Helaas wel.quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je dit jaar wel voor Ajax als ze geen kampioen worden?
Beste club ter wereld, met het beste voetbal ter wereldquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan gaat hij ineens over Barça lullen.
Dat is nog niet zeker, wk voor clubteams komt er nog aan he?quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Beste club ter wereld, met het beste voetbal ter wereld
Wie? PSV?quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Beste club ter wereld, met het beste voetbal ter wereld
2 vingers in de neus kampioen. Als je zag hoe oogstrelend Barcelona gisteren weer stond te spelenquote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, wk voor clubteams komt er nog aan he?
Krijgt 30-0 op hun broek van Barcelonaquote:
en hoevaak bezoek jij wedstrijden van Barcelona? Ben je lid van de fanclub? 1 goede wedstrijd naast 2 slechte goed bezig man.quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 vingers in de neus kampioen. Als je zag hoe oogstrelend Barcelona gisteren weer stond te spelen
2x per jaar en jaquote:Op zondag 18 september 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en hoevaak bezoek jij wedstrijden van Barcelona? Ben je lid van de fanclub?
Oeh Barca wint bijna altijd, nu wil ik ook successupporter worden van Barcaquote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 vingers in de neus kampioen. Als je zag hoe oogstrelend Barcelona gisteren weer stond te spelen
Dan doe ik ook mee hoor...quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh Barca wint bijna altijd, nu wil ik ook successupporter worden van Barca
Real Madrid lijkt me meer een club voor jouquote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh Barca wint bijna altijd, nu wil ik ook successupporter worden van Barca
dan ik ook.quote:
Ach, als ze spelen zoals gister en 2 weken daarvoor dan hoeft dat niet. de wedstrijden regen santander en milan vergeten wij eventjes. En de schuld? Hebben wij niet. Miskopen? nee joh wij geven niks uit aan transfers *insert meer barcelona fangedoe*quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten we wel net als FireFox supporter af worden als ze niet winnen hé
touchéquote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo is gewoon fit hoor.
OT bitte sehr.quote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |