quote:Vanaf maandag 5 september komt RTL 5 met een nieuw Nederlands seizoen van Project Catwalk. In deze derde reeks draait alles om dé spannende wedstrijd tussen twaalf gretige en getalenteerde fashion designers. Allemaal hebben ze één doel: naam maken in die keiharde en veelzijdige modewereld.
De presentatie is in handen van multitalent Stacey Rookhuizen, die hiermee voor het eerst bij RTL 5 te zien is. Stacey is op modegebied een echt stijlicoon. Deze editie ligt de lat hoger en zijn de modebewuste uitdagingen pittiger dan voorgaande jaren. Niemand minder dan topontwerper Jan Taminiau en Olcay Gulsen, succesvol modeontwerpster/eigenaresse van kledingmerk Supertrash, nemen komend seizoen plaats in de jury van ‘Project Catwalk’
Olcay: 'Ik ben trots of het feit dat ik gevraagd ben als jurylid. Ik vind het erg mooi om te zien hoe jonge getalenteerde ontwerpers zich zo met passie inzetten voor hun droom. Dat we middels ‘Project Catwalk’ deze talenten helpen hun droom te verwezenlijken geeft mij positieve energie.' Jan: 'Ik vind het erg leuk om in de jury plaats te nemen om zo te kijken of jonge mensen begrijpen wat mode inhoudt en wat er allemaal bij komt kijken.'
Ja, ik ook! Mijn favoriet denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef livelink het volgende:
Ik vond die van Bjorn en Maud wel erg leuk eigenlijk.
Nee, ik schrok er zelf ook van.quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Moet die foto van Stacey zo groot in de OP?![]()
"Modellen: Anouk"
Professioneel.
Ja, staat op de site. Ik dacht, ik kijk daar ff voor een groepsfoto. Maar daar staat dus deze aparte creatie...quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
"Everyone on needles & pins"
Wat.
Ah, dan is het programma niet het enige wat amateuristisch is. De site dus ook.quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site. Ik dacht, ik kijk daar ff voor een groepsfoto. Maar daar staat dus deze aparte creatie...
Wat heeft ze afgekapt?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef frien het volgende:
Wel professioneel van Stacey om het af te kappen![]()
Dadelijk loopt het volledig uit de hand met onvoorspelbare Anna..
En dat deed ie jippiequote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef frien het volgende:
Ik hoop dat de Johnny Depp creatie wint
Huhu jaquote:Op maandag 19 september 2011 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:
'De ene dag ben je hot, de andere dag not'. Pff...
Nee Anna blijftquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Is Anna er uit? kan ik het weer proberen te gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |