Uh je luisterd naar de EO dan kun je dat verwachtenquote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Worship liedjeskan klaas die aftandse bagger niet gewoon in zijn vrije tijd luisteren? Tief op
quote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Worship liedjeskan klaas die aftandse bagger niet gewoon in zijn vrije tijd luisteren? Tief op
heeft ie praise you van fatboy slim al gedraaid?quote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Jij mag raden waar ze dat evangelie van mij mogen steken.quote:Op zondag 18 september 2011 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Uh je luisterd naar de EO dan kun je dat verwachten
Amen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Heb ik ook, irritant bij het meezingen/stuurtrommelen... Heb me laten vertellen dat dit komt doordat je radio dan verspringt naar een anderen frequentiequote:Op zondag 18 september 2011 23:19 schreef NoBody122 het volgende:
Slaat 3FM nou steeds over, van tijd tot tijd, of ligt dat aan mijn autoradio
klopt heeft te maken dat de ene mast momenteel het signaal iets later binnen krijgt dan de ander.quote:Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik ook, irritant bij het meezingen/stuurtrommelen... Heb me laten vertellen dat dit komt doordat je radio dan verspringt naar een anderen frequentie
Echt irritantquote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt heeft te maken dat de ene mast momenteel het signaal iets later binnen krijgt dan de ander.
Ik zat inderdaad al aan zoiets te denken. Ben nu ten zuiden van Lelystad en het probleem is wegquote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt heeft te maken dat de ene mast momenteel het signaal iets later binnen krijgt dan de ander.
heeft met de mast in Assen te maken, alle zenders krijgen het via Glasvezel binnen behalve die assen dat loopt via satelliet.quote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad al aan zoiets te denken. Ben nu ten zuiden van Lelystad en het probleem is weg
quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
En als echte Spice Girl had ik natuurlijk een schijthekel aan de Back Street Boys en dus ook altijd heibel met m'n zusje daarover
Tsja, twee meiden en de tijd van boy- en girlbands hè :p Dan krijg je dat. Nouja, 12 uur, tijd om te gaan slapenquote:Op zondag 18 september 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Daar had ik met een broertje geen last van, die vond het beide niks geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |