Ah ok, dan had ik je post verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik wou alleen bevestigen dat Ted inderdaad niet achter Robin aangaat omdat hij haar soms 'Aunt Robin' noemt, dus niet 'your mom Robin'.
4 van de 5 zijn uitgedeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef Lod het volgende:
Even terzijde, maar wat was ook alweer de tussenstand van dat slap bet gedoe?
Die had er wel helemaal in mogen zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Erg leuke aflevering weer.
#burn #YourTieIsStillDum #DuckTieSlam #StinsonRocks #Refill
Deze scene is uiteindelijk dus niet in de aflevering gekomen:
Waarom zou hij haar in godsnaam uit huis gooien? Hij is tenslotte degene met nog een ander huis! Tijd dat ie dat opknapt en daar zn intrede maakt! Ik voorzie nog wel een aantal flinke houseparty's!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vader
Maar serieus, Robin zal vast wel een vriend blijven. Want die gaan ze er niet uitschrijven nu nog opeens. Maar denk wel dat Ted meer afstand gaat nemen van haar. Zoals haar uit huis gooien.
Dat komt op hetzelfde neer. Punt is dat het inderdaad raar is om samen te wonen met je ex. Daar heeft Victoria gelijk in.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zou hij haar in godsnaam uit huis gooien? Hij is tenslotte degene met nog een ander huis! Tijd dat ie dat opknapt en daar zn intrede maakt! Ik voorzie nog wel een aantal flinke houseparty's!!
In het begin vond ik dit een klein beetje leuk maar nu irriteer ik me er eigenlijk aan, weet niet waaromquote:
Ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Radioheader het volgende:
wat een kut aflevering. Nog niks leuks geweest dit seizoen.
Ik irriteer me er ook aan inderdaad, beetje mislukte catchphrase.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In het begin vond ik dit een klein beetje leuk maar nu irriteer ik me er eigenlijk aan, weet niet waaromIs dit eerder in de serie voorgekomen waarna ze het is blijven herhalen? Kan me namelijk niet herinneren dat ze het zei aan het begin van de serie.
Ik zag het allang aankomenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Goeie aflevering.Grappig, Barney was tof en het einde was erg sterk en verassend.
AMEN TO THATquote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
A/80388]Rianne84[/url] het volgende:
Ik erger me aan dat bang bang bangadiebang liedje
Ik erger me aan het acteerwerk.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
Ik erger me aan dat bang bang bangadiebang liedje
Dit valt me ook al op inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik erger me aan het acteerwerk.
Waar er in de eerste seizoenen nog plezier van de acteurs uitstraalde, lijkt het nu puur op een voorgekauwd kunstje.
Het komt me allemaal heel kil over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |