SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 16:37:32 ]
Dus?quote:pleiten
` plei - ten (pleitte, h. gepleit) 1 als advocaat verdedigen; 2 door een verdedigingsrede van de rechtbank trachten te verkrijgen: vrijspraak pleiten ; 3 een verdedigingsrede voor iemand of iets houden; voor of tegen iem. pleiten in iemands voordeel of nadeel getuigen
pleiten
1) Bepleiten 2) De verdediging voeren 3) Een pleidooi houden 4) Een rechtsgeding voeren 5) Getuigen 6) Plaideren 7) Procederen 8) Spreken 9) Verdedigen
Wat maakt het nu uit of wij er een kaart in hadden zitten waar wij games op zetten(die trouwens vaak van betaalde sites af kwamen hoor)quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef baashaaskaas het volgende:
Boeiend is toch een kut ding. Maak je zoon blij met een 3DSOok die is kut, maar toch net iets beter.
Oh wacht... 3ds heeft geen R4henk en anita denken gratis spelletjes te kunnen spelen!
En principe balen de uitgevers van de spellen, dat jij hun spellen niet betaald en ze zomaar jat. Zij balen daar ook van, we zouden het in de context karma kunnen duwen. Ik denk dat dat de weg was die Baashaaskaas wou bewandelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef missyB het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of wij er een kaart in hadden zitten waar wij games op zetten(die trouwens vaak van betaalde sites af kwamen hoor)
Feit is gewoon dat kind zijn dure DS ws gejat is en ik daar vreselijk van baal en hij erbij.
en dat het waarschijnlijk iemand uit onze vriendenkring is vind ik nog het ergste
Heb je een goede betaalde site voor mij? Ben er nog naar 1 opzoek. Ja dat snap ik, maar misschien is die wel gewoon kwijt en moet je beter zoeken. Misschien tussen de kussens van de bank?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef missyB het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of wij er een kaart in hadden zitten waar wij games op zetten(die trouwens vaak van betaalde sites af kwamen hoor)
Feit is gewoon dat kind zijn dure DS ws gejat is en ik daar vreselijk van baal en hij erbij.
en dat het waarschijnlijk iemand uit onze vriendenkring is vind ik nog het ergste
Vanaf 7 jaarquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef missyB het volgende:
en is zo n 3ds nu al wel geschikt voor een kind van 9? en kan je er ook games op afspelen die niet 3d zijn?
Zoals hieronder aangegeven kan je van elk spel het 3d effect uitschakelen.quote:-Over het algemeen was het al bekend dat het gebruik van de 3D beelden slecht zou zijn voor kinderen onder de 7 jaar. Als je dit onder die leeftijd toch doet, kan dit leiden tot verslechtering van het gezichtsvermogen. Op die leeftijd mag je wel op een 3DS spelen, maar dan moet je de 3D functie beperken.
Je kan zelfs de 3d functie uitzetten met zon slider die aan de ds zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef missyB het volgende:
en is zo n 3ds nu al wel geschikt voor een kind van 9? en kan je er ook games op afspelen die niet 3d zijn?
zeg dan dat de voordeur dicht wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef missyB het volgende:
verzekering heeft helaas geen zin aangezien mijn voordeur dus openstond en ik baal dus inderdaad vreselijk dat ik nu moet gaan denken of er zo n onbetrouwbaar sujet in onze vriendenkring zit.
Heb je een link voor mij dan? Ben wel erg benieuwd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:
ik haal die games toch van betaalde sites en betaal er toch voor?
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.
Doet ze nu dus niet meer laat dat duidelijk zijn.
Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
ga ik even aan mijn man vragen die zet altijd die games op die kaart.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef baashaaskaas het volgende:
[..]
Heb je een goede betaalde site voor mij? Ben er nog naar 1 opzoek. Ja dat snap ik, maar misschien is die wel gewoon kwijt en moet je beter zoeken. Misschien tussen de kussens van de bank?
[..]
Vanaf 7 jaarJa dat kan, DS spellen kunnen er gewoon in. GBA games kunnen gedownload worden binnenkort.
En wat als hij word gejat op straat? Je moet zelf een situatie creëren als er geen is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef missyB het volgende:
ik haal die games toch van betaalde sites en betaal er toch voor?
en karma tja dat zou kunnen maar als ik dan denk dat zijn zusje er al 2 vernaggelt heeft door er 1 in de wasmachine te mikken en de ander in de wc pot:0 zou dat wel beetje driedubbel karma zijn dan.
Doet ze nu dus niet meer laat dat duidelijk zijn.
Ik heb mijn polis bekeken en het word alleen gedekt als er sporen van braak aanwezig zijn
Ik hoor van je in dit topic! Succes met het vinden van een andere DS!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef missyB het volgende:
[..]
ga ik even aan mijn man vragen die zet altijd die games op die kaart.
Hij moest altijd vanaf zijn CC ergens tegoed op zetten en daar downloadde hij dan d egames van, kom er bij je op terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |