hebt, stuur anders een link van dit topic naar hem door als je dat durft.
hmm..goeie
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
After God created the world, He made man and woman. Then, to keep the whole thing from collapsing, He invented humor
pi_102191056
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef LostInSpace het volgende:
Mja, zeg inderdaad maar dat je ongelukkig wordt van de huidige situatie en dat je een pauze wil.

Ga vervolgens daten met andere mannen.. laat hem dit eventueel ook weten.

Als dat geen effect heeft, dan maakt het echt geen fuck meer uit en is het echt klaar.

Mijn ervaring is namelijk dat ik alleen maar meer zin in haar kreeg als ik jaloers was.. maar goed, dat hoeft ook weer niet voor iedereen te gelden.
Da's logisch. Je wilt altijd datgene wat je op dat moment niet hebt/kunt krijgen.

Ik zou inderdaad jezelf of vol in de strijd gooien (kijken of hij je afwijst, weet je genoeg) of een pauze inlasten/iemand anders daten, en zien of dat wat met hem doet.

Vind het maar raar dat de vrouw om sex moet smeken. :P
pi_102191108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef LostInSpace het volgende:
Mja, zeg inderdaad maar dat je ongelukkig wordt van de huidige situatie en dat je een pauze wil.

Ga vervolgens daten met andere mannen.. laat hem dit eventueel ook weten.

Als dat geen effect heeft, dan maakt het echt geen fuck meer uit en is het echt klaar.

Mijn ervaring is namelijk dat ik alleen maar meer zin in haar kreeg als ik jaloers was.. maar goed, dat hoeft ook weer niet voor iedereen te gelden.
Zin krijgen als je jaloers bent ? :P Apart haha. Ik zou niet weten hoe ik nu aan dates zou moeten komen haha. Maar ja die pauze komt er wel aan als hij dit weekend weer niet iets qua actie onderneemt. Ik kan wel blijven wachten maar daar word ik zelf niet gelukkiger van denk ik..
pi_102191232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor nut dan? Hij weet toch hoe ik er over denk?

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:26 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Da's logisch. Je wilt altijd datgene wat je op dat moment niet hebt/kunt krijgen.

Ik zou inderdaad jezelf of vol in de strijd gooien (kijken of hij je afwijst, weet je genoeg) of een pauze inlasten/iemand anders daten, en zien of dat wat met hem doet.

Vind het maar raar dat de vrouw om sex moet smeken. :P
Ja dat vind ik ook raar

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:25 schreef dewshine het volgende:
zij die van je houden komen altijd terug.. laat hem je maar eens "verdienen" als jullie relatie zoveel waard is voor ham. vecht hij echt wel voor je, of hij nou moe is ofniet..

maar.

schrik niet als ie dan niet terugkomt,

sorry
Geeft niet. En als hij niet terug komt weet ik in ieder geval wat ik voor hem betekende en heb ik eindelijk de duidelijkheid waar ik zo op zit te wachten.

Maar ik spreek hem nu dagelijks, maar dan kan ik het beste hem ook niet heel veel spreken (msn) lijkt me.. Anders laat ik hem nog niet "voelen"
pi_102191303
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat heeft dat voor nut dan? Hij weet toch hoe ik er over denk?
Et komt niet bepaald over meid... Zet eens wat grover geschut in ofzo? Artillery ipv aaien.
Rustig aan.
pi_102191310
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Zin krijgen als je jaloers bent ? :P Apart haha. Ik zou niet weten hoe ik nu aan dates zou moeten komen haha. Maar ja die pauze komt er wel aan als hij dit weekend weer niet iets qua actie onderneemt. Ik kan wel blijven wachten maar daar word ik zelf niet gelukkiger van denk ik..
Ja.. het verlangen neemt dan toe.

Je bent een jonge sportieve vrouw. Jij komt echt wel aan dates dan hoor :P
There is a long line down from heaven.
pi_102191319
die drie woordjes lijken mij in eerste instantie genoeg. praat alleen met hem als hij tegen jou praat.

zo ueb ik dat gedaan met mn eerste ex
pi_102191395
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Hier op Fok! zit vast wel iemand die wil daten met koekje om te kijken of ze echt pittig is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102191526
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel, maar ik ben niet zon persoon die alleen gaat stappen. En mijn vriendinnen houden er niet van. Woon ook niet in een grote stad dus is er maar weinig te doen. En alleen in een grote stad op pad vind ik ook niets. Heb het nog nooit gedaan, daar niet van maar toch.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef dewshine het volgende:
die drie woordjes lijken mij in eerste instantie genoeg. praat alleen met hem als hij tegen jou praat.

zo ueb ik dat gedaan met mn eerste ex
Hij begint wel gewoon te praten op msn/sms ...

welke 3 woordjes bedoel je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hier op Fok! zit vast wel iemand die wil daten met koekje om te kijken of ze echt pittig is
Hahaha :P
pi_102191570
Durf je niet boos op hem te worden ofzo?
Rustig aan.
pi_102191578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel, maar ik ben niet zon persoon die alleen gaat stappen. En mijn vriendinnen houden er niet van. Woon ook niet in een grote stad dus is er maar weinig te doen. En alleen in een grote stad op pad vind ik ook niets. Heb het nog nooit gedaan, daar niet van maar toch.

[..]

Hij begint wel gewoon te praten op msn/sms ...

welke 3 woordjes bedoel je?

[..]

Hahaha :P
Wat dacht van je: Ik wil seks
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102191602
als je die pauze in wilt lassen? iets in de trant vn dat het over is...? en ik denk dat dals je dat gezegd hebt.. dat ie dan wel gaat nadenken.. but make sure, dat ie niet gaqt denken dat t dan alleen om de seks draait
pi_102191622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef kruidkoekje het volgende:
Er zijn altijd nog andere manieren. Via internet kan het ook inderdaad.. kijk alleen wel uit met die mensen hier van Fok! hoor :P >:)
pi_102191650
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:28 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

dit bedoelde k
pi_102191672
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Durf je niet boos op hem te worden ofzo?
Ik word ook boos op hem maar dan gebeurt er niets.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef dewshine het volgende:
als je die pauze in wilt lassen? iets in de trant vn dat het over is...? en ik denk dat dals je dat gezegd hebt.. dat ie dan wel gaat nadenken.. but make sure, dat ie niet gaqt denken dat t dan alleen om de seks draait
Oke!

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Er zijn altijd nog andere manieren. Via internet kan het ook inderdaad.. kijk alleen wel uit met die mensen hier van Fok! hoor :P >:)
Hmm oke :P haha
pi_102191740
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik word ook boos op hem maar dan gebeurt er niets.
Wat doe jij als je boos bent dan..?
Rustig aan.
pi_102191762
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef kruidkoekje het volgende:
Hmm oke :P haha
If you came looking for trouble, you're in the right place :P
pi_102191787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Heeft niets met terugpakken, zemelen of kinderachtig gedoe te maken, maar als een meisje (of jongen, for that matter) nooit eens ongedwongen seksuele toespelingen kan maken of seksuele spanning met zijn/haar vriend(in) kan hebben zonder geconfronteerd te worden met een negatieve associatie zoals een tegenvallend seksleven, dan denkt hij dus bij elke aanraking God, ze probeert het weeerrr.

Moet hij meer zijn best doen voor intimiteit, stelt een vriendin zich onafhankelijk op en moet hij af en toe ook eens flink aan de bak om haar in de stemming te brengen, krijg je een veel natuurlijker en vrijere balans, waardoor niet elke intieme aanraking seks is en niet elke twijfel meteen als afwijzing geinterpreteerd wordt.
Ah ga toch weg zeg. Dat is wijvengedrag! "OH NEE ZE WIL WEER SEX!" EN HET IS PAS 2 MAANDEN GELEDEN!"

Kom op zeg, een 20-jarige vent zou zijn vriendin die maar wat graag wilt zonder 1 seconde te twijfelen ter wille willen zijn. Ik ben 10 jaar samen maar kan nu nog niet eens van dr af blijven. Idd wat ze zegt ook aanrakingen onder de douche. Effe op de billen slaan etc
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102191821
vertel m wel voor dit weekend dat je iers bslangrijks wilt bespreken.

en als je t gezdgd hebt, laat m dan niet blijven.. is kut..maar... anders kom je alsnog niet over
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:43:21 #172
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102191823
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah ga toch weg zeg. Dat is wijvengedrag! "OH NEE ZE WIL WEER SEX!" EN HET IS PAS 2 MAANDEN GELEDEN!"

Kom op zeg, een 20-jarige vent zou zijn vriendin die maar wat graag wilt zonder 1 seconde te twijfelen ter wille willen zijn. Ik ben 10 jaar samen maar kan nu nog niet eens van dr af blijven. Idd wat ze zegt ook aanrakingen onder de douche. Effe op de billen slaan etc
Kijk naar het gedrag van de vriend van TS. Dan is het toch ook gewoon een wijf, hoe hij zich qua seks gedraagt?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102191925
Wanneer komt ie uit de kast?
Neil LOVES Carrots!
pi_102191944
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah ga toch weg zeg. Dat is wijvengedrag! "OH NEE ZE WIL WEER SEX!" EN HET IS PAS 2 MAANDEN GELEDEN!
gelukkig verschilt dat per "wijf"
pi_102191965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nu mag jij, Tijn. Vervroegd verjaardagscadeau..van mij voor jou. O+
pi_102191987
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Whahahaha :D
pi_102192052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef dewshine het volgende:
vertel m wel voor dit weekend dat je iers bslangrijks wilt bespreken.

en als je t gezdgd hebt, laat m dan niet blijven.. is kut..maar... anders kom je alsnog niet over
Wil het dit weekend dus aankijken en anders zondag avond zeg maar het bespreken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Boudibou het volgende:

[..]

hahaha
pi_102192096
uhu:)...
pi_102192175
btw kruidkoekje,

ik leef met je mee
pi_102192312
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:47 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Whahahaha :D
:7
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Wil het dit weekend dus aankijken en anders zondag avond zeg maar het bespreken.

[..]

hahaha
Aardig van me he :D

Hoop voor je echter dat het niet zover hoeft te komen. ;)
pi_102192391
en uiteraard hoop ik hetzelfde...

al klinkt het misschien vn niet:(
pi_102192397
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef dewshine het volgende:
btw kruidkoekje,

ik leef met je mee
Dankje!

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef Boudibou het volgende:

[..]

:7

[..]

Aardig van me he :D

Hoop voor je echter dat het niet zover hoeft te komen. ;)
Hoop het ook liever niet.
pi_102192438
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:55 schreef dewshine het volgende:
en uiteraard hoop ik hetzelfde...

al klinkt het misschien vn niet:(
Ik snap het wel. Als hij zo blijft doen hoop / vind je dat ik bij hem weg moet natuurlijk, dat vind ik ook. MAar als hij wel aanpast, en er eindelijk iets mee doet dan gun je het me wel.
Wat lief O+ haha
pi_102192487
FOK!ers zijn er toch voor elkaar?;)
pi_102192607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:55 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Dankje!

[..]

Hoop het ook liever niet.
Tja..ik weet ook niet wat er met die pik aan de hand is. Als het dan fout gaat lopen, hoop ik voor je dat hij homosexueel is. Weet je in ieder geval zeker dat het niet aan jou heeft gelegen. :)
pi_102192618
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:56 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Als hij zo blijft doen hoop / vind je dat ik bij hem weg moet natuurlijk, dat vind ik ook. MAar als hij wel aanpast, en er eindelijk iets mee doet dan gun je het me wel.
Wat lief O+ haha
je moet uiteraard zelf weten wat je ermee doet, k geef je alleen maar wat "wijsheid" lol...

hamgt er ook maar net vanaf hoeveel je wilt aannemen vn een meisje van 17:)<3
pi_102192724
Dewshine wist niet dat fokkers lief waren haha :D , haha.. ahh haha :P

Boudidhou: ah en anders ligt het wel aan mij. Zullen vast mannen zijn die mij wel leuk vinden O+
pi_102192801
:$sorry hoor:p lol

ik fok nog niet zo lang lol
pi_102192929
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Dewshine wist niet dat fokkers lief waren haha :D , haha.. ahh haha :P

Boudidhou: ah en anders ligt het wel aan mij. Zullen vast mannen zijn die mij wel leuk vinden O+
Neen, dat zeg ik niet. Ik bedoelde te zeggen dat een uitleg a la "het ligt aan mij, niet aan jou" alsnog klinklare onzin is en dat het, volgens hem, toch wel aan jou ligt. Dus vandaar de hoop dat hij zijn auto aan de verkeerde kantvan de weg berijdt. :)

Tja...hoeveel PM's/DM's heb je inmiddels al ontvangen? Vast genoeg, dus genoeg keus. ^O^
pi_102192952
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef dewshine het volgende:
:$sorry hoor:p lol

ik fok nog niet zo lang lol
Wij zijn hartstikke lief! O+
pi_102192998
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:06 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Neen, dat zeg ik niet. Ik bedoelde te zeggen dat een uitleg a la "het ligt aan mij, niet aan jou" alsnog klinklare onzin is en dat het, volgens hem, toch wel aan jou ligt. Dus vandaar de hoop dat hij zijn auto aan de verkeerde kantvan de weg berijdt. :)

Tja...hoeveel PM's/DM's heb je inmiddels al ontvangen? Vast genoeg, dus genoeg keus. ^O^
Ja ik snap het wel. Mijn reactie was meer een feit van dat ik me moet proberen niet zo druk om moet maken dat het dan aan mij ligt. Iedereen is anders.

hahah nee hoor van 1 iemand weet evn niet uit mijn hoofd wie , die zich ook al af vroeg hoeveel ik er gehad zou hebben :P

Maar 0 dus :P
pi_102193047
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:07 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Wij zijn hartstikke lief! O+
ja jullie wel<3

spookryder:(
pi_102193273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:08 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ja ik snap het wel. Mijn reactie was meer een feit van dat ik me moet proberen niet zo druk om moet maken dat het dan aan mij ligt. Iedereen is anders.

hahah nee hoor van 1 iemand weet evn niet uit mijn hoofd wie , die zich ook al af vroeg hoeveel ik er gehad zou hebben :P

Maar 0 dus :P
Precies, het zal aan jou vast niet liggen nee. Zorgen maken raak je alleen meer depri van. Keep your head up. ^O^

Haha...oeeh..iemand steelt mijn tekst... :(

Stelt me wel teleur, de Fokkker hier. Had wel een wat mee actievere houding verwacht. ;(

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:09 schreef dewshine het volgende:

[..]

ja jullie wel<3

spookryder:(
Wie niet dan? Spookrijder? Ken ik niet. :P
pi_102193346
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Precies, het zal aan jou vast niet liggen nee. Zorgen maken raak je alleen meer depri van. Keep your head up. ^O^

Haha...oeeh..iemand steelt mijn tekst... :(

Stelt me wel teleur, de Fokkker hier. Had wel een wat mee actievere houding verwacht. ;(

[..]

Wie niet dan? Spookrijder? Ken ik niet. :P
nee spookryser gib over auto aan vefkeerde kant..:p

gewoon ervaring hier met niet bepaald serieus genomen worden..
pi_102193441
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef dewshine het volgende:

[..]

nee spookryser gib over auto aan vefkeerde kant..:p

gewoon ervaring hier met niet bepaald serieus genomen worden..
Haha, stom van me..tuurlijk bedoel je dat.

Eh..oke. :P

Je hebt een beetje typ-aids niet? :+
pi_102193443
excuses voor mijn irritant slechte nederlands.

mobiel touchscreen gedoe
pi_102193478
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Haha, stom van me..tuurlijk bedoel je dat.

Eh..oke. :P

Je hebt een beetje typ-aids niet? :+
beware, uiterst besmettelijk
pi_102193491
dat is waar, ik probeer zo goed mogelijk positief te blijven over mezelf maar voel(de) me er toch best rot om..
pi_102193578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef kruidkoekje het volgende:
dat is waar, ik probeer zo goed mogelijk positief te blijven over mezelf maar voel(de) me er toch best rot om..
k znap het.. ik ken het..

tis zelfs zo dat ik mijn vriend niet geloof als hij zegt dat ik mooi ben ofzo..

tis verschrikkelijkk om je zo te voelen
pi_102193644
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef dewshine het volgende:

[..]

beware, uiterst besmettelijk
Hehe...ik zal op mijn hoede zijn. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef kruidkoekje het volgende:
Tja..misschien een idee om dan juist zsm een gesprek aan te gaan met hem? Omwille van de zekerheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')