Op mijn scherm is ook een hd livestream die ik kan besturen met een controller.quote:
Moet je na gaan, als je er ook nog eens Sport 1 bij hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij hebben 2 tv's met zo'n kastje en dus ook EL.![]()
Merk wel sinds dat wij EL hebben ik ongeveer 8 uur per week voetbal kijk.![]()
Ik zag die opmerking al aan komenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op mijn scherm is ook een hd livestream die ik kan besturen met een controller.
Kan, als je m hebt. Stream was voor Sold, omdat hij ook interesse heeft in GoW3(las ik).quote:Op woensdag 21 september 2011 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
Filmpjes van games kijken terwijl je ook de game zelf kan spelen
quote:
Denk je dat jij vandaag even koffie gaat drinken met mij?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Denk je dat F1 2011 morgenavond al bij de MM ligt, Ross?
Ben er van kwart voor 5 tot half 7. Morgen heb ik van half 11 tot half 3 de tijd, dus dat lijkt me beterquote:Op woensdag 21 september 2011 10:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk je dat jij vandaag even koffie gaat drinken met mij?
Ik morgen van half 11 tot kwart voor 1 de tijd. Half 11 onderaan de trap naar de bieb.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben er van kwart voor 5 tot half 7. Morgen heb ik van half 11 tot half 3 de tijd, dus dat lijkt me beter
Oh shit, it's on!!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik morgen van half 11 tot kwart voor 1 de tijd. Half 11 onderaan de trap naar de bieb.
Een op een, met een bak koffie, begrepen?!?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik morgen van half 11 tot kwart voor 1 de tijd. Half 11 onderaan de trap naar de bieb.
Koffiequote:Op woensdag 21 september 2011 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een op een, met een bak koffie, begrepen?!?
Entertainment jwzquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man, oh man.8 uur geslapen en ik wankel nog steeds rond, alleen geestelijk voel ik me wel weer nuchter. Ik lach me nu al echt kapot om al die sjaars chicks die instant gaan soppen als je een giletje aanhebt en roept dat je bestuur doet.
Omhoogneukers, handig, maar ergens wel lachwekkend.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |