abonnement Unibet Coolblue
pi_102621023
Vind het gezeur allemaal wat overdreven. Afgelopen afgelopen aflevering moest ik echt dik lachen. (Voor m'n gevoel was die veel te kort) Begin was ijzersterk, Amy was verrassend leuk maar bernadette en Howard kennen we nu ook wel met de moeder, die dingen waren te voorspelbaar. Sheldon die weer over the top gaat was ook lache. (Community is trouwens BBT op dit moment aan het overtreffen, dus het is inderdaad nog niet het oude niveau)
pi_102621097
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:09 schreef Kenju het volgende:
Ik vond er niets aan. We bespraken hier eerder al dat TBBT teveel een reguliere sitcom wordt, en niets van haar uniekheden overlaat. Dat zag ik bevestigd in E03. Niet best dus. En als reguliere sitcom met enkel de standaard verhaalmotieven blijft het niet echt overeind tegen de beteren. Wanneer de volgende hetzelfde is, stop ik ermee. Niet grappig, en ook geen leuke verwijzingen. Ik kan er dus gewoon simpelweg niet meer van genieten.

Trouwens, toen Amy bij Penny aanbelde, leek het alsof ze net wakker was. Maar ze deed wel meteen de deur open.... Niet echt logisch.
Dat laatste viel me ook op, maar voor de rest vond ik Amy verrassend leuk op Sheldon lijken (alleen dan iets opener)
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:40:54 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102642355
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:47 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar ik vind dat een verkeerde redenatie. We laten nu het gemiddelde Amerikaanse publiek besluiten welke series wel of niet doorgaan, ongeacht de kwaliteit. En er kunnen veel oorzaken liggen aan het feit dat er 'niet genoeg' mensen naar kijken, zoals de uitzendtijd, de zender waarop het in de VS wordt uitgezonden en de concurrerende programma's op dezelfde tijden. Dit kan zo een paar miljoen meer of minder kijkers opleveren.
Het is op zich natuurlijk een logische redenatie. Iets waar niet genoeg mensen naar kijken brengt dus te weinig op. Het is natuurlijk wel een business waar gewoon winst gedraaid moet worden en er is zo veel concurrentie wat televisieseries betreft dat als mensen liever naar wat anders kijken het gewoon keihard wordt geschrapt.
Het maakt uiteraard wel uit wanneer een programma wordt uitgezonden, maar daar is natuurlijk ook een reden voor. Het programma zal dan misschien meer kijkers trekken, maar zou het dan nog meer kijkers trekken dan het programma wat nu op dat timeslot zit.

Als bijvoorbeeld in Nederland om 23:00 op zondag een natuurfilm is en om 19:00 studio sport. Dan zal die natuurfilm om 19:00 ongetwijfeld meer kijkers trekken dan om 23:00 en studio sport om 23:00 minder dan om 19:00, maar studio sport zal om 19:00 meer kijkers trekken dan de natuur film, dus zit studio sport op 19:00.

Daarnaast zullen kwaliteitsprogramma's bijna altijd ten onder gaan aan plat entertainment (op wat uitzonderingen na). Waarom kijkt anders half Nederland naar The Voice.

quote:
Ik ben dan ook van mening, en velen met mij gezien de reacties op internet over Firefly, dat er veel series (niet alleen Firefly) onterecht niet worden verlengd, terwijl middelmatige series worden uitgemolken.
Dat soort programma's hebben nou eenmaal vaak een sterkere fanbase en die zijn vaker te horen.
Zo lang de middelmatige series die uitgemolken worden nog steeds meer kijkers trekken, zul je altijd dat probleem houden.

quote:
Los van deze discussie, ben ik dus ook 'bang' dat The Big Bang Theory vervalt naar een middelmatige serie met beproefde concepten (veilig voor de studio, maar minder leuk de serie). De drie afleveringen van het nieuwe seizoen vond ik in elk geval matig.
De serie is minder uitgesproken geworden en daardoor minder leuk aan het worden voor de fans (ondertekende inclusief) maar aangezien blijkbaar er zo veel mensen naar kijken, is het niet middelmatig. Als er steeds minder mensen naar gaan kijken dan is het inderdaad niet goed genoeg.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:41:56 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102642388
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:32 schreef brtausi het volgende:
Vind het gezeur allemaal wat overdreven. Afgelopen afgelopen aflevering moest ik echt dik lachen. (Voor m'n gevoel was die veel te kort) Begin was ijzersterk, Amy was verrassend leuk maar bernadette en Howard kennen we nu ook wel met de moeder, die dingen waren te voorspelbaar. Sheldon die weer over the top gaat was ook lache. (Community is trouwens BBT op dit moment aan het overtreffen, dus het is inderdaad nog niet het oude niveau)
Ik denk dat het komt omdat het (naar mijn gevoel) wat abrupt stopte. Ik had het idee dat de aflevering nog niet klaar was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102647772
quote:
15s.gif Op zondag 2 oktober 2011 10:38 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Heb jij jericho en/of firefly ooit gezien? Ga je mond spoelen met je 'niet goed'. Het probleem bij bv firefly was dat de producer veel tijd en aandacht bestede aan de opbouw van het verhaal en de personages. Dit duurt even en de studio heeft daar geen tijd voor; elke week moet een aflevering zijn met explosies en matige grappen, om genoeg middelmatig publiek te trekken. Aan echte fans hebben ze niet echt een boodschap, en dat waren er bij beide series helaas te weinig. Geef mij een interessante serie waar veel aandacht is besteed aan het verhaal, de personages en de omgeving e.d. dan de zoveelste CSI met steeds meer geweld en explosies en saaie personages.

Bij tbbt hadden ze geluk dat je met dit concept wel veel mensen aanspreekt, alleen ook nu vervallen ze weer in hun oude patroon. Ben het eens met de reacties, vind de afleveringen tot nu toe niet echt wat.
Probleem met veel series. Terminator Sarah Chronicles werd daarom ook na twee seizoenen gestopt. Men zou al twee seizoenen nodig hebben om de basis voor het verhaal te leggen...
Te veel verhaal en te weinig actie helaas voor de meeste kijkers.

Het lijkt wel of de schrijvers Amy niet echt lijken te willen veranderen. Denk dat het wel interessante afleveringen kan opleveringen - beetje als de combinatie Sheldon/Penny.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:34:47 #256
17061 mvt
blame Canada
pi_102655086
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Aether het volgende:

[..]

Probleem met veel series. Terminator Sarah Chronicles werd daarom ook na twee seizoenen gestopt. Men zou al twee seizoenen nodig hebben om de basis voor het verhaal te leggen...
Te veel verhaal en te weinig actie helaas voor de meeste kijkers.
Nou was The Sarah Conner Chronicles wel erg ingekakt in het 2e seizoen en kwam het pas een beetje op het einde weer op gang. Had ik ook met Caprica. En bij beide kwam die vaart er weer in omdat ze het verhaal af wilde maken. Die hebben dan ook een waardig einde gekregen.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_102684307
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Redactie Games dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:58:32 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_102686214
quote:
Af en toe vraag ik me echt af hoeveel ze verschilt van haar karakter in TBBT. Bij David Letterman had ze ook al van die niet handige uitspraken... :')

Maar het blijft schattig zo'n naïef meisje.. O+
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_102686337
De meeste acteurs / actrices blijven ook gewoon door acteren bij dat soort shows hoor.
Facts don't care about your feelings
pi_102753882
Komt er elke vrijdagavond (Voor ons) ene aflevering uit?
Only the strong survive
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:30:41 #262
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_102753985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:28 schreef TheGOAT het volgende:
Komt er elke vrijdagavond (Voor ons) ene aflevering uit?
Ja.
pi_102800024
Voor mij de leukste aflevering van dit seizoen! :P
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:09:44 #264
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_102800056
Ik had gehoopt als bleek dat het meisje uiteindelijk niet doof bleek te zijn. Maar dat zou dan wel een rehash van eerdere grapjes over Raj zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_102800085
Hmm, zij is volgens mij echt doof/slechthorend. Heb die actrice in elk geval vaker in zo'n rol gezien.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:15:10 #266
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_102800172
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:10 schreef Headlong het volgende:
Hmm, zij is volgens mij echt doof/slechthorend. Heb die actrice in elk geval vaker in zo'n rol gezien.
Ze is inderdaad slechthorend. Ze speelt ook in Switched at birth.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_102800677
Ik vond het een leuke aflevering.
Snor stond Sheldon zo slecht nog niet eens :o
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_102800827
Ugh wat irritant, ik had geplant dit seizoen elke keer voor de hd immerse versies te gaan, nou schiet die niet op dus voor e3, moet ik eerst weer een andere nemen tijdelijk.. Welke pakken jullie meestal?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:10:23 #269
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_102801556
Gewoon TPB of EZTV
opgezegd@fok.nl
pi_102801889
Wil wel HD he
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:25:10 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102801961
Ik vond dit echt een leuke aflevering :D
Vooral de eerste 10 minuten vond ik echt hilarisch. Er zaten weer wat kleine nerd dingetjes in, maar vooral ook was Raj in een leuke rol :)

Penny zag er trouwens ook goed uit deze aflevering :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102804305
Howard en Raj zijn echt geweldig samen _O_. En niet te veel Amy.
Topaflevering.

"Smart. Whisper so the deaf chick can't hear you" _O-

[ Bericht 30% gewijzigd door Wereldgozer op 07-10-2011 12:51:42 ]
pi_102805289
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef delano.888 het volgende:
Ugh wat irritant, ik had geplant dit seizoen elke keer voor de hd immerse versies te gaan, nou schiet die niet op dus voor e3, moet ik eerst weer een andere nemen tijdelijk.. Welke pakken jullie meestal?
720p Orenji :)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_102805420
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef delano.888 het volgende:
Ugh wat irritant, ik had geplant dit seizoen elke keer voor de hd immerse versies te gaan, nou schiet die niet op dus voor e3, moet ik eerst weer een andere nemen tijdelijk.. Welke pakken jullie meestal?
Gewoon de oudste 720p voor die aflevering op nzbindex.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_102805424
Howard en Raj _O_
Goede episode, en waarom.. weinig Amy!!!!!!

Leuke episode al is het met Sheldon niet realistisch, leven met die dobbelstenen, anders eten bestellen etc, maargoed.. it's all fun :P niet te serieus nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')