abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102129015
Is dat überhaupt mogelijk?
Heb namelijk een spel van een vriend gehad, maar als ik deze wil installeren dan krijg ik de mededeling dat het spel al geactiveerd is voor een andere Steam-account.
Aangezien Steam een vereiste is om dit spel te spelen lijkt me dat niet meer dan logisch ook :X

Is er een mogelijkheid dat ik 'zijn' spel dus speel via mijn account? Bedoel heb gewoon de dvd + hoesje + productcode hier liggen.... :{
Hij heeft een nieuwe pc en het spel ook niet geïnstalleerd staan o.i. d.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 19 september 2011 @ 03:14:13 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102129028
Fipo
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 19 september 2011 @ 03:16:04 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102129033
Is het football manager ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102129036
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het football manager ?
Black Ops
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102130111
Enige manier waarop je dit voor elkaar gaat krijgen is inloggen op zijn Steam account.
Het is niet mogelijk om een key 2x te gebruiken voor de activatie van een game.
pi_102131165
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 08:32 schreef ApoclysmX het volgende:
Enige manier waarop je dit voor elkaar gaat krijgen is inloggen op zijn Steam account.
Dit dus. Je kan wel spellen kopen en dan de keys schenken aan een vriend. Zolang ze niet gebruikt zijn op een ander account
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_102144352
Kort en krachtig: NEE
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
pi_102148432
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 08:32 schreef ApoclysmX het volgende:
Raar eigenlijk hey.
Jij koopt de games, maar bent feitelijk niet de eigenaar.
Groetjes, Ezio.
pi_102148543
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Raar eigenlijk hey.
Jouw vriend is de eigenaar...hij heeft het spel gekocht.

Steamspellen mogen niet 2de hands doorverkocht worden...daar ga je mee akkoord als je de service + game aktiveert.
pi_102148591
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PaddieV het volgende:

[..]

Jouw vriend is de eigenaar...hij heeft het spel gekocht.

Steamspellen mogen niet 2de hands doorverkocht worden...daar ga je mee akkoord als je de service + game aktiveert.
Kinderachtig hoor.
Dus als je een spel koop dat je alleen via Steam kunt spelen kun je het ook nooit verkopen of aan iemand anders geven. :X
Zeker bang dat ze geld mislopen :')
Groetjes, Ezio.
pi_102148716
Oh, het kan wel.

Steam moet een verzoek via zijn account krijgen om het überhaupt mogelijk te maken.
Groetjes, Ezio.
pi_102148743
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kinderachtig hoor.
Dus als je een spel koop dat je alleen via Steam kunt spelen kun je het ook nooit verkopen of aan iemand anders geven. :X
Zeker bang dat ze geld mislopen :')
Met name singleplayer games zouden dan idd veel minder geld opbrengen.

Gewoon een logische regel van Steam, lijkt me.
pi_102148825
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
Oh, het kan wel.

Steam moet een verzoek via zijn account krijgen om het überhaupt mogelijk te maken.
Alleen als hij de game nooit op zijn account heeft gespeeld. Dan zou het als een gift kunnen worden overgedragen.

Een gespeelde game ga je van zn leven niet over kunnen zetten naar een andere account.
pi_102148980
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef PaddieV het volgende:

[..]

Met name singleplayer games zouden dan idd veel minder geld opbrengen.

Gewoon een logische regel van Steam, lijkt me.
Dan vond ik het oorspronkelijke concept toch een stuk eerlijker.
Je koopt één cd-key en daarmee kan één speler online spelen. Wie die speler is zou verder niet relevant moeten zijn.

Het is wel mijn ( of in dit geval zijn) spel. Als hij dat weg wil geven dan zou dat moeten kunnen. Zoals je alles waar jij voor betaalt hebt kunt weggeven of verkopen.
Groetjes, Ezio.
pi_102149153
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je koopt één cd-key en daarmee kan één speler online spelen. Wie die speler is zou verder niet relevant moeten zijn.

Het is wel mijn ( of in dit geval zijn) spel. Als hij dat weg wil geven dan zou dat moeten kunnen. Zoals je alles waar jij voor betaalt hebt kunt weggeven of verkopen.
Feitelijk is dit onjuist.

Je koopt namelijk een licentie. En die licentie geeft je, onder voorwaarden, het recht om gebruik te maken van de software.

Maar goed...ik vind Steam gewoon een fijn concept...overal je games en geen behoefte meer aan cd/dvd spelers. Dat ze heel strenge regels hebben neem ik dan maar voor lief.
pi_102149702
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef PaddieV het volgende:

[..]

Feitelijk is dit onjuist.

Je koopt namelijk een licentie. En die licentie geeft je, onder voorwaarden, het recht om gebruik te maken van de software.

Maar goed...ik vind Steam gewoon een fijn concept...overal je games en geen behoefte meer aan cd/dvd spelers. Dat ze heel strenge regels hebben neem ik dan maar voor lief.
Als ik een Windows 7 licentie koop mag ik deze ook verkopen of weggeven aan iemand anders als ik die behoefte heb.
Snap jouw punt dat het onderdeel is van de AV die je moet accepteren voordat je gebruik van Steam maakt, maar blijf het triest vinden dat jij een spel waar je op uitgekeken bent niet aan iemand anders mag geven.
Immers je hebt reeds keurig betaalt voor je spelletje.
Groetjes, Ezio.
pi_102178999
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Raar eigenlijk hey.
Je bent nooit de eigenaar van een spel, je hebt slechts een licentie gekocht om het spel te spelen. Daarom mag je ook niet zomaar alles doen met het spel wat je wil. Daarom moet je ook instemmen met een End-User License Agreement voor je het spel installeert.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102180172
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat kan ook nog. Mijn broer en ik delen onze steam accounts. Dus beschik ik zowel over zijn als mijn spellen op mijn computer. Je hoeft alleen maar één keer aan te geven dat je steamaccount op meerdere computers gebruikt. Dus niets oneerlijks aan lijkt me.
pi_102180904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:53 schreef Rubberduck94 het volgende:

[..]

Dat kan ook nog. Mijn broer en ik delen onze steam accounts. Dus beschik ik zowel over zijn als mijn spellen op mijn computer. Je hoeft alleen maar één keer aan te geven dat je steamaccount op meerdere computers gebruikt. Dus niets oneerlijks aan lijkt me.
Maar niet met iemand die geen toegang heeft tot jouw account.
Groetjes, Ezio.
pi_102180940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Je bent nooit de eigenaar van een spel, je hebt slechts een licentie gekocht om het spel te spelen. Daarom mag je ook niet zomaar alles doen met het spel wat je wil. Daarom moet je ook instemmen met een End-User License Agreement voor je het spel installeert.
Dan zou het dus zo moeten zijn dat ik beslis wat ik met die licentie doe.
Klote Steam.
Groetjes, Ezio.
pi_102181659
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan zou het dus zo moeten zijn dat ik beslis wat ik met die licentie doe.
Klote Steam.
Nee, je hebt de licentie gekocht van de uitgever, dat is een contract tussen jou en de uitgever. Het is niet aan jou om te besluiten dat de licentie ineens niet meer tussen jou en uitgever is maar tussen je vriend en de uitgever. Zo staat het niet in de licentieovereenkomt, dus dat mag niet
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102605865
Ik heb left for dead en sniper ghost warrior gisteren gekocht en geinstalleerd. Wat er fout ging weet ik niet maar ik heb ze gedeinstalleerd en nu krijg ik ze niet meer geinstalleerd vanwege dezelfde reden als ts.
Ik weet 100% zeker dat ik ze op het goede account gezet heb maar heb voor alle zekerheid mijn andere account ook gechecked en ook daar kreeg ik die melding.
Dus 2 spellen die ik gisteren gekocht heb kan ik dus allebei niet spelen :(
Klote steam en waarom kan je 2 accounts niet mergen als je kan bewijzen dat je een en dezelfde persoon bent ?. Ook heb ik een vac op 1 van mijn accounts en die spellen waar dat vac voor is heb ik zeker weten nooit gespeeld.

Ik haat steam.

Zo dit moest er even uit.
pi_102767495
Hoelang duurt het voor je iets hoort van steam ? heb 3 dagen geleden een mail naar ze gestuurd maar nog niets gehoord.
pi_102784753
Bij mij heeft het een week of zo geduurd, maar dat varieert ook weleens. Je kan ook je melding/ticket bij Steam bekijken, wist je dat?
Misschien is er al een antwoord.
pi_102786200
Is dat die link in de email for submitting my question die ze gestuurd hebben ?
Een week ? nouja dan moet ik maar afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')