Mwah, ik prefereer andere armen, sorry Oscie.quote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je eerst in mn armen liggen boh
je telefoon moet de sms toch eerst binnenkrijgen voordat jij hem kan lezen! door die golven maakt je versterker dat geluidquote:Op maandag 19 september 2011 22:35 schreef Kaasrol het volgende:
wtf. Zo vlak voor ik een sms krijg gaat mijn versterker zoemen enzo, wat is dit
Hoe gevoelig moet dat ding zijn dan, die hoort toch geen radiogolven op te pikkenquote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
je telefoon moet de sms toch eerst binnenkrijgen voordat jij hem kan lezen! door die golven maakt je versterker dat geluid
jawel gebeurt mij ook vaker bij mijn computerboxenquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe gevoelig moet dat ding zijn dan, die hoort toch geen radiogolven op te pikken
hmm, raar.quote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
jawel gebeurt mij ook vaker bij mijn computerboxen
Rustig douchenquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme stelletje spamslettten, kan godverdomme niet eens even rustig douchen zonder meteen een stuk of 500 posts verder te zijn.
lollerlaptops te laatste tijd.quote:
Want eckte bazen douchen extreem toch.quote:
Ja, zo gejaagd mogelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Want eckte bazen douchen extreem toch.
Ja wa gij dan? Stade gij onder oewen douche te springen als unne dolle stier mee ne fikse borrel opquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja wa gij dan? Stade gij onder oewen douche te springen als unne dolle stier mee ne fikse borrel op
wat is dit voor kutlaptop opeens werkte mn toetsenbord en keypad of hoe je die shit noemt niet meerquote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Want eckte bazen douchen extreem toch.
Ik bedoelde meer zo:quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG Sander gaat het nog drukker krijgen ik ga huilen ik ga hem nooit meer spreken en zien en wtf is dezen
Je maakt me verlegen hoor.quote:
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat is dit voor kutlaptop opeens werkte mn toetsenbord en keypad of hoe je die shit noemt niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |