SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG ik ga omvallen straks....
[ Bericht 25% gewijzigd door flugeltje op 23-09-2011 17:05:47 ]Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Nee hoor, die vraag krijg ik nou noooooooooooitquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:59 schreef Nirak het volgende:
Jeezus meiden, is het "show je buik dag" vandaag
Al die buiken! Ze zien er allemaal goed uit maar Flugel vrouwke! Ik snap het als ze jou vragen if je zeker weet dat er maar 1 in zit
SPOILER: Ochtend voor bevalling WillemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Willem was een ruime 8-ponder en 54cm lang. Zelf ben ik maar 1.57 dus dat telt ook mee natuurlijk... Bovendien kwamen we daar net een hittegolf uit en stond ik bol van het vocht, zie m'n voetjes kussentjes daar maar eens... (ze konden ook mn aders amper aanprikken omdat m'n handen helemaal bol stonden)quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:12 schreef bitterend het volgende:
zo zo! willem was een grote kind?
leuke foto
2 cm korter en ik had officieel recht op een gehandicaptenparkeerkaart gehadquote:
Ik ben ook erg blij dat ik in het voorjaar mag hoor... Dat moet gaan schelen....quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
arme fluug die vocht..pff wat dat betreft ben ik erg blij dat ik hoog zwanger in de winter ben straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |