Heb je laatste tijd wel vakerquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Hoerig, net te laat voor een meesterwerkje van mij
Ik zou wel willen, maar school heeft niet genoeg geld voor steriel materiaal (quote:
Ik word oud, ik hoop dat ik niet zo snel afglij als andere mensen die de 38 passeerdenquote:
Prik je steeds dezelfde klasgenoot met dezelfde naald, hoe moeilijk kan het zijn ook zegquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar school heeft niet genoeg geld voor steriel materiaal () dus alles wordt hergebruikt
Ik zeg toch dat we niks steriel hebben? Dus ook geen nieuwe schone naald. LE-ZENquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prik je steeds dezelfde klasgenoot met dezelfde naald, hoe moeilijk kan het zijn ook zeg
Oh noem je dat humor tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Jeeez Oognip, echt, van een beetje humor is nog nooit iemand dood gegaan
Ach, aids kun je maar 1x krijgen en is tegenwoordig prima mee te leven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat we niks steriel hebben? Dus ook geen nieuwe schone naald. LE-ZEN
Bovendien heb je 3 naalden nodig (want bloedkweek).
Hey, doe nou es ff serieus man!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, aids kun je maar 1x krijgen en is tegenwoordig prima mee te leven.
Nope, spanband aantrekken met vinger ertussen en dan een beetje kloppen als je niets op ziet komen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:43 schreef Oognip het volgende:
Er worden ons ook dingen aangeleerd waarvan de docent al zegt dat het onzin is, toch moeten we het zo doen bij de toets anders haal je de toets niet. Zo moeten we nadat we de stuwband hebben aangetrokken voelen of de slagader in de pols het nog doetDie krijg je nooit dichtgetrokken met een stuwband dus die klopt altijd...
Dat doe jij toch niet in de praktijk he, ing?
Ben jij al zoooo oud?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word oud, ik hoop dat ik niet zo snel afglij als andere mensen die de 38 passeerden
Nee precies en toch moet ik het lerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, spanband aantrekken met vinger ertussen en dan een beetje kloppen als je niets op ziet komen.
Binnen een minuut is die band er weer af en dan is de hand heus nog niet afgestorven
NOG niet hoor!quote:
Ik ben ook handig. Bloedirritant is dat somsquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. is alweer klaar met z'n stomme klusje en is nu naar de viswinkelt om kibbelingetjes
Oh dan kan je remmenties je visjes opeten voor de nep open haardquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. is alweer klaar met z'n stomme klusje en is nu naar de viswinkelt om kibbelingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |