ohja dat moet ook hequote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh.
Eerst geld verdienen en een financiƫle planning maken.
Onzin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:20 schreef coban het volgende:
[..]
ohja dat moet ook hekinderen verzorgen enzo
Waarom heb je dan een kat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kat heeft eindelijk door dat ik hem niet op schoot wil
Mijn kat wil nooit op schootquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kat heeft eindelijk door dat ik hem niet op schoot wil
Voor het goede doel toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef coban het volgende:
hahahaa LH "wat moet dat moet"zo droog
Ja, ze schijnen aandacht nodig te hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:20 schreef coban het volgende:
[..]
ohja dat moet ook hekinderen verzorgen enzo
quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onzin.
Mijn zoon doet het al 13 jaar zonder verzorging enz
hahaha je geeft hem geen eten drinken bed school?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onzin.
Mijn zoon doet het al 13 jaar zonder verzorging enz
Die van mij wil constant op schoot en snapt niet dat ik daar soms ff geen zin in hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn kat wil nooit op schootArrogant beest. Alleen op m'n toetsenbord.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef coban het volgende:
[..]
hahaha je geeft hem geen eten drinken bed school?
De kat van mijn schoonouders weegt 14 kilo (no joke), dat beest heeft diabetes en moet elke dag worden geinjecteerd.quote:
Hopen op veel meerlingen danquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:22 schreef coban het volgende:
ik wil 11 kinderen zodat zij het nieuwe nederlandse voetbalelftal kunnen worden
en nog een paar extra kinderen die mij gaan bedienen.
Maar shit man als je kinderen hebt moet je vroeg wakker worden en ze naar school brengen pffff. Fuck die kindjens, ik ga gewoon uitslapen tot 3 uur. Mijn man zorgt er maar voor.
Hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |