MOET JE NIET VERKOUDEN WORDEN CONJOOquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ben gewoon serieus van het ene op het andere uur enorm verkouden geworden
kutweer
kutherfst
kutwereld
kuteconomie
kutleven
Hij liep voorbij ons tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MOET JE NIET VERKOUDEN WORDEN CONJOO
Edit: Ik bedoel, je doet het zelf
Heeujjjquote:
Ohja jeetje helemaal vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij liep voorbij ons tochwe hebben hem aangestoken ook gisteren
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij liep voorbij ons tochwe hebben hem aangestoken ook gisteren
Ik zit in een hete strijd vanaf 13 uur die nu het einde nadertquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik verveel me. Ik ga maar wordfeuden.
Oh ik heb niet zoveel mensjes die het spelen, voeg me toe, heroinjunk jwt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zit in een hete strijd vanaf 13 uur die nu het einde nadert![]()
Huh was jij niet pro-printen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik neem morgen mijn laptop maar mee, ik moet een artikel van 16 bladzijdes uitprinten, maar daar heb ik niet zoveel zin in.
Vannacht gesneden ui naast je bed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ben gewoon serieus van het ene op het andere uur enorm verkouden geworden
kutweer
kutherfst
kutwereld
kuteconomie
kutleven
Dit wordt meegenomen naar achter de schermen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vannacht gesneden ui naast je bed.
Jawel, maar Mark heeft geen papier meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh was jij niet pro-printen?
Oh mijn papier is ook al opquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar Mark heeft geen papier meer.Dus dan moet ik weer overal papier vandaan trekken. Plus ik moet morgen van kwart over 11 tot 3 uur wachten dus dan is het een voordeel om je laptop bij te hebben.
Neen, daarom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mijn papier is ook al opIk heb er nog maar twee bohhh. En inderdaad als je zo lang moet wachten is het geen genot, zoals R_R zou zeggen.
OMG das wel nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK WAAR IK HEEN MOET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |