abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 18:10:59 #1
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102104820

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
This isn't even my final form.
pi_102104839
LOLOL
Computerprobleem is geen mod meer op de FP :D

Mission accomplished 8-)
pi_102104865
En hij is boos. Hij heeft avatar met vlag van Griekenland, Israël etc :D
  zondag 18 september 2011 @ 18:14:56 #4
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102104974
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOL

Mission accomplished 8-)
LOOL. Wel terecht hoor, modereren is daaraan toe, maar hij hing zelf de racist uit.

quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En hij is boos. Hij heeft avatar met vlag van Griekenland, Israël etc :D
Dat had-ie al, hij denkt echt dat hier Turken zitten die zich daar druk om gaan maken. :')
pi_102104989
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef xminator het volgende:
Kisir is echt een damesgerecht.
+1, turkse vrouwen in ons wijk gatheren van tijd tot tijd en dan wordt er altijd kisir gemaakt :')

quote:
Niet bedoeld voor ekte mannen. Ekte mannen eten hete Cigkofte!! Met sla en ayran erbij
cigkofte, icli kofte, allerlei dingen waar ik het niet mee heb man. hoezo hebben ze het gewoon niet gehouden bij normaal kofte?
pi_102105029
TT 8-) .

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kijk eens aan.
Tomaat kun je, net als broccoli en blauwe bessen, in de categorie 'behoorlijk gezond' plaatsen.
Brocoli is heerlijk :9. Dat van de blauwe bessen wist ik niet, maar ze zijn dus blijkbaar ook behoorlijk gezond. Blauwe bessen. Klinkt gezond.

quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 17:58 schreef Che_ het volgende:
Wat is kisir precies? Rijst, tomatenpuree en paprika?
Kısır

Het bestaat uit bulgur. En voor de rest kan de inhoud verschillen. Het kan bestaan uit o.a. komkommers, sla, peper en tomatenpuree, ja. :Y.
  zondag 18 september 2011 @ 18:16:46 #7
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102105051
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:15 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

+1, turkse vrouwen in ons wijk gatheren van tijd tot tijd en dan wordt er altijd kisir gemaakt :')

[..]

cigkofte, icli kofte, allerlei dingen waar ik het niet mee heb man. hoezo hebben ze het gewoon niet gehouden bij normaal kofte?
Cigköfte _O_
Içli köfte _O_
Normale köfte (van de mangal in de bergen van Bolu) _O_

Maar: pirzola van de mangal met kekik _O_ _O_ _O_
pi_102105095
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga zometeen ciger eten :9
Ja weer :9
toch wel kip hoop ik, koe is onwijs heavy man :P
  zondag 18 september 2011 @ 18:19:02 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102105130
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:16 schreef Julis het volgende:
TT 8-) .

[..]

Brocoli is heerlijk :9. Dat van de blauwe bessen wist ik niet, maar ze zijn dus blijkbaar ook behoorlijk gezond. Blauwe bessen. Klinkt gezond.
Vind het ook lekker, but then, ik lust echt bijna alles. Blauwe bessen ben ik echt gek op, maar die zijn behoorlijk duur. We hebben met mijn vriendin nu een struikje in mijn ouders' tuin geplant, hopelijk kunnen we binnen een paar jaar gratis blauwe bessen eten. Alles wat goed voor je is, is duur.
pi_102105133
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:18 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

toch wel kip hoop ik, koe is onwijs heavy man :P
Koe natuurlijk _O_
Heerlijk gekruid :9~
pi_102105134
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Cigköfte _O_
Içli köfte _O_
Normale köfte (van de mangal in de bergen van Bolu) _O_

Maar: pirzola van de mangal met kekik _O_ _O_ _O_
de laatste keer dat ik pirzola heb gegeten was in birbey in amsterdam, heerlijk :D
  zondag 18 september 2011 @ 18:21:38 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102105221
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Koe natuurlijk _O_
Heerlijk gekruid :9~
Orgaanvlees (lever, kippenhartjes) met grof gesneden uien bakken, dat vind ik altijd een goede combinatie. Gewoon simpel houden, het heeft al heel veel smaak van zichzelf.

Over orgaanvlees gesproken, iemand wel eens koç yumurtasi gehad? :9
pi_102105297
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Vind het ook lekker, but then, ik lust echt bijna alles. Blauwe bessen ben ik echt gek op, maar die zijn behoorlijk duur. We hebben met mijn vriendin nu een struikje in mijn ouders' tuin geplant, hopelijk kunnen we binnen een paar jaar gratis blauwe bessen eten. Alles wat goed voor je is, is duur.
Ja, hetzelfde hier. Ik lust ook echt bijna alles. Daar ben ik niet zo kieskeurig in. Beter zo'n struik. Dan weet je tenminste dat er niets erin is gespoten. Heeft zo'n struikje veel licht nodig? Of valt dat wel mee?
pi_102105641
Aha, ik lees het al :9.

quote:
... De Amerikaanse bosbes is heel geschikt voor kleine tuinen. Hij wordt weliswaar nogal breed, maar laat zich makkelijk snoeien. De bessen rijpen van juni tot september, afhankelijk van de soort. Ga je altijd in juli op vakantie, dan neem je dus een soort die wat later rijpt. Eén struik levert 4 tot 8 kilo bessen op – omgerekend in geld hebben we het dan over honderd euro! Jammer alleen dat vogels ook dol zijn op de bessen en er meestal eerder bij zijn. Maar goed, daar zijn vogelnetten voor uitgevonden.

Van blauwe bessenstruiken wordt gezegd dat ze in de schaduw moeten staan, omdat het bosplanten zijn. Geloof het maar niet en zet de struik op een zonnige plek, dan worden de bessen groter. Plant hem in zure, humusrijke (zand)grond en meng de uitgegraven grond voor ongeveer de helft met turfmolm.

Trouw.nl
pi_102105968
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

Orgaanvlees (lever, kippenhartjes) met grof gesneden uien bakken, dat vind ik altijd een goede combinatie. Gewoon simpel houden, het heeft al heel veel smaak van zichzelf.

Over orgaanvlees gesproken, iemand wel eens koç yumurtasi gehad? :9
nog een paar weken terug gegeten, ik wist alleen niet dat het koc yumurtasi als naam had, ik dacht altijd dat het "ballen" was :7 is wel een beleefder naam idd, bij het vragen in de slager zeiden we dan ook altijd "zouden we een paar van deze mogen" en wezen we het aan :')

is wel onwijs zacht en lekker. maar het heeft toch een rare nasmaak vind ik, misschien omdat ik weet wat ik precies eet :7
pi_102106160
yo matties, hoe kun je snel en eenvoudig je reacties checken waar je deze hebt achtergelaten en/of erop is gereageerd bijv. middels een quote.. ik check het momenteel via mijn actieve topics, maar aldaar kun je slechts op een topictitel geraken waarna je een half uur moeten zoeken waar je ook alweer je reactie had geplaatst...
pi_102106285
Ik lees net die discussie in het vorige deel.

Priceless _O-
  zondag 18 september 2011 @ 18:48:18 #19
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102106328
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LOLOL

Mission accomplished 8-)
Zeker weten dat hij een paar traantjes heeft gelaten. Met veel woede, haat en ongeloof achter zijn pc nu hahaha.
pi_102106369
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 18:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zeker weten dat hij een paar traantjes heeft gelaten. Met veel woede, haat en ongeloof achter zijn pc nu hahaha.
Zo een partijdige mod heb ik nog nooit meegemaakt, sjezus.
  zondag 18 september 2011 @ 18:49:52 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102106387
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef Julis het volgende:
Aha, ik lees het al :9.

[..]

Inderdaad, hij staat bij ons wel in de halfschaduw omdat we ernaast nog een kersen- en vijgenboom hebben geplant.

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:40 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

nog een paar weken terug gegeten, ik wist alleen niet dat het koc yumurtasi als naam had, ik dacht altijd dat het "ballen" was :7 is wel een beleefder naam idd, bij het vragen in de slager zeiden we dan ook altijd "zouden we een paar van deze mogen" en wezen we het aan :')

is wel onwijs zacht en lekker. maar het heeft toch een rare nasmaak vind ik, misschien omdat ik weet wat ik precies eet :7
Ik vond het wel wat weghebben van kip, heel zacht en neutraal, maar toch wel meer smaak.
pi_102106431
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef Caratacus het volgende:
Ik ook niet, maar van wie ben jij een kloon btw ?
  zondag 18 september 2011 @ 18:52:10 #23
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102106516
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Sowieso dat ie dat is geworden. Checken ze geen geschiedenis ofzo. Op die manier kan zelfs landysh administrator worden.
pi_102106527
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar van wie ben jij een kloon btw ?
Van niemand. Heb me speciaal geregistreerd toen ik die debiele reacties las in dat ene nieuwsitempje over Turkije.
  zondag 18 september 2011 @ 18:54:32 #25
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102106618
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:47 schreef Weissman het volgende:
Ik lees net die discussie in het vorige deel.

Priceless _O-
Waar was je man, ik had graag wat strakke oneliners van jou gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')