Haha, sponsor ik ook een keertje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed idee, vraag ik voor elke foto serie geld, kan ik mooi een xbox kopen.
*kuch* hoer *kuch*quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
meh dat vind ik geen goed idee,quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
*kuch* hoer *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
meh dat vind ik geen goed idee,
beetje je lichaam verkopen voor geld. doet die foto's maar gewoon gratis.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje je lichaam verkopen voor geld.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
*kuch* hoer *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Je hebt geen eens geld om me mee op date te nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja titty doe eens wat foto's sturen voor de collectie
volgende week wel hoorquote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt geen eens geld om me mee op date te nemen.
Ik stel subdomein laatje.cutscene.nl ter beschikkingquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zet anders maar op cutscene. Dat is toch uitsluitend GAM volk wat daar rondloopt.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt geen eens geld om me mee op date te nemen.
Leek me ook wel wat jaquote:Op maandag 19 september 2011 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Co-op championship doen? Lijkt me een erg vette feature worden. Samen voor één team rijden
Haha geweldigquote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik stel subdomein laatje.cutscene.nl ter beschikking
quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik stel subdomein laatje.cutscene.nl ter beschikking
Sure. Maar ben er pas rond 22.00quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand zin om FIFA 11 te doen vanavond? Pierre, Nicklas, Sold?
que?quote:Op maandag 19 september 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou een auto op fietspad en een scooter, tja dan krijg je ongelukken.
Politie van tegenwoordig kijkt ook niet meer eens naar de auto en trapt meteen in het verhaal van de bestuurder.
Weet niet wie er in de party was net ?! Maar had Xbox afgesloten om even naar beneden te gaan
Nope sorry, ben ziek.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand zin om FIFA 11 te doen vanavond? Pierre, Nicklas, Sold?
Wel dus?! Nou beterschap man!quote:
Ja jawel, maar heeft gewoon weinig zin om nu te xboxen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus je handen werken ook niet meer?
thank you.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel dus?! Nou beterschap man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |