quote:Mee eens!
Op woensdag 03 juli 2002 10:43 schreef Cynic het volgende:
Bier
een heerlijke Freddy H.
Werkt vrij aardig, je bent t dan zo kwijt.
sterker nog, een aantal zal ik me me hele leven blijven herinneren.
quote:
Laten we zeggen dat de relatie in jou ogen heel goed en mooi was, en de andere partij maakt het uit!
Hoe gaan we daar mee om?
quote:In nynke's geval zal dat een nieuwe vriend zijn...
Op woensdag 03 juli 2002 10:42 schreef Atreidez het volgende:
Nieuwe vriendin zoeken
Alle momenten opschrijven wanneer je GEEN leuke tijd had met je ex en die later nog eens teruglezen...
Als je alleen maar alle goede dingen onthoud, maak je het je alleen maar moeilijker om je ex te vergeten, en op een of andere manier hebben mensen vaak de neiging om alleen de goede dingen te onthouden..
[Dit bericht is gewijzigd door Wooly_Mammoth op 03-07-2002 10:50]
quote:een ding is zeker... als je de fles leeg hebt, weet je de volgende dag echt niet meer wat je de dag ervoor gedaan hebt allemaal! dus dan ga je weer gezellig naar je vriendin toe, om er vervolgens achter te komen dat ze het uitgemaakt heeft.....
Op woensdag 03 juli 2002 10:50 schreef Atreidez het volgende:
Ja idd, als je geen andere vriend(in) kan vinden is Vodka erg effectief.. Ligt er ook aan wat je erger vind, lulleveduh of een kater.
dus 2x liefdesverdriet.....
dus... s'avonds weer nieuwe fles vodka, en schrijf ff op een papiertje dat het uit is, en je kan weer van voor af aan beginnen met de fles....
Uiteraard moet je het gebeurde ook een plaats geven en overdenken/bespreken, maar doe dit zelf liever met vrienden samen en dergelijke. Als je dit alleen doet voel je je toch alleen maar klote
quote:lekker volwassen ...
Op woensdag 03 juli 2002 10:49 schreef DoctorB het volgende:
veel stappen, veel sex met veel verschillende mensen, veel indrukken op doen, zoveel dat de herinnering aan je ex door de vele verse herinneringen niet meer zo groot en aanwezig is. Kost in het begin natuurlijk wat moeite, maar het werkt wel.
quote:
Door bigwig - woensdag 03 juli 2002 10:58
Lekker weekje achter elkaar door knallen met wat vrienden. Door de grote hoeveelheden drank en DRUGS ben je je ex zo vergeten hoor....
[Dit bericht is gewijzigd door Skoezie op 03-07-2002 11:33]
quote:Ehhhhhh, wie heeft het over veslaafd???
Tsjah wat zal ik hier op zeggen, ik ben liever toch verlaafd aan een vriendje "9~
Maar hoe kan je je ex nou vergeten als je daar verslaafd aan bent?? Denk dat het dan wel heeeeeeel erg diep zit, en het misschien wel een obsessie voor je is......
Wil je er overheen komen is mijn enigste advies, probeer je ex een tijd niet meer te spreken en te zien, en ga zelf heeeeel veel leuke dingen doen. Zodat je niet zoveel meer eraan hoeft te denken. (Okee dat sommige mensen van mening verschillen wat leuke dingen zijn, mag toch.)
Wat bij mij ook wel helpt is me flink uitleven in de sportschool, lekker nergens aan denken en helemaal kapot gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |