haha ik ken 't.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef Asyniur het volgende:
Jipster! Mooi
Ik ben wel aangekomen. Ik ben ook misselijk (geweest) maar hoef niet te spugen. Het enige wat helpt tegen de misselijkheid is eten, dus dat is zo'n beetje een nieuwe hobby
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 28 september 2011 20:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha ik ken 't.
heb wel een homeopatisch middeltje tegen misselijkheid maar eten helpt toch 't beste
(wel wat op dat moment 'lekker' is, dus dat wisselt van gezond/ongezond)
Rienk had in die romper geslapen, dan doe ik hem sowieso al een schone aan, ik loop overdag immers ook niet in mn nachtponquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:26 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur, daar maak ik me ook niet meer druk om hoor!
Papa doet het kind aan wat op de comode ligt. Dat daar soms ook dingen liggen die ik bijv later die dag gewisseld heb, daar staat hij niet bij stil
Jeetje, dat is snel gegaan dan?! Ben bang dat hier ook gewoon nog wat vetjes achterblijft hoor...mja, daar reken ik al op, dus wordt geen verrassing voor mij!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:29 schreef Kleurdoos het volgende:
susie
hier is alles aan buik al weg!nog wat lellerig vel maar verder amazing \O/
Nope, ze voelen even met de handen enzo, maar meten niets. Als ik het zo meet zoals jij het zegt, is het iets van 43 cm. (ik hoef ook nooit op de weegschaal te staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:44 schreef Kyara het volgende:
Meten ze dat bij jou bij de vk niet op? Bij mij meten ze van schaambot naar bovenkant baarmoeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |