quote:Ach, auf Ferien. Hätte Sie jetzt Ost-Marken geholt? Dass können sie dort tun und da ist ein schönes Kaffeehaus. Essen ist gut und nicht teuer.
Op woensdag 03 juli 2002 12:30 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Niederlandisch (
![]()
) ich bin hier auf Ferien.
(whaaaaaaaaaah mijn duits is kut)
quote:Ja, kan.
Op woensdag 03 juli 2002 12:31 schreef Cynic het volgende:
Zal wel wederzijds werken vrees ik
quote:Danke schön
Op woensdag 03 juli 2002 12:35 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ach, auf Ferien. Hätte Sie jetzt Ost-Marken geholt? Dass können sie dort tun und da ist ein schönes Kaffeehaus. Essen ist gut und nicht teuer.
Viel spass im der Deutsche Demokratischen Republik!
quote:Das kann man wohl sagen.
Op woensdag 03 juli 2002 12:54 schreef Witchfynder het volgende:
Hallo?
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 13:08 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:![]()
![]()
![]()
WF, het gaat nu zeker door, bij AF int voorprogramma.. twas eerst nog nie helemaal zeker
![]()
![]()
*blij blij*
*knuffelt helemaal suf*
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 13:08 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:![]()
![]()
![]()
WF, het gaat nu zeker door, bij AF int voorprogramma.. twas eerst nog nie helemaal zeker
![]()
![]()
quote:Damn right!
Op woensdag 03 juli 2002 13:23 schreef ThE_ED het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mrs.R.Mortis
Dussu, of anders kan ik misschien ergens anders mee mee helpun. (Tekst, tekeningen etc.) Je doet nu volgens mij al een tijdje niks meer en ik denk dat het voor ons beiden sowieso wel goed is ergens mee bezig te zijn.
Naja meel anders maar.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 13:28 schreef ThE_ED het volgende:
Zegge WF; ik weet dat ik niet heel erg een metal figuur ben maar toch: als je toch nog weer denkt iets te gaan doen aan een bandje of gewoon voor de fun wat; het schijnt dat ik redelijk kan zingen, en ik vind het ook wel leuk. (Ik kan alleen geen grunt... nog![]()
)
Dussu, of anders kan ik misschien ergens anders mee mee helpun. (Tekst, tekeningen etc.) Je doet nu volgens mij al een tijdje niks meer en ik denk dat het voor ons beiden sowieso wel goed is ergens mee bezig te zijn.
Naja meel anders maar.
quote:dusz...
Op woensdag 03 juli 2002 13:30 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
![]()
ja dit was serieus
Thuis draai ik altijd lekker iron maiden ofzo tijdens school dingen, maar nu hoor ik alleen het geroezemoes van tig pc's (ok dat voelt alwel bijna als thuis
)
http://www.earboards.com/showthread.php?s=&threadid=42892&perpage=15&pagenumber=1
quote:Mag ik je bassist zijn? Aw? Aw?
Op woensdag 03 juli 2002 14:44 schreef Kipman het volgende:
Lees ook het tourverslag van mijn uiterst succesvolle band Rhapsodus:http://www.earboards.com/showthread.php?s=&threadid=42892&perpage=15&pagenumber=1
quote:Zoals je leest, is onze huidige bassist best lastig. Gedraag jij je een beetje dan?
Op woensdag 03 juli 2002 14:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mag ik je bassist zijn? Aw? Aw?
quote:Mooi string.
Op woensdag 03 juli 2002 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
Shout! Shout! Shout! Shout at the Deviiiiiil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |