quote:Toch bij kapper doen, meer waar voor je geld.....
Op woensdag 03 juli 2002 12:40 schreef WasQ het volgende:
Good afternoon...
Ik denk er al een tijdje over om mijn haar felrood te verven. Nu weet ik dat je het bij de kapper kunt laten doen (duuuh), maar dat ik nogal prijzig vind ik als student. Is het aan te raden om het zelf te doen? Ik heb het wel eens met blond gedaan, maar dan valt het niet zo op als ik een stukkie iets minder blond heb. Ik heb namelijk van nature donkerblond in mijn hoofdhuid geplant. Ben dus zeg maar bang dat ik veel te makkelijk een stuk oversla en het niet helemaal gelijkmatis rood krijg... Of is het allemaal niet zo moeilijk? En kan ik felrode verf bij de drogist halen of iets dergelijks?
Any help would be highly appreciated
quote:oke dus , haal een flesje waterstof peroxide, blondeer poeder (dit allemaal is om je haar te blonderen dus) en verf kun je bij de kapper halen of bij zo'n alto winkel is niet duur. mix peroxide met blondeerpoeder ,zet dat in je haar als et wit/blond genoeg is uitspoelen en daarna dat rode verf erop doen en TADA klaariskees , ik ga zometeen ook ff plukjes bruin doen (heb zwart haar)
Op woensdag 03 juli 2002 12:40 schreef WasQ het volgende:
Good afternoon...
Ik denk er al een tijdje over om mijn haar felrood te verven. Nu weet ik dat je het bij de kapper kunt laten doen (duuuh), maar dat ik nogal prijzig vind ik als student. Is het aan te raden om het zelf te doen? Ik heb het wel eens met blond gedaan, maar dan valt het niet zo op als ik een stukkie iets minder blond heb. Ik heb namelijk van nature donkerblond in mijn hoofdhuid geplant. Ben dus zeg maar bang dat ik veel te makkelijk een stuk oversla en het niet helemaal gelijkmatis rood krijg... Of is het allemaal niet zo moeilijk? En kan ik felrode verf bij de drogist halen of iets dergelijks?
Any help would be highly appreciated
ik gebruik altijd 1 eetlepel blondeer poeder met 1 eetlepel peroxide , met een heel klein beetje water erbij , werkt prima
[Dit bericht is gewijzigd door choser op 03-07-2002 12:50]
Gewoon van merk live de rode haarverf gepakt. Wel eerst blonderen, dan 1 keer met rood en dan is het oranje. Daarna opnieuw en dan heb je rood
quote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Op woensdag 03 juli 2002 12:54 schreef blieblie het volgende:
dit ben ik vorig jaar
[afbeelding]
(En niet 1 keer uitgescholden voor stoplicht o.i.d. (tot nu dan ))
quote:No offence verder, maar ik vind niet echt mooi rood. Ik wil het meer Ferrari-rood zeg maar, iets donkerder dus... MAar goed, iedereen alvast bedankt voor de reacties
dit ben ik vorig jaar
[stoplicht-afbeelding]
quote:Ga je nu weer een andere kleur doen?
Op woensdag 03 juli 2002 13:16 schreef blieblie het volgende:
Was errug leuk
Maar het was 3 weken rood, 3 maanden roze en daarna was het er eindelijk uit(En niet 1 keer uitgescholden voor stoplicht o.i.d. (tot nu dan
))
quote:Dat was het, echt brandweerwagen/ ferrari-rood, op de foto licht het een beetje op door de flits, maar het was echt rood
Op woensdag 03 juli 2002 13:42 schreef WasQ het volgende:[..]
No offence verder, maar ik vind niet echt mooi rood. Ik wil het meer Ferrari-rood zeg maar, iets donkerder dus... MAar goed, iedereen alvast bedankt voor de reacties
Die blauwe vink ook wel leuk
Ik zat er aan te twijfelen of ik het nog een keer babyblauw wilde hebben, maar....mwoh, het was leuk voor een keertje, en dan vooral omdat niemand dit van mij had verwacht , kortom ik denk dat het bij een eenmalige actie blijft
Ik zou het gewoon zelf doen.
quote:Dit is toch carnaval-rood ofzo
dit ben ik vorig jaar
[afbeelding]
quote:Dit-is-3-weken-goed-en-daarna-roze rood
Op woensdag 03 juli 2002 15:28 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Dit is toch carnaval-rood ofzo
![]()
Heb twee weken geleden een poging gewaagd met een Live kleuring, maar dat is niet helemaal wat ik aan het zoeken was.
Vandaag gaat de peroxide/ontkleurder erin en ben ik dus weer witblond, maar welke verf levert het gewenste rood?
ontopic: tis makkelijker en veel goedkoper dan bij de kapper. dus doe et gewoon.
quote:
De ontknoping
Je hebt 140 punten behaald.
Je bent een Composite Colors Max Type.Vóór alles rood! Maar ook donkerroze, violet en nachtblauw vind jij fantastisch. Je hebt een heel eigen persoonlijkheid en jouw veelzijdigheid is spectaculair. Je valt graag op en je geeft graag de toon aan. Aan jou is eentonigheid in de mode niet besteed. Je vindt de mode zelf uit. Je wilt dat je haarkleuren opvallen, dat ze uniek zijn. Je wilt provoceren.
Welkom in de wereld van Composite Colors Max. Felle effecten of een globale extreme look het is allemaal mogelijk met de Composite Colors Maxkleuren. Nog nooit waren kleuren zo extreem en zo glanzend. Componeer uw Maxlook samen met uw kapper. Color belongs to you!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |