Hij refresht niet na 't verzenden nee.quote:
Ik weet niet beter, serieus. Het is al heel lang zo anders was ik niet overgestapt.quote:Op zondag 18 september 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
dan heb je niet goed opgelet hoor clzolang is dat nog niet
nja opeens was mijn enkele prijs verandert tijdje terug, sowieso koop ik nog kaartjes, geen zin iedere keer minimaal zovele euro op de kaart te hebben en gezeik als je te weinig hebt maar wel genoeg voor de reisquote:Op zondag 18 september 2011 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet beter, serieus. Het is al heel lang zo anders was ik niet overgestapt.
Ja jij hebt een ov, dan is het naadje. Die van mij waardeert steeds op als ie onder de 20 euro komt, anders blijf ik steeds zelf opwaarderen en kan ik idd net zo goed alsnog steeds een kaartje kopen, als ik toch naar de automaat moetquote:Op zondag 18 september 2011 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja opeens was mijn enkele prijs verandert tijdje terug, sowieso koop ik nog kaartjes, geen zin iedere keer minimaal zovele euro op de kaart te hebben en gezeik als je te weinig hebt maar wel genoeg voor de reis
dat automatisch opwaarderen ben ik t ook nog niet mee eens, je hebt dus eignelijk altijd 20n euro voor jan lul op dat ding staan want daar komt ie nooit aanquote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij hebt een ov, dan is het naadje. Die van mij waardeert steeds op als ie onder de 20 euro komt, anders blijf ik steeds zelf opwaarderen en kan ik idd net zo goed alsnog steeds een kaartje kopen, als ik toch naar de automaat moet
O nee, onder de tien euro vult ie m aan met 20 euro. Maar ja, dat tientje blijft er altijd opstaan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat automatisch opwaarderen ben ik t ook nog niet mee eens, je hebt dus eignelijk altijd 20n euro voor jan lul op dat ding staan want daar komt ie nooit aan
Ja, wanneer gaan wij nou met het OV.quote:Op zondag 18 september 2011 23:58 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook zoeen kaart maar daar staat al sinds juni het zelfde saldo op.
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op zondag 18 september 2011 23:59 schreef Tegan het volgende:
Ik heb twee ovchipkaarten met 0 euro erop. En eentje maar gebruikt als studentenov ooit. Toen je nog niet hoefde in te checken. Good times.
10x per uur is wel erg veel, de bus het dichtste bij mij gaat 6x per uur, verder de tram nog die minimaal 4x per uur gaat, in de brede spits 8x per uur plus ietsjes verder lopen nog minimaal 10 andere lijnen die aardig dicht langs mn huis komen.quote:Op maandag 19 september 2011 08:40 schreef JDude het volgende:
En toen ik nog in een straat woonde waar je tien keer per uur kon instappen in plaats van tien keer per dag.
*jaloersquote:Op maandag 19 september 2011 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
10x per uur is wel erg veel, de bus het dichtste bij mij gaat 6x per uur, verder de tram nog die minimaal 4x per uur gaat, in de brede spits 8x per uur plus ietsjes verder lopen nog minimaal 10 andere lijnen die aardig dicht langs mn huis komen.En ach, Utrecht Centraal is ook maar 20 minuten lopen vanaf mn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |