quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
-quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:39 schreef StijnDa het volgende:
Verplicht pics van je zusje plaatsen als je een speler van 85 + hebt
Primaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha als je bij google zoekt op Lapohunters staat mijn topic bovenaan![]()
Wedden dat ik zo Ronaldo, Messi en IF Rooney in een pakje heb?
Jawel, maar niet via de webappquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef jpg97 het volgende:
Alvast traden met fut12 maar ik ga straks nog fut11 spelen, of kan dat niet meer?
GK- FC Rostov (74>78) Stipe Pletikosaquote:
Thanksquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GK- FC Rostov (74>78) Stipe Pletikosa
RWB- Sporting C P (78>81) Joao Pereira
CB- Valencia CF (76>79) Victor Ruiz
CB- Stoke City (77>80) Ryan Shawcross
RWB- Juventus (79>82) Stephan Lichtsteiner
CAM- Lazio (81>83) Stefano Mauri
CAM- PSG (83>85) Javier Pastore
LW- LOSC Lille (85>87) Eden Hazard
CF- Man City (86>88) Sergio Agüero
ST- Man United (90>92) Wayne Rooney
ST- Bayern Munich (86>88) Mario Gomez
SUBS
GK- Real Zaragoza (75>78) Roberto
CB- Lokomotiv Moscow (72>74) Manuel Da Costa
CB- Hertha BSC (71>74) Andre Mijatovic
CM- AZ (71>74) Pontus Wernbloom
CF- Palermo (82>84) Fabrizio Miccoli
ST- Morecambe (59>64) Danny Carlton
ST- Werder Bremen (82>84) Claudio Pizarro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over 10 minutenquote:This website is unavailable at the moment as we are performing maintenance. The site will be back soon.
quote:This website is unavailable at the moment as the servers are overloaded. The site will be back soon.
Dus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef OmniRocket het volgende:
Heb je Rooney, kan je niet traden
Nee wij verslaafde nerds hebben geen geduld. Dat is het idee van verslaafd zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef Apekoek het volgende:
Jezus stelletje verslaafde nerdsheb gewoon ff geduld.
Lariekoekquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef Apekoek het volgende:
Jezus stelletje verslaafde nerdsheb gewoon ff geduld.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef Confetti het volgende:
Had toevallig nog 16 accounts over van vorig jaar![]()
32 pakjes, kom op IF Rooney
wtf ik had 8 ofzo, weet alleen nog meer 2 mailsquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef Confetti het volgende:
Had toevallig nog 16 accounts over van vorig jaar![]()
32 pakjes, kom op IF Rooney
Heeft iedereen mooi even tijd om mij op de hoogte te brengen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef Doublepain het volgende:
Site is dus zoals verwacht, offline
als je voor 15 augustus een team had 2 gouden pakjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef Reljem het volgende:
[..]
Heeft iedereen mooi even tijd om mij op de hoogte te brengen.
Jawel, ik kwam tot het inlogschermquote:
Dankuquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als je voor 15 augustus een team had 2 gouden pakjes
quote:Sorry, this server is unavailable at the moment. Please try and reload the page in 30 seconds.
Désolé, nous rencontrons actuellement des problèmes techniques.
Wir haben momentan technische Probleme und bitten um Entschuldigung.
We are currently experiencing higher than normal load. We are working to resolve this quickly.
quote:Hjerpseth Marius Hjerpseth
To everyone raging about FUT not being up yet. They said it'll be released sometime after 5pm. Chill guys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef OmniRocket het volgende:
JAAAAA IK HEB IF ROONEY!!!!Sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef OmniRocket het volgende:
JAAAAA IK HEB IF ROONEY!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:14 schreef mash_ het volgende:
Ik kan nu wel het inlog scherm zien. nu nog inloggen
quote:FIFA ULTIMATE TEAM FEATURES
FIFA Ultimate Team Web (FUT Web) is a free FIFA 12 extension to your console experience. FUT Web allows you to manage all your squads and optimize the chemistry of your line-ups anywhere you’re connected to the internet. So show-off your squads or go for Team of the Week players, even when you’re away from your console. FUT Web is free to anyone who owns a copy of FIFA 12. Get started now!
Build Your Club
Build Your Club
Build a club for free from over 8,000 FIFA players.
Join a massive online community where you build, manage and compete with YOUR ultimate football team.
Open packs for chances at superstars including Kaka, Rooney and Benzema.
Manager Your Team
Manage Your Team
Access your team anywhere through EASPORTSfootball.com
Find ideal chemistry by signing new players and making trades.
Power up your team using training, coaches, contracts and stadiums.
Show off your club to your friends.
Compete With Others
Compete With Others
Play against your friends, skilled opponents and participate in a massive online community.
Test your skills in weekly global tournaments for in-game coins and trophies.
CREA TU CLUB
Build Your Ultimate Team
Negotiate trade offers for key players.
Bid on 100,000's of live auctions from around the globe.
Access Your Team Online
Access Your Team Online
Play FUT securely anywhere on any major web browser. Make key trades and get elite players without having to use your console.
Same here. Ik zie dat ik ingelogd ben, maar verder ben ik nog niet. Het middelste scherm blijft witquote:
Jij hebt series topics van FOK! in je bladwijzerbalk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus... tijd om te gaan eten
jij niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Jij hebt series topics van FOK! in je bladwijzerbalk?
Geen bladwijzer naar FOK! hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Verder kom ik nietquote:Create Your EA id: Earn 300exp
Eas football is changing, you are now required to create an EA ID to continue
· By creating an EA ID you will become part of the largest Online Football Community.
· Your ID will represent you to the community so choose something you like
· Your EA ID is unique and is NOT the same as your XBOX Live gamer tag or PSN I
Ja KAN een if krijgen in je pakjes, is wat heel anders dan er 1 krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:33 schreef Leanishibe het volgende:
Ik weet dat je bij het inloggen wat extra's krijgt vandaag, maar ik las ook dat je een IF krijgt? Iemand enig idee of dit compleet willekeurig is?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja KAN een if krijgen in je pakjes, is wat heel anders dan er 1 krijgen.
Dit staat op de FIFA Benelux website,quote:Gebruikers krijgen tevens de volgende mogelijkheden wanneer ze al starten met FIFA 12 Ultimate Team:
2 gratis packs
2 Team of the Weeks – één exclusief op 20 september
Dagelijks cadeau (coins, packs of mogelijkheden om op spelers te bieden)
Competities voor meer dan 500.000 coins
Waar zie jij staan dat JIJ een if krijgt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
[..]
Dit staat op de FIFA Benelux website,
wel een beetje onduidelijk.
Dan zou de waarde heel laag worden van de IF dus lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:33 schreef Leanishibe het volgende:
Ik weet dat je bij het inloggen wat extra's krijgt vandaag, maar ik las ook dat je een IF krijgt? Iemand enig idee of dit compleet willekeurig is?
weddenschap.. krijg een krat bier als Utrecht niet bij de beste 5 eindigtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
kan je alvast gaan kiezen welk merk je wilquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
weddenschap.. krijg een krat bier als Utrecht niet bij de beste 5 eindigt
Dat zijn de makkelijkere weddenschappenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hahah GMTAquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zijn de makkelijkere weddenschappen
hahah die deal staat!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
LOL, was ook een inkoppertje. Ik zou mn jaarsalaris en mn moeder er op zetten.
Ik hou mij niet zo bezig met het amateurvoetbal wat zich in Nederland afspeelt. Geef mij maar de Engelse, Duitse, Spaanse en af en toe Italiaanse competitie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het is dezelfde link trouwenséén weggehaald
En anders verdubbeling van mn jaarsalaris en een 2e moeder?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahah die deal staat!
pics van je moeder om de waarde te beoordelen trouwens
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En anders verdubbeling van mn jaarsalaris en een 2e moeder?
Dan is er vast al iemand met alle IF'squote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
lol ik kan met een gerust hard gaan trainen....als ik terug ben is er een kans dat ie het doet haha
ik heb nog een moeder, een zus en 2 cavia's. Deal?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En anders verdubbeling van mn jaarsalaris en een 2e moeder?
"You have disconnected from the servers. DNF penalty"quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef mash_ het volgende:
Dit belooft wat voor de servers als het spel uit is..
Denk niet dat je er zorgen over hoeft te maken, heb geen problemen met FIFA10 en 11 gehad bij release.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef mash_ het volgende:
Dit belooft wat voor de servers als het spel uit is..
Ja, alleen had fifa 10 en 11 geen fit bij de release.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:53 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Denk niet dat je er zorgen over hoeft te maken, heb geen problemen met FIFA10 en 11 gehad bij release.
Kneus is het jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Die realgraoully op twitter vindt zichzelf wel grappig zeg
Is gewoon dezelfde foutmelding, hahaha. Thanks!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
1-2.. das rot voor feyenoord...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:11 schreef laucas het volgende:
SPANNOND!1111!!
Feyenoord - AGOVV > FUT12
Foto van je zusje? (voor het eerst op fok! dat ik deze zin mag tikken)quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog een moeder, een zus en 2 cavia's. Deal?
het is pics van je zusquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Foto van je zusje? (voor het eerst op fok! dat ik deze zin mag tikken)
Lost camera girl?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is pics van je zus
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dan zou het IF ronaldo zijn...
Net alsof ze die ooit gaan krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dat Utrecht niet noemenswaardige spelers heeft?
Zou ooit kunnen toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net alsof ze die ooit gaan krijgen
Deal. Jaarsalaris in coins uiteraard he?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is pics van je zus
[ afbeelding ]
quote:Just so you know - very large number of people working to solve a wee blocker on rolling out the massive website update right now.
hahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
in de kont van Ronaldo zeker?
hij is nep dus je moet hem sowieso niet gelovenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goede troll man.we geloofde je allemaal meteen!
Ik heb er ook veel geopend maar nog nooit een IF gehad. Die kans is dus niet zo groot.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
Schiet the fuck up met die kut servers EA.
Zal wel niet zo zijn dat ik een IF uit een pakje haal, van alle pakjes die ik heb gekocht is er maar 1 noemenswaardige IF uit gekomen, dat was Persie TOTY.
Ik na 400 pakjes, uiteindelijk in een van mijn laatste pakje: IF Ariquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:56 schreef Leanishibe het volgende:
Schiet the fuck up met die kut servers EA.
Zal wel niet zo zijn dat ik een IF uit een pakje haal, van alle pakjes die ik heb gekocht is er maar 1 noemenswaardige IF uit gekomen, dat was Persie TOTY.
quote:TheRealGraoully Christophe Labrune
And doctor said no ETA yet. Just a lot of yucky fluids.
50 seconds ago
nog wel langer!quote:
Ik een IF ehhh ben zn naam nu alweer vergeten. Leverde welgeteld 2500 coins op, uit een pack dat 25.000 kostte.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik na 400 pakjes, uiteindelijk in een van mijn laatste pakje: IF Ari_!
Dat gebeurt echt wel gewoon random, dat gaan ze niet allemaal bijhoudenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
Heb IF aguero Man city versie gehad, was mijn 10de pakje wat ik kocht ofzo. Daarom denk ik dat ik deze fifa niks krijg
Jawel ze hebben een aantal mensen in dienst met een kladblok voor zich die dat voor elke user opschrijven.quote:
and it's gone againquote:
Jaja, de servers kunnen het gewoon niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
and it's gone again
Christophe Labrune
In all seriousness - our web teams here encountered deploy issues this morning and are still working through them. No ETA yet.
dan zien we je wel over een weekquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef LinQ het volgende:
Ik hou twitter wel in de gaten en ga pas weer kijken als er een bericht op staat dat de site weer up and running is
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef eastclubber het volgende:
Zo eerst maar eens X Cherso kijken darna maar weer eens proberen
Dan moet ik slapen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Apekoek het volgende:
Rond een uurtje of 12 verwacht ik weer mogelijkheden.
dat was mijn eerste voorspellingquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Apekoek het volgende:
Rond een uurtje of 12 verwacht ik weer mogelijkheden.
Hoezo een new EA ID? Heb jij je nog niet geregistreerd?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
Ik kom nu weer tot : Enter new EA ID:
Alleen dan vul je een naam in en gebeurd er niks
denk dat je weer een nieuwe moet maken voor FIFA12...quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Hoezo een new EA ID? Heb jij je nog niet geregistreerd?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
denk dat je weer een nieuwe moet maken voor FIFA12...
ik was er eventjes in hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
JE LOOG TEGEN MIJ! ALSOF IK EEN KIND WAS!
Ik geloof er vrij weinig van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef zerokil het volgende:
Ik heb mijn Nieuwe ID al aan kunnen maken.
ik had toen mata in een pakje die was in t begin ook zat waardquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb alleen wat slechte IF spelers gehad zoals Theo Janssen en Engelse tweede divisionisten.
Wel gewone versies van Messi, Villa, Ribery.. dat is ook leuk
goede garpquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Owja lees nu net op twitter dat sommige mensen die wel ingelogd waren, maar nog niet hun team konden managen, dat zij hun gratis gold packs zijn verloren.
ja, daar zit ik ook. Geen idee hoe je verder kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu een plaatje van: Rooney, Kaka, Gotze?? en Mexes.
Verder kom ik niet!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Owja lees nu net op twitter dat sommige mensen die wel ingelogd waren, maar nog niet hun team konden managen, dat zij hun gratis gold packs zijn verloren.
EA JOKEquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Zag dit op EA Forum, was snel verwijderd:
http://postimage.org/image/2rnau0878/
tyquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef mash_ het volgende:
EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA
You are in no danger of loosing your free FUT 12 packs for returning users, they will be there whenever the website comes back
20 minuten geleden
EA SPORTS FIFA
EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA
Unfortunately still no ETA on the website coming back. We will update as soon as we know more.
25 minuten geleden
je kwam erin en hebt een messi, ronaldo en IF Gomez en IF Rooney uit je pakjes getrokken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef Leanishibe het volgende:
Ik dacht ik ga even Inter kijken, aangezien het niveau om te janken is van dat team heb ik nog een keer geprobeerd om in te loggen.
Maar je kan het vast al raden
je moeder?quote:
Dat ook. En een gratis hoer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kwam erin en hebt een messi, ronaldo en IF Gomez en IF Rooney uit je pakjes getrokken?
quote:
niks, die krijg je sowieso is getweet door EAquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Leanishibe het volgende:
Wat zal er gebeuren als we helemaal niet kunnen inloggen voor vandaag? No packs?
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks, die krijg je sowieso is getweet door EA
hahahaha een transgenderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
worden er ook andere modi gespeeld in FIFA 12 dan? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Assassin92 het volgende:
Kan er geen apart topic geopend worden voor FUT 12? Het wordt een beetje een FUT overkill, vind ik.
FUT 12 is nu op dit moment het belangrijkste!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Assassin92 het volgende:
Kan er geen apart topic geopend worden voor FUT 12? Het wordt een beetje een FUT overkill, vind ik.
Nee de oude platini-pakjes met plakplaatjes voor grown ups...alleen kan je er nu veel meer mee...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef jepperdeprep het volgende:
Hehe FUT pakjes. Pokemon for grown ups.
Is blijkbaar het populairste, dus leukstequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Assassin92 het volgende:
je zegt eens wat nuttigs hier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Santello het volgende:
Er valt ook niets nieuws te vertellen over de andere game modes in FIFA. Af en toe een ervaring online etc. Bij FUT is dat anders, spelers continu transfereren, nieuwe projectjes beginnen etc
sukkelquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zegt eens wat nuttigs hier.
heb ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef potienza het volgende:
Jezus de tering......Ben nu wel op de ea.com/nl/voetbal site, maar aanmelden lukt niet.
kloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb tijdens het werken niks gemist zie ik
FUT 12 = FIFA 12quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Assassin92 het volgende:
IF Messi 98?quote:TheRealGraoully Christophe Labrune
The first FUT12 Team of the Week will still be available till 6pm BST Wednesday. The one that comes after... has Nani & Messi in it, BTW.
Wss wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Als je neit voor 0:00 kan inloggen, mis je dan gewoon de 1e dag van die actie?
dat zag ik ook op twitterquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag dit op Twitter:
[..]
IF Messi 98?![]()
de url die bij mij eerst wel werkte, werkt nu idd niet meer. Ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de URL die je moet hebben btw? Want met dezelfde als FUT geeft die aan dat die url niet bestaat?
nog steeds not foundquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
http://www.ea.com/soccer/play-now
Die laad wel maar daarna weer 404quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
http://www.ea.com/soccer/play-now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |