quote:
Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef Apekoek het volgende:[..]
Ja zeker. Ik heb terug gemaild dat het bod wel goed moet zijn aangezien ik het als een waardevolle business naam beschouw. Daarop is dus nooit gereageerd, en zie nu (van de week) tot mijn ontsteltenis dezelfde naam met het streepje ertussen uit het zelfde gebied in de VS (whois).
vind je het echt vreemd dat de ander er niet op reageert?
sorry, maar je hab na dat mailtje imho twee mogelijke en begrijpelijke reacties... ofwel je stelt duidelijk dat je zelf plannen hebt met dat domein en niet van plan bent dat te verkopen (wat kennelijk met zo'n reactie ook niet helemaal het geval was).
óf je bent best bereid zijn bod aan te horen, en kunt dan een onderhandeling ingaan, maar dan moet je ook je potentiele klant iig het gevoel geven prettig zaken te kunnen doen, niemand koopt van een onbeleefde en onaardige koopman...
eerlijk gezegd vind ik jouw reactie best onbeleefd, om direkt te stellen 'dat het bod wel goed moet zijn'.. zeker dom als de mogelijkheid voor hem een alternatief te registreren met bv een bindstreepje ook verder een prima oplosing is voor de ander en hij dus niet moet gaan opbieden ...
Volgens mij dacht je met dat mailtje gewoon eventjes te makkelijk binnen te lopen, maar heb je jezelf met je reactie gewoon in de vingers gesneden, tja, lullig maar misschien leer je ervan...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25