quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leuke aflevering! De serie zou eigenlijk gewoon over Barney moeten gaan natuurlijk..Als je serieus denkt dat zij dat is ben je echt een pannekoekSPOILER: link is NSFW :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Crutch op 27-09-2011 14:47:26 ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leuke aflevering! De serie zou eigenlijk gewoon over Barney moeten gaan natuurlijk..Fake man.SPOILER: link is NSFW :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Crutch op 27-09-2011 14:47:40 ]Deathlift or Die.
Ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat Ted achter Robin aangaat. Denk eerder het tegenovergestelde. Dat hij juist meer afstand gaat nemen van haar., omdat ze idd een te grote aanwezigheid in z'n leven is. Volgens mij woont Robin ook nog steeds bij hem. Dat zal ook wel veranderen dan.
Dat is inderdaad wat Victoria bedoelt, niet dat er nog iets tussen hen speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat Ted achter Robin aangaat. Denk eerder het tegenovergestelde. Dat hij juist meer afstand gaat nemen van haar., omdat ze idd een te grote aanwezigheid in z'n leven is. Volgens mij woont Robin ook nog steeds bij hem. Dat zal ook wel veranderen dan.
En Robin woonde toen natuurlijk niet in dat huis bij een van zijn exen. De hele serie is het al duidelijk dat die niet man en vrouw worden,quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
Dit zit er inderdaad wel in ja, al heb ik liever dat Barney met Norah trouwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit betekent toch juist alleen maar dat Barney en Robin gaan trouwen.
Zo hangen ze niet meer samen rond als exen en speelt Robin geen part meer in Ted's lovelife, omdat ze getrouwd is met Barney
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Erg leuke aflevering weer.
#burn #YourTieIsStillDum #DuckTieSlam #StinsonRocks #Refill
Deze scene is uiteindelijk dus niet in de aflevering gekomen:
Ze werd toch ook wel eens 'your aunt Robin' genoemd? Net als 'your uncle Barney'...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vaderquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ze werd toch ook wel eens 'your aunt Robin' genoemd? Net als 'your uncle Barney'...
Ted is de voice-over? Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vader
Maar serieus, Robin zal vast wel een vriend blijven. Want die gaan ze er niet uitschrijven nu nog opeens. Maar denk wel dat Ted meer afstand gaat nemen van haar. Zoals haar uit huis gooien.
Dat Robin inderdaad de tante is van die kinderen, dus dat ze niet opeens compleet uit het leven van Ted (en de serie) zal verdwijnen. Maar dat het best mogelijk is om vrienden met iemand te blijven, maar de afstand tot ze wat groter te maken en meer je eigen leven te leiden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ted is de voice-over? Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Ik vind die achteruit gang van Robin wel meevallen. Zal er nog steeds doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef InGebruik het volgende:
Pff.. Die flashback dat Ted vreemd ging met Robin en dan meteen een shot van de huidige Robin erachter aan. Wat is zij er op achteruit gegaan, jammer.
Was wel weer een leuke aflevering!
Ik wou alleen bevestigen dat Ted inderdaad niet achter Robin aangaat omdat hij haar soms 'Aunt Robin' noemt, dus niet 'your mom Robin'.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat Robin inderdaad de tante is van die kinderen, dus dat ze niet opeens compleet uit het leven van Ted (en de serie) zal verdwijnen. Maar dat het best mogelijk is om vrienden met iemand te blijven, maar de afstand tot ze wat groter te maken en meer je eigen leven te leiden.
Veel mensen hier zien de opmerking van Victoria over de relatie Ted-Robin-Barney dat Ted weer achter Robin aangaat, ik denk juist het tegenovergestelde dat hij nu eindelijk eens over die gevoelens heen stapt, omdat hij begrijpt dat hij dan pas klaar kan zijn voor een echt serieuze nieuwe liefde. En dat is weel heel moeilijk als die ex bij je in huis woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |