Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hebben jullie tegen Victoria zeg! Ik zou haar wel als vriendin willen hoor!
Ja, mooie knieën en ellebogen vind ik inderdaad ook heel belangrijk in een partner.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...
Ik vind haar gewoon wat te bol (zowel in het gezicht als figuur) en haar gedrag is simpelweg misselijkmakend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...
Dat laatste vooralquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon wat te bol (zowel in het gezicht als figuur) en haar gedrag is simpelweg misselijkmakend.
Ik krijg jeuk van die grijns van haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hebben jullie tegen Victoria zeg! Ik zou haar wel als vriendin willen hoor!
Ted wilde vreemdgaan met Robin, en toen kreeg je telkens van die irritante beelden van haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe was dat gedrag dan? Herinner ik me niet meer.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waar hebben we het over? Er wordt hier duidelijk getrolld en dan word er ook nog zo serieus op gereageerd
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:41 schreef Snuf. het volgende:
Victoria als vriendin? Waar kan ik tekenen?
Zo kan ik nog wel dagen doorgaan met namen opnoemenquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou Victoria, Robin, Zoey en Nora raken.
Kusjes.
Ze is leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van die grijns van haar.
Haar naam niet willen zeggen want dat verpest alles.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe was dat gedrag dan? Herinner ik me niet meer.
Telkens? Of alleen die keer dat ze écht wegging?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
En telkens toen er iets stond te gebeuren moest ze weg
Nee, laatste dans op de bruiloft ging ze weg, de dag dat ze seks zouden hebben ging ze weg en op het laatst verhuisd ze naar duitsland.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Telkens? Of alleen die keer dat ze écht wegging?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, mooie knieën en ellebogen vind ik inderdaad ook heel belangrijk in een partner.
Oh ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, laatste dans op de bruiloft ging ze weg, de dag dat ze seks zouden hebben ging ze weg en op het laatst verhuisd ze naar duitsland.
Dat is 3 keer in een relatie van 2 maanden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |