Niet eens zo lelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zo speciaal vind ik zijn controller niet
[ afbeelding ]
Kijk je nou serieus die klets?!quote:
is ook bijna rozequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik heb deze man
[ afbeelding ]
Ook raar, een Xbox in de keukenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vrouwke is funnyquote:
Wat een kut programma, ik moest mijn zusje even op haar plaats zetten omdat Feyenoord er op moest en niet dat fucking uitgemolken tering meuk.quote:
Je hebt maar een tv?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut programma, ik moest mijn zusje even op haar plaats zetten omdat Feyenoord er op moest en niet dat fucking uitgemolken tering meuk.
Met Eredivisie live wel, zij kaapte ineens de afstandsbediening wegquote:
Wij hebben 2 tv's met zo'n kastje en dus ook EL.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Eredivisie live wel, zij kaapte ineens de afstandsbediening weggelukkig ben ik 100000001x sterker dus had ik de remote control binnen 1 seconde weer terug.
Hihi, had ik in het begin ook, nu eigenlijk alleen nog maar Feyenoord of ajax wanneer ze achterstaan hihi.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij hebben 2 tv's met zo'n kastje en dus ook EL.![]()
Merk wel sinds dat wij EL hebben ik ongeveer 8 uur per week voetbal kijk.![]()
Ik ook eigenlijk alleen PSV en soms AZ.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hihi, had ik in het begin ook, nu eigenlijk alleen nog maar Feyenoord of ajax wanneer ze achterstaan hihi.
AZ is inderdaad ook wel leuk om te zien, prima voetbal en aankomende zondag kijk ik ook AZquote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk alleen PSV en soms AZ.
En verder als ik zie dat het ergens al na 20 minuten 4-0 staat dan ga ik ook kijken.
AZ speelt op dit moment het beste voetbal in NL.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ is inderdaad ook wel leuk om te zien, prima voetbal en aankomende zondag kijk ik ook AZ
Europees kijk ik ook wel soms wanneer er leuke wedstrijden zijn of wanneer jong Oranje moet spelen. Voor de rest is het meer zendervulling
GoW3 live stream.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
AZ speelt op dit moment het beste voetbal in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |