Sorry wil je ook op de lijst?quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat snel met jou zeg. Elk minuut een ander.
nee jmrquote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Zou je denken? Maar maar de vavo word gegeven op een school waar ook andere vakken worden gegeven heeft je school ook een vavo afdeling?
wordquote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Zou je denken? Maar maar de vavo word gegeven op een school waar ook andere vakken worden gegeven heeft je school ook een vavo afdeling?
Wat gebruik jij dan open office? Paupers die geen geld hebben of word niet kunnen cracken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
word____________________________________________________________!
Jij.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan open office? Paupers die geen geld hebben of word niet kunnen cracken.
Trouwens: hallo.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben getrouwd.
@driepink: ja geloof het ook
Tering zeg, wat ben jij voor arbeider...quote:
Neem een handvol ijsklonten doe er melk overquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Wat zit er eigenlijk in een frappuccino? Espresso en ijsblokjes ofzo?En melk? Easyweasy.
Nee, ik gebruik kladblok. Ik heb namelijk geen spellingscontrole nodig. Jij duidelijk wel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan open office? Paupers die geen geld hebben of word niet kunnen cracken.
Laat me weten wanneer die nog warm is dan maak ik er een dubbel beurt van jou+taart.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga even een warme appel maken in de magnetron en dan koffie zetten brb
Het is fappochino.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Wat zit er eigenlijk in een frappuccino? Espresso en ijsblokjes ofzo?En melk? Easyweasy.
So what? Lord Byron deed het ook met getrouwde vrouwen ik voel me daar niet ongemakkelijk bij!quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben getrouwd.
@driepink: ja geloof het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |