Wat na 18 minuten veranderde.quote:Op zondag 18 september 2011 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd zag ik dit Ajax middenveld>> PSV
Leuke smoesjes, maar Janssen, Eriksen en Anita is niet bepaald slecht.
Ik zeg dat we aan het einde weer kampioen zijn, niet zo gefrustreerd jochie.quote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
PSV wint vaker van Ajax, in onderlingen duels.. maar jullie zijn toch altijd beter?![]()
Ga ergens anders zielig doen gast, met je kampioen geblaat.. straks raak je 2 spelers kwijt en wordt je 3e .. je weet nooit wat er gaat gebeuren![]()
Heb het lekker over deze wedstrijd, arrogante debiel.
Dat bedoel ik. Raar dat mensen dit niet hebben gezien.quote:Op zondag 18 september 2011 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Anita speelde linksback en Eriksen rechtsbuiten, we hadden helemaal geen middenveld man.
Ik ben niet gefrustreerd want ik heb ook ajax op 1 voorspeld, maargoedquote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zeg dat we aan het einde weer kampioen zijn, niet zo gefrustreerd jochie.
Wast dat voor de aankopen of erna ?quote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd want ik heb ook ajax op 1 voorspeld, maargoedhappy trolling.
Waarom reageer je dan zo? Dan kun je toch ook gewoon normaal doen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd want ik heb ook ajax op 1 voorspeld, maargoedhappy trolling.
Allebei.quote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wast dat voor de aankopen of erna ?
AZ doet het opvallend goed. Kunnen zomaar in de top 3 eindigen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ok. AZ gewoon na vandaag aan kop waars
Doen ze ook, PSV word 4e denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ doet het opvallend goed. Kunnen zomaar in de top 3 eindigen.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doen ze ook, PSV Twente word 4e denk ik.
Nee, PSV gaat harder meedoen om het kampioenschap dan Twente denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doen ze ook, PSV word 4e denk ik.
PSV wordt gewoon 2e en spelen volgend jaar CLquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, PSV gaat harder meedoen om het kampioenschap dan Twente denk ik.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Geo3kant het volgende:
1. Ajax
2. PSV hopelijk nu Ruiz weg is maar ik heb ze op 3 gezet in mijn voorspelling
3. AZ
4. Twente
Voorronde ja.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon 2e en spelen volgend jaar CL
Je bedoelt 1ste?quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon 2e en spelen volgend jaar CL
Als ze voorronde halen gaan ze ook wel door, ze zijn seeded namelijk; maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.quote:
Zegt niks.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze voorronde halen gaan ze ook wel door, ze zijn seeded namelijk; maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Deze wedstrijd, ja, duidelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon lachwekkend dat de meeste hier nu denken dat PSV beter is dan Ajax. Slaat werkelijk nergens op.
Laat ze lekker een andere mening hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon lachwekkend dat de meeste hier nu denken dat PSV beter is dan Ajax. Slaat werkelijk nergens op.
Mwa, zou er om spannen denk ik. Met jullie verdediging zie ik jullie niet zomaar beter zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
maar zouden wel beter kunnen zijn, maar niet met Rutten.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef S0nic het volgende:
Feit is gewoon dat Ajax de morele winnaar is. Dit is gewoon de lastigste uitwedstrijd van het jaar, zonder Mickey. Boilesen en Anita die ook nog eens wegvallen.
En geen Aras en Lodeiro om het op te vangenquote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef S0nic het volgende:
Feit is gewoon dat Ajax de morele winnaar is. Dit is gewoon de lastigste uitwedstrijd van het jaar, zonder Mickey. Boilesen en Anita die ook nog eens wegvallen.
Kameleon, probeer je eigen mening eens te formulerenquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens iedereen moet ik blij zijn dat Ajax gelijk heeft gespeeld?
Weet ik niet, Ajax heeft kansen gehad om er met de winst vandoor te gaan. PSV moet het weer vanuit een penal doen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens iedereen moet ik blij zijn dat Ajax gelijk heeft gespeeld?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Ajax heeft kansen gehad om er met de winst vandoor te gaan. PSV moet het weer vanuit een penal doen.
Mwa, zo slecht vind ik de verdediging van Ajax niet, al loopt het nog niet helemaal dit seizoen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Geo3kant het volgende:
Feit is, beide clubs hebben slechte/matige verdedigers/backs![]()
En Ajax moet echt eens wat gaan kopen om zo'n Enoh te vervangenwant die verzameld meer gele kaarten dan kinderen voetbalplaatjes.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Ajax heeft kansen gehad om er met de winst vandoor te gaan. PSV moet het weer vanuit een penal doen.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kameleon, probeer je eigen mening eens te formuleren![]()
Maar als je het mij vraagt, ja moet je blij zijn met 1 punt.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Ajax is weer afhankelijk van die blinde scheids, overtreding van sigterson, lucky ajax.
Uh, nee.quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Ajax is weer afhankelijk van die blinde scheids, overtreding van sigterson, lucky ajax.
Was geen overtedingquote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Flikker jij eens op met je getroll.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hap, en zeggen dat je niet gefrustreerd bent.
[..]
![]()
Ook al staat deze vergelijking er VER vanaf.. heb ik al 4x gezegd dat het rood was, zelfs geel + direct rood.quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als je echt objectief kijkt had die blinde scheids gewoon Manolev minstens geel moeten geven, eigenlijk gewoon rood. Al in de eerste helft.
Ik troll niet, vertel gewoon de waarheid. Geotroll zit constant onzin uit te kramen, en lijkt door zijn politiek-correcte gelul geen troll te zijn.quote:
Dan is er toch genoeg reden om over de scheids te zeiken lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Altijd maar dat gezeik op die scheids. In deze wedstrijd was hij aan beide kanten niet juist, dus heft het elkaar op. Kan je weer over voetbal praten.
Dat snap ik wel, maar je kan hem niet de schuld geven. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is er toch genoeg reden om over de scheids te zeiken lijkt me.
overtreding van sigterson, lucky ajax.
Wel als je veel beter bent...quote:Op zondag 18 september 2011 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, een punt tegen de landskampioen en titelkandidaat nummer 1 is voor een provincie club als PSV helemaal niet zo slecht hoor.
Ach, beide clubs zijn geen prijs waard. Divisiequote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lucky PSV
Hoeveel geluk kan je gewoon hebben
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Pinzon het volgende:
Gelukkig heeft PSV een punt, anders gaan die altijd gezellige domme brabo's weer agressief doen na een glaasje bier.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.
Ik heb wel 1000 en 1 redenen om die tyfes boeren te trappenquote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |