Vind ik ook, wel jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik hoop Nora, vind Robin de laatste jaren ontzettend lelijk geworden.
Ontzettend lelijk? Kom nou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is precies wat ze je willen laten denken.
Ik hoop Nora, vind Robin de laatste jaren ontzettend lelijk geworden.
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ontzettend lelijk? Kom nou.
Volgens mij was het dubieus.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterken![]()
Laat ik het anders zeggen: ze is er de afgelopen seizoenen niet op vooruit gegaan.
Nu we toch op dat onderwerp zijn, ik schrok ook wel van Victoria op het einde (en dan bedoel ik niet van het feit dat ze er wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterken![]()
Laat ik het anders zeggen: ze is er de afgelopen seizoenen niet op vooruit gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk de finale maar eens terugquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het dubieus.
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu we toch op dat onderwerp zijn, ik schrok ook wel van Victoria op het einde (en dan bedoel ik niet van het feit dat ze er was) . Daar zijn de jaren ook niet gunstig voor geweest lijkt het.
Volgens mij is ze 40 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 40 kilo aangekomen
Ik herkende haar alleen omdat ik het al wistquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.
Oh, nouja, dat vond ik welquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik, en die opmerking van Tedd was niet doorslaggevend.
Vorig seizoen zei Ted dat hij best man was op een bruiloft, en ze wekken de indruk dat Barney gaat trouwen, de moeder is de bruid. Dus als Barney gaat trouwen en Victoria zou de moeder zijn, zou Victoria de bruid zijn. Maar ik zie Barney en Victoria niet samen.quote:
He? Hoezo is de moeder de bruid?? Er is volgens mij alleen gezegd dat ze op de bruiloft was toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Vorig seizoen zei Ted dat hij best man was op een bruiloft, en ze wekken de indruk dat Barney gaat trouwen, de moeder is de bruid. Dus als Barney gaat trouwen en Victoria zou de moeder zijn, zou Victoria de bruid zijn. Maar ik zie Barney en Victoria niet samen.
HIMYM houd ervan om mensen op het verkeerde spoor te zetten, er is helemaal niet gezegd dat Barney gaat trouwen, Ted is best man, en je ziet daarna Barney, ze wekken de indruk. Barney praat in de laatste aflevering over zijn stropdas en bedoeld daar blijkbaar mee zijn aanstaande vrouw. Maar wie zegt dat die dat Barney gaat trouwen, kan ook zijn dat Barney zijn vriendin (wie dat rond die tijd ook is) ten huwelijk heeft gevraagd en op de bruiloft van iemand anders (de moeder) twijfels heeft of hij zelf wel moet gaan trouwen (in de toekomst)
Nja, ik speculeer er weer op los, maar zou me niet verbazen, zou het raar vinden als de moeder de toekomstige bruid van Barney bleek te zijn, en Barney na afloop steeds kon roepen "i did your mom" tegen die kids
Dus ik denk niet dat Barney gaat trouwen, of ik sla helemaal de plank mis, ze willen de indruk wekken. Ted is de best man die bruiloft, maar er word niet gezegd of hij de best man van de bruid of bruidegom is![]()
Over de pastry zei Ted dat hij altijd in het lot geloofde dat hij een pastry binnen zou lopen en daar zijn toekomstige vrouw zou ontmoeten. En ik moest meteen aan Victoria denken, maar ja wil misschien te graag dat zij de moeder is
[ afbeelding ]
![]()
Maaaaar ik kan nog geen goede download vinden van ep2 van gisteren, iemand een linkje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |