Vandaag in Amerika. Volgende week hier.quote:Op maandag 19 september 2011 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
Nu hoor ik dat het weer volgende week is
Grappig aangezien 2010 en 2011 van F1 ook exact dezelfde banen hebben, en die koop je welquote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een schijtbanen in Forza 4.
Gewoon het zelfde bijna als in Forza 3.
Die kun je ook echt vergelijken ja.quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Grappig aangezien 2010 en 2011 van F1 ook exact dezelfde banen hebben, en die koop je wel
Nee, maar Forza zitten zoveel banen al in, dat het echt geen probleem is.quote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die kun je ook echt vergelijken ja.
Al toegevoegd?quote:
Dat is wel vet ja.quote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar Forza zitten zoveel banen al in, dat het echt geen probleem is.
De motherfocking top gear track zit erin!
Vrouwen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Fsmxi het volgende:
Dus ik zo in "het dorp" checken of ze fallout New Vegas hebben, hebben ze die niet
O, en
[ afbeelding ]
Heb jij goed naar die vrouwtjes gekeken?quote:
Neequote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij goed naar die vrouwtjes gekeken?
Vooral niet doenquote:
Ik hoef niet tussen die 2 grafkutten te staan.quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anders ga jij daar ook aan mee doen?
1 grafkut. Die rooie is hoogstens net een beetje naar.quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoef niet tussen die 2 grafkutten te staan.
Begin je eigen sitequote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoef niet tussen die 2 grafkutten te staan.
Zet anders maar op cutscene. Dat is toch uitsluitend GAM volk wat daar rondloopt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin je eigen site
Wel eerst de bijbehorende plaatjes door ons laten keuren uiteraard
ja titty doe eens wat foto's sturen voor de collectiequote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin je eigen site
Goed idee, vraag ik voor elke foto serie geld, kan ik mooi een xbox kopen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin je eigen site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |