SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
ik ook, daarom zeg ik hetquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vind het nog best een grappig ideeal klinkt het vrij debiel xD
heb 'n snijmachinequote:
had je een leuke TT dan in gedachten ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Cateye2011 het volgende:
net te laat met een nieuwe topic openen
zat ik nog als een razende te bedenken. Komt goed, nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
had je een leuke TT dan in gedachten ?
Ja, van de Kraan, maar ook van Juul van daarnet, geweldig, dat hoofd! Ik heb nog niks gehoord van RTL over de streetfood-opdracht. Afwachten maar.quote:
Ik mis de Mark van afgelopen seizoen: tenminste een lekker hapjequote:
Dat vroeg ik me van de week ook afquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Yonjuuni het volgende:
Zeg, niet om het een of ander... maar wie nomineert eigenlijk de programma's voor de Televizierring?
Een 'deskundige' jury of publieksstemmen?
Ik heb me kapot gelachen om Mark vorige weekquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis de Mark van afgelopen seizoen: tenminste een lekker hapje
En de Mark van afgelopen week: tenminste humor in de tent
quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me van de week ook af
Hopelijk stemmen avro-kijkers geen oh oh cherso...quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij de lezers van avrobode en televiziergids van de Avro. Heb die jarenlang gehad, zat elk jaar een soort van lijst in uit wie je kon kiezen voor de nominaasies voor de televizierring, als ik het me goed herinner
Als ze het al nomineren...quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hopelijk stemmen avro-kijkers geen oh oh cherso...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |