Dat sowiesoquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo.![]()
Ach, who cares? Ik zou haar nog wel keihard geven.
Ah, dát was het ja! Het is me weer helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haar naam niet willen zeggen want dat verpest alles.
Een maand geen seks want dat is specialer.
"I wanna know you, like, know you soul"
Dat soort shit
Da's toch liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat soort shit
En telkens toen er iets stond te gebeuren moest ze weg
Vanaf 6:40![]()
Want vanaf 6:40 kreeg je pas in de gaten dat het filmpje in het duits was én in spiegelbeeld?quote:
Owja, dat was idd gruwelijk irritant. Maar maakt haar niet minder knap en neukbaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat soort shit
En telkens toen er iets stond te gebeuren moest ze weg
Vanaf 6:40![]()
Juist, hiermee ben ik het eens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
Victoria
Nora
Tot zover mijn aandeel in deze discussie
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:56 schreef honkeytonk het volgende:
Goede aflevering. En dat gesprek over Klaus![]()
![]()
Ik denk trouwens dat Robin de moeder is after all
Klopt idd ja..quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Ik ben blij dat ze weer in beeld is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:44 schreef Kingside het volgende:
Victoria moet weer alles verpesten..
Klopt, en Robin was ook niet de huisgenote van dat ene meisje. En ze zat ook niet bij Ted in de klas toen hij les gaf. En de gele paraplu was ook niet van Robin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |