Ze weten het nu wel, zeggen ze iigquote:Op donderdag 22 september 2011 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoor
Wel voor een sitcom, ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ze maken hem menselijker, wat een tragedie.
Ik vind dat de personages in een sitcom ook wel een beetje geloofwaardig mogen zijn. Bovendien zou het anders misschien te eentonig worden wat betreft Barny.quote:
nou neem aan dat ze de verhaallijnen wel kloppend maken, dus dat ze idd in het juiste jaar roommate was van Cindy, ze idd een gele paraplu had etc etcquote:Op donderdag 22 september 2011 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoor
Dat mogen we inderdaad wel verwachten ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:23 schreef franklop het volgende:
[..]
nou neem aan dat ze de verhaallijnen wel kloppend maken, dus dat ze idd in het juiste jaar roommate was van Cindy, ze idd een gele paraplu had etc etc
Allerlaatste scene: Moeder gezien vanaf achter op rug. Cut naar Ted die naar haar kijkt. Cut naar haar die zich omdraait. Cut naar Ted die naar haar lacht. Cut naar moeder die lief terug glimlacht. Fade Out. The Endquote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Tegan het volgende:
Ik denk zo dat we de moeder pas in de series finale gaan zien.
Dat zou lame zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Allerlaatste scene: Moeder gezien vanaf achter op rug. Cut naar Ted die naar haar kijkt. Cut naar haar die zich omdraait. Cut naar Ted die naar haar lacht. Cut naar moeder die lief terug glimlacht. Fade Out. The End
Zoiets zie ik wel gebeuren eigenlijk. Het gaat erom hoe Ted de moeder heeft ontmoet (uiteindelijk) en ik denk niet dat er veel tijd zal worden gemaakt om de moeder te leren kennen.quote:
Yes please.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef Seam het volgende:
Ik hoop trouwens dat er nu een knallende relatie tot ruzie met Victoria onstaat. Vind haar echt verschrikkelijk. Ze lijkt nu zelfs inderdaad nog wat chubbier geworden.
Dat zal een behoorlijke deceptie zijn. Ik wil toch weten wat er in de tussentijd met Ted is gebeurd.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Tegan het volgende:
Ik denk zo dat we de moeder pas in de series finale gaan zien.
De serie heet dan ook HIMYM, en niet HIMYM Fell In Love Got Married And Had Babies With Her.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zal een behoorlijke deceptie zijn. Ik wil toch weten wat er in de tussentijd met Ted is gebeurd.
Klinkt als een prima spin-offquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
De serie heet dan ook HIMYM, en niet HIMYM Fell In Love Got Married And Had Babies With Her.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij liked hem ook op facebook?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima spin-off
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef -Mo- het volgende:
Mij boeit het geen fuck wie de moeder is; ik kijk de serie om te gniffelen.
Diabetes en gaatjes in je tanden, heel sweetquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:42 schreef Mirel het volgende:
En haar werk is cupcakes maken! Hoe sweet is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |