Niks, het is een uitdrukking.quote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat heeft dat in Gods naam met homo zijn te maken?
quote:
Oh dan ben ik timmerman, en jij de bakker.quote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
OE OE EN DAN WEER LEKKER RUILEN?
quote:
Jammer dat er op FOK! geen middenweg bestaatquote:Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef SomePerson het volgende:
Liever een linkse boomknuffelaar dan een rechtse corpsbal.
Zijn de christendemocraten dan niet vertegenwoordigd op FOK!?quote:Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jammer dat er op FOK! geen middenweg bestaat
Ze mogen niet fokken voor het huwelijk hihiquote:Op maandag 19 september 2011 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn de christendemocraten dan niet vertegenwoordigd op FOK!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En benaderen ze van linksquote:Op zondag 18 september 2011 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inderdaad. Kom we gaan bomen knuffelen
Ik geef 2 geiten en 1 koe voor je dochterquote:Op zondag 18 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, met koeien en geiten natuurlijk!
Daarom post ik hier ook niet meer. Oh, kut!quote:Op maandag 19 september 2011 00:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jammer dat er op FOK! geen middenweg bestaat
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Piye het volgende:
Iedereen die tegen het monetaire systeem is is in mijn ogen een goeie gast.
Hij bedoelt dat je positief ingesteld bent net als hij. Dat is een compliment.quote:Op maandag 19 september 2011 00:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het schijnt dat ik hetzelfde denk als Linkse_Boomknuffelaar, maar ik weet van niks.
quote:
Zorg dat je je ogen dichthoudt, voordat je hersens gespoeld worden!quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef Thederminator het volgende:
Ik moet verplicht een film kijken over Al Gore over links tereur gesproken
Hij is alleen maar eenquote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef Agiath het volgende:
Wacht, iemand met een mening anders dan de massa en media
Dat mag natuurlijk echt niet.
Terug naar de ruilhandel.quote:Op maandag 19 september 2011 20:28 schreef Piye het volgende:
Iedereen die tegen het monetaire systeem is is in mijn ogen een goeie gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |