abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102184227
Verdomme wat baal ik,
Zoon een nintendo DSi XL, ding is net jaar oud.
Hebben we vorige week zondag zijn verjaardagsfeest hier wat we buiten hebben gevierd dus iedereen die naar de wc moest moest ons huis in op de eerste verdieping.
Nu is dus vanaf die dag gewoon die DSi pleiten.
Heb alles afgezocht en op de kop gezet tot aan de vriezer en voorraadkast aan toe maar ding is en blijft weg.
Ding ligt altijd op vaste plek en de oude ds van zn zusje ligt er wel, zo n kleintje maar die van hem is en bliijft spoorloos dus ben bang dat iemand anders die leuk gevonden heeft voor thuis.
Gewoon even 230 euro naar de bliksem en bedankt :(
pi_102184307
Koop gewoon een 3ds.
En wie is ''hem''?

Tevens op een feestje komen toch mensen die je vertrouwd of nodig je de hele buurt gewoon uit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 16:37:32 ]
pi_102184311
Lekkere vrienden heb jij :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_102184348
Klote man. :{
pi_102184364
quote:
pleiten
` plei - ten (pleitte, h. gepleit) 1 als advocaat verdedigen; 2 door een verdedigingsrede van de rechtbank trachten te verkrijgen: vrijspraak pleiten ; 3 een verdedigingsrede voor iemand of iets houden; voor of tegen iem. pleiten in iemands voordeel of nadeel getuigen

pleiten
1) Bepleiten 2) De verdediging voeren 3) Een pleidooi houden 4) Een rechtsgeding voeren 5) Getuigen 6) Plaideren 7) Procederen 8) Spreken 9) Verdedigen
Dus? :?
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_102184409
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Dus? :?
Alleen ABN kunnen begrijpen. :')
pi_102184443
Dan is het pleite natuurlijk, zonder N ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_102184470
verzekering heeft helaas geen zin aangezien mijn voordeur dus openstond en ik baal dus inderdaad vreselijk dat ik nu moet gaan denken of er zo n onbetrouwbaar sujet in onze vriendenkring zit.
pi_102184488
och tjonge jonge wat een ramp tis pleite ipv pleiten,mijn welgemeende excuses aan de taalpolitie
pi_102184502
TT aangepast. Maar goed, wat HeatWave zegt: lekkere vrienden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:43:25 #11
326828 baashaaskaas
infinite potential
pi_102184558
Boeiend is toch een kut ding. Maak je zoon blij met een 3DS :) Ook die is kut, maar toch net iets beter.

Oh wacht... 3ds heeft geen R4 :o henk en anita denken gratis spelletjes te kunnen spelen!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_102184589
Toen ik ooit mn eerste gameboy kreeg, heeft ook eens even de deur open gestaan... Arme ik :(
pi_102184772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef baashaaskaas het volgende:
Boeiend is toch een kut ding. Maak je zoon blij met een 3DS :) Ook die is kut, maar toch net iets beter.

Oh wacht... 3ds heeft geen R4 :o henk en anita denken gratis spelletjes te kunnen spelen!
Wat maakt het nu uit of wij er een kaart in hadden zitten waar wij games op zetten(die trouwens vaak van betaalde sites af kwamen hoor)
Feit is gewoon dat kind zijn dure DS ws gejat is en ik daar vreselijk van baal en hij erbij.
en dat het waarschijnlijk iemand uit onze vriendenkring is vind ik nog het ergste
pi_102184992
Je zoon heeft de ds gewoon aan een vriendje gegeven omdat 'ie denkt dat 'ie dan de 3ds krijgt
pi_102185023
en is zo n 3ds nu al wel geschikt voor een kind van 9? en kan je er ook games op afspelen die niet 3d zijn?
pi_102185093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef missyB het volgende:

[..]

Wat maakt het nu uit of wij er een kaart in hadden zitten waar wij games op zetten(die trouwens vaak van betaalde sites af kwamen hoor)
Feit is gewoon dat kind zijn dure DS ws gejat is en ik daar vreselijk van baal en hij erbij.
en dat het waarschijnlijk iemand uit onze vriendenkring is vind ik nog het ergste
En principe balen de uitgevers van de spellen, dat jij hun spellen niet betaald en ze zomaar jat. Zij balen daar ook van, we zouden het in de context karma kunnen duwen. Ik denk dat dat de weg was die Baashaaskaas wou bewandelen.

Maar in ieder geval dan ook kan je niet naar de verzekering? Of iets anders, als je nou zegt dat hij gestolen is wat dus ook zo is..
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:57:54 #17
326828 baashaaskaas
infinite potential
pi_102185146
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef missyB het volgende:

[..]

Heb je een goede betaalde site voor mij? Ben er nog naar 1 opzoek. Ja dat snap ik, maar misschien is die wel gewoon kwijt en moet je beter zoeken. Misschien tussen de kussens van de bank?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef missyB het volgende:
en is zo n 3ds nu al wel geschikt voor een kind van 9? en kan je er ook games op afspelen die niet 3d zijn?
Vanaf 7 jaar :) Ja dat kan, DS spellen kunnen er gewoon in. GBA games kunnen gedownload worden binnenkort.

quote:
-Over het algemeen was het al bekend dat het gebruik van de 3D beelden slecht zou zijn voor kinderen onder de 7 jaar. Als je dit onder die leeftijd toch doet, kan dit leiden tot verslechtering van het gezichtsvermogen. Op die leeftijd mag je wel op een 3DS spelen, maar dan moet je de 3D functie beperken.
Zoals hieronder aangegeven kan je van elk spel het 3d effect uitschakelen.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_102185188
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef missyB het volgende:
Je kan zelfs de 3d functie uitzetten met zon slider die aan de ds zit.
pi_102185192
ik haal die games toch van betaalde sites en betaal er toch voor?
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.
Doet ze nu dus niet meer laat dat duidelijk zijn.

Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
pi_102185194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef missyB het volgende:
verzekering heeft helaas geen zin aangezien mijn voordeur dus openstond en ik baal dus inderdaad vreselijk dat ik nu moet gaan denken of er zo n onbetrouwbaar sujet in onze vriendenkring zit.
zeg dan dat de voordeur dicht was
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_102185233
Heeft ie hem niet gewoon mee naar buiten genomen en daar laten liggen?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:00:13 #22
326828 baashaaskaas
infinite potential
pi_102185237
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.

Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
Heb je een link voor mij dan? Ben wel erg benieuwd.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_102185246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef baashaaskaas het volgende:

[..]

Heb je een goede betaalde site voor mij? Ben er nog naar 1 opzoek. Ja dat snap ik, maar misschien is die wel gewoon kwijt en moet je beter zoeken. Misschien tussen de kussens van de bank?

[..]

Vanaf 7 jaar :) Ja dat kan, DS spellen kunnen er gewoon in. GBA games kunnen gedownload worden binnenkort.
ga ik even aan mijn man vragen die zet altijd die games op die kaart.
Hij moest altijd vanaf zijn CC ergens tegoed op zetten en daar downloadde hij dan d egames van, kom er bij je op terug.
pi_102185261
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:

En wat als hij word gejat op straat? Je moet zelf een situatie creëren als er geen is.
Tevens ook al betaal je voor die site, dan heeft die site er alleen maar baat bij. De uitgevers van de spellen zien er niks van terug. Dat is hetzelfde als ik mandarijnen van de boer jat, en die aan jou doorverkoop je betaald er wel voor met het zijn en blijven gestolen spullen daar niet van.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:01:35 #25
326828 baashaaskaas
infinite potential
pi_102185288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef missyB het volgende:

[..]

ga ik even aan mijn man vragen die zet altijd die games op die kaart.
Hij moest altijd vanaf zijn CC ergens tegoed op zetten en daar downloadde hij dan d egames van, kom er bij je op terug.
Ik hoor van je in dit topic! Succes met het vinden van een andere DS!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')