Ja oke, maar ik ben soms te lam om te seeden, dus dan gebruik ff een nzbquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En zolang torrents bij mij met 1000+KB/s gaan vind ik het prima.
Breaking Bad nog niet eens gezien, wel alles tot nu toe binnen. Wil denk eerst Modern Family kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
TBBT is wel tof, maar soms zakt ie in.
Bezig met community en moet nog verder met breaking bad.
Ik seed nooit. Hoeft ook niet altijd, hoewel ik bij tvtorrents nu wel op het einde van me GB's zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik ben soms te lam om te seeden, dus dan gebruik ff een nzb
Geen idee, ik niet in ieder geval. Heb blijkbaar gister een bord laten vallen, scherven door de hele gangquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog private match gedaan uiteindelijk?
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik seed nooit. Hoeft ook niet altijd, hoewel ik bij tvtorrents nu wel op het einde van me GB's zit.
Ik gaf steeds GB' aan een maat en hij aan mij, maar dat kan niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijven. Zooi als thepiratebay gebruik ik niet
laat je vooral niet tegenhouden om die nzb nog te postenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik moet het wel als ik lid wil blijven. Zooi als thepiratebay gebruik ik niet
Laat je vooral niet tegenhouden om spotnet of binsearch te gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
laat je vooral niet tegenhouden om die nzb nog te posten
haha, ik dacht kom er makkelijk vanaf! dan maar een extra muisklik of 2quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat je vooral niet tegenhouden om spotnet of binsearch te gebruiken
Gerum.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Typisch, hele zomer lang NAT type open gehad en geen enkel probleem. Breekt nu de tijd aan dat ik nieuwe spellen ga kopen springt hij opeens op Strict, weer van alles geprobeerd maar niks heeft gewerkt
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
haha, ik dacht kom er makkelijk vanaf! dan maar een extra muisklik of 2
DMZ?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Frankii het volgende:
Mijn NAT staat open zonder dat ik ports heb gefwd. Dr is wel een of andere functie met NAT in de router die ik aangevinkt heb.
Het zal wel.
Routers hebben een firewall voor een rede.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
Al die routers moeten gewoon kappen met bloeden en standaard op open staan.
Je het zeker nog steeds ingesteld dat het IP adres automatisch wordt toegewezen. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Typisch, hele zomer lang NAT type open gehad en geen enkel probleem. Breekt nu de tijd aan dat ik nieuwe spellen ga kopen springt hij opeens op Strict, weer van alles geprobeerd maar niks heeft gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |