Uh, nee.quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Ajax is weer afhankelijk van die blinde scheids, overtreding van sigterson, lucky ajax.
Was geen overtedingquote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Ajax is weer afhankelijk van die blinde scheids, overtreding van sigterson, lucky ajax.
Flikker jij eens op met je getroll.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hap, en zeggen dat je niet gefrustreerd bent.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Ook al staat deze vergelijking er VER vanaf.. heb ik al 4x gezegd dat het rood was, zelfs geel + direct rood.quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als je echt objectief kijkt had die blinde scheids gewoon Manolev minstens geel moeten geven, eigenlijk gewoon rood. Al in de eerste helft.
Ik troll niet, vertel gewoon de waarheid. Geotroll zit constant onzin uit te kramen, en lijkt door zijn politiek-correcte gelul geen troll te zijn.quote:
Dan is er toch genoeg reden om over de scheids te zeiken lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Altijd maar dat gezeik op die scheids. In deze wedstrijd was hij aan beide kanten niet juist, dus heft het elkaar op. Kan je weer over voetbal praten.
Dat snap ik wel, maar je kan hem niet de schuld geven. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is er toch genoeg reden om over de scheids te zeiken lijkt me.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
overtreding van sigterson, lucky ajax.
Wel als je veel beter bent...quote:Op zondag 18 september 2011 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, een punt tegen de landskampioen en titelkandidaat nummer 1 is voor een provincie club als PSV helemaal niet zo slecht hoor.
Ach, beide clubs zijn geen prijs waard. Divisiequote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lucky PSV
Hoeveel geluk kan je gewoon hebben
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Pinzon het volgende:
Gelukkig heeft PSV een punt, anders gaan die altijd gezellige domme brabo's weer agressief doen na een glaasje bier.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.
Ik heb wel 1000 en 1 redenen om die tyfes boeren te trappenquote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.
Laat maar liggenquote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En de scheids was een thuis fluiterquote:
Stoere boy, echte Ajax supporter. Laat zijn team in de steek als ze verliezen of achter staan. Maar als ze winnen dan is hij een eckte Ajacied.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb wel 1000 en 1 redenen om die tyfes boeren te trappen
quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En de scheids was een thuis fluiter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |