Stond er ook nog iets boeiends ipv dat je plaatje niet bestaat?quote:
Leen gewoon wat geld van Niels. Zonder terugbetaals.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:14 schreef PierreTT het volgende:
Even een boek bestellen, weer 80 euro armer wat de fak
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan, als je m hebt. Stream was voor Sold, omdat hij ook interesse heeft in GoW3(las ik).
Dus ga jij maar even lonely verder spelen.(No homo)
Heb hem vanaf zaterdag al hier liggen, maar ik ga eerst eindelijk deel 1 (bijna klaar) en 2 uitspelen anders raak ik die nooit meer aan als ik met 3 begin.quote:
Het zijn allemaal homefront loversquote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Het is zo'n goed spel
Maarja.. De meesten hier kopen blindelings MW3 dus ik had niet anders verwacht.
en dan krijg je ook de chrome gnasher skin in gears 3quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb hem vanaf zaterdag al hier liggen, maar ik ga eerst eindelijk deel 1 (bijna klaar) en 2 uitspelen anders raak ik die nooit meer aan als ik met 3 begin.
Nee. Je hebt er gewoon voor betaald en als ze dat zouden doen, om je internetgebruik te verminderen is dat mijns inziens contractbreuk.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef dreamzk het volgende:
Kan een provider, als je teveel internet gebruikt, van buitenaf je NAT type op strict zetten? Net met een indiase technicus aan de lijn gehangen en die vertelde me dat dit waarschijnlijk de reden is dat ik mn NAT niet kan veranderen
Jouw mening of de waarheid? Wacht eigenlijk tot Stoma zijn mening hierover geeft, die weet er over het algemeen veel vanquote:Op woensdag 21 september 2011 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Je hebt er gewoon voor betaald en als ze dat zouden doen, om je internetgebruik te verminderen is dat mijns inziens contractbreuk.
Dit lijkt me idd heel sterk, terzij zoals stoma zegt een provider dingen in je router kan aanpassen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef dreamzk het volgende:
Kan een provider, als je teveel internet gebruikt, van buitenaf je NAT type op strict zetten? Net met een indiase technicus aan de lijn gehangen en die vertelde me dat dit waarschijnlijk de reden is dat ik mn NAT niet kan veranderen
Geen flauw idee Tauchie, ik hoop het welquote:Op woensdag 21 september 2011 09:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Denk je dat F1 2011 morgenavond al bij de MM ligt, Ross?
Nee is het ook niet, maar ik heb alles goed gedaan en precies zoals meerdere sites zeggen en nog steeds werkt dat hoerending niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Dit lijkt me idd heel sterk, terzij zoals stoma zegt een provider dingen in je router kan aanpassen.
Maar je NAT open zetten moet toch niet zon hele klus zijn?
Lol direct goed. Hoezo is dat zo kut dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb het helemaal niet gevolgd, maar laat me raden Patatje, heb je ziggo en een thompson router?
Zo ja, you're fucked!
gooi de stroom ff uit van dat ding (een minuut en daarna weer aan), soms wilt dat wel helpenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar ik heb alles goed gedaan en precies zoals meerdere sites zeggen en nog steeds werkt dat hoerending niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |