Heeft niks met mij als supporter te maken. Ik heb gewoon een tering tyfes hekel aan P$V.quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stoere boy, echte Ajax supporter. Laat zijn team in de steek als ze verliezen of achter staan. Maar als ze winnen dan is hij een eckte Ajacied.
Tjah, iemand heeft mijn OP verneukt. Dan was het idd een betere topic.quote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
dit topic blijft zelfs na de wedstrijd keihard door falen
Dan was hij al verlamd na Manolev zijn ''controle''.quote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Hij was buiten bewustzijn, dus hij stelde zich niet aan.
2. Als hij nekletsel heeft kan één verkeerde beweging hem levenslang verlammen.
Gaat het met Mertens wel weer okay na die harde overtreding van vd Wiel? Schijnt dat zijn stembanden verlamd zijn geraakt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Hij was buiten bewustzijn, dus hij stelde zich niet aan.
2. Als hij nekletsel heeft kan één verkeerde beweging hem levenslang verlammen.
Haten op PSV, is toch heerlijk manquote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft niks met mij als supporter te maken. Ik heb gewoon een tering tyfes hekel aan P$V.
Inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Haten op PSV, is toch heerlijk man
Principieel altijd voor de tegenstander van PSV zijn, nationaal en internationaal
Dan ben je wel een echte kleuter, als je zo denkt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Haten op PSV, is toch heerlijk man
Principieel altijd voor de tegenstander van PSV zijn, nationaal en internationaal
Primaquote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben je wel een echte kleuter, als je zo denkt.
Tegenwoordig ben jij voor Twente, PSV én Ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben je wel een echte kleuter, als je zo denkt.
Zij is tenminste nog voor een nederlandse club...quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben jij voor Twente, PSV én Ajax.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die dit zei:quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Hap.quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt de persoon die dit zei:
[..]
Kun je niet tegen he? Dat je eens op je plek wordt gezet?quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zij is tenminste nog voor een nederlandse club...
quote:
Hihiquote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt de persoon die dit zei:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je niet tegen he? Dat je eens op je plek wordt gezet?
En praat gerust met de meute mee joh, daardoor word je vast meer gewaardeerd hier op Fok.
Jij ook schatje, jij ookquote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En praat gerust met de meute mee joh, daardoor word je vast meer gewaardeerd hier op Fok.
Het lijkt er meer op dat hij juist niet zo schijnheilig met de meute mee praatquote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je dit jaar wel voor Ajax als ze geen kampioen worden?quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihi
Heb ik ooit gezegd dat ik vóór clubs buiten Barcelona of Ajax ben?
NEE![]()
gloryhunterquote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihi
Heb ik ooit gezegd dat ik vóór clubs buiten Barcelona of Ajax ben?
NEE![]()
Dan gaat hij ineens over Barça lullen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je dit jaar wel voor Ajax als ze geen kampioen worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |