kan hij die mooi opmaken als hij weer in zijn vakantiehuisje in cape town zitquote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De scheids mag zometeen het zak geld met overgebleven gemeente geld ophalen
quote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lucky PSV
Hoeveel geluk kan je gewoon hebben
Terwijl hij er 2 had mogen hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Smoofie het volgende:
Wel raar dat Manolev geen geel heeft gekregne
10000 x gewaarschuwd.quote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Smoofie het volgende:
Dit soort reacties verdienen de doodstraf...ga eens voetbal kijkenquote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lucky PSV
Teveel dingen gebeurd, Boilesen eruit, Anita niet meer op het middenveld. Enoh erbij en geen normale rechtsbuiten.quote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig zijn jouw uitspraken altijd goed...
Die scheids was echt om te janken, je zou hem bijna wisselen als KNVB zijndequote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die scheids was echt om te janken, je zou hem bijna wisselen als KNVB zijnde![]()
Floot alles kapot, slechte beslissingen alles.. om te janken.
Ik vond Bulykin echt super invallenquote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Pedroso het volgende:
Snapt de wissel van Ziggy ook niet echt, vond hem de gevaarlijkste Ajacied.
Al speelde onze Russische vriend beter dan ik had verwacht, lekkere speler om er bij te hebben.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dit soort reacties verdienen de doodstraf...ga eens voetbal kijken
Overal smoes achter zoekenquote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Ajax zo'n belachelijke kut opstelling, speel je nog gelijk.
PSV![]()
![]()
En dan speelt PSV ook nog eens met 12 spelersquote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV![]()
![]()
Met Enoh en Blind. Zonder Ozbiliz, Lodeiro, Serrero en Sulejmani. Anita eruit 2e helft, boilessen eruit en Eriksen op rechts.quote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV![]()
![]()
Dat zagen we jaquote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Overal smoes achter zoeken
PSV >>>> Ajax
Een excuus achter zoeken bedoel je.quote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV >>>> Ajax
Zeker. Speelt Ajax grotendeels van de wedstrijd slecht wordt het nog 2-2 met de kansen op meer (ook PSV had kansen).quote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV![]()
![]()
PSV speelde met zijn derde keeper. Toen kwamen alle tegengoals.quote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een excuus achter zoeken bedoel je.
Verder was PSV idd de betere, maar je kan niet zeggen dat Ajax met z'n beste opstelling speelde natuurlijk.
Ouwe koeien enzoquote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een geweldig iq ook bij die ajax supporters...iemand ligt buwesteloos op het veld en dan gaan ze zingen 'wat zijn die boeruh stil'
Toen ajax gewoon met de basis elf speelde kwamen ze ook 1-0 achter gast ... dus ga huilen ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Teveel dingen gebeurd, Boilesen eruit, Anita niet meer op het middenveld. Enoh erbij en geen normale rechtsbuiten.Ook nog eens Blind op links back.
Klopt. Hopelijk hebben we dan Ozbilliz (oid) weer en speelt Anita gewoon.quote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker. Speelt Ajax grotendeels van de wedstrijd slecht wordt het nog 2-2 met de kansen op meer (ook PSV had kansen).
Volgende week winnen van Twente en we zitten op koers.
haha prachtig tochquote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een geweldig iq ook bij die ajax supporters...iemand ligt buwesteloos op het veld en dan gaan ze zingen 'wat zijn die boeruh stil'
De allerslechtste wedstrijd van Ajax dit seizoen, PSV had dit echt moeten winnen hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV >>>> Ajax
De basis 11 van Ajax was niet dé basis 11quote:Op zondag 18 september 2011 14:56 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Toen ajax gewoon met de basis elf speelde kwamen ze ook 1-0 achter gast ... dus ga huilen ofzo
Geweldig resultaat, PSV had dik moeten winnen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als jullie nou net zo realistisch als ik warenwees blij met dat puntje want als het 4-1 was dan was je gewoon van de mat gespeeld, nu lijkt het een goed resultaat.
Die van psv ook niet maar ga dit niet als smoes gebruikenquote:Op zondag 18 september 2011 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De basis 11 van Ajax was niet dé basis 11
En Ajax zonder rechtsbuiten en zonder Eriksen in het centrum. Met een ongelooflijk slecht middenlveld uiteindelijk, zeker na het wegvallen van Boilssen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelde met zijn derde keeper. Toen kwamen alle tegengoals.
Wat lul je nou? Ajax staat nog steeds boven PSV op de ranglijst. En aan het einde van die seizoen staan we gewoon weer bovenaan.quote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV >>>> Ajax
quote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ajax staat nog steeds boven PSV op de ranglijst. En aan het einde van die seizoen staan we gewoon weer bovenaan.
Sinouh stond goed te keepen idd.quote:Op zondag 18 september 2011 14:58 schreef Geo3kant het volgende:
Sinouh deed het niet slecht hoor![]()
Die Ramos had er niks van gebakken.
30 keer, dus weer. Zijn er meer dan PSV dacht ik?quote:Op zondag 18 september 2011 14:58 schreef Geo3kant het volgende:
Weer..alsof ze al 5 jaar op rij kampioen zijn..
Maar PSV-ers hebben toch heul geen hersensquote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Geo3kant het volgende:
Medische update Tyton: Ernstige hersenschudding, nu in het ziekenhuis op afdeling neurologie ter observatie
Hoeveel heb jij er meegemaakt?quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
30 keer, dus weer. Zijn er meer dan PSV dacht ik?
Het is ook een goed resultaat voor Ajax. PSV uit is altijd lastig en met zo'n matige wedstrijd van Ajax zijde is het gewoon goed dat ze niet verliezen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als jullie nou net zo realistisch als ik warenwees blij met dat puntje want als het 4-1 was dan was je gewoon van de mat gespeeld, nu lijkt het een goed resultaat.
Voor de wedstrijd zag ik dit Ajax middenveld>> PSVquote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Ajax zonder rechtsbuiten en zonder Eriksen in het centrum. Met een ongelooflijk slecht middenlveld uiteindelijk, zeker na het wegvallen van Boilssen.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je klinkt als een trollquote:Op zondag 18 september 2011 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je klinkt als een successupporter
PSV wint vaker van Ajax, in onderlingen duels.. maar jullie zijn toch altijd beter?quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat na 18 minuten veranderde.quote:Op zondag 18 september 2011 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd zag ik dit Ajax middenveld>> PSV
Leuke smoesjes, maar Janssen, Eriksen en Anita is niet bepaald slecht.
Ik zeg dat we aan het einde weer kampioen zijn, niet zo gefrustreerd jochie.quote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
PSV wint vaker van Ajax, in onderlingen duels.. maar jullie zijn toch altijd beter?![]()
Ga ergens anders zielig doen gast, met je kampioen geblaat.. straks raak je 2 spelers kwijt en wordt je 3e .. je weet nooit wat er gaat gebeuren![]()
Heb het lekker over deze wedstrijd, arrogante debiel.
Dat bedoel ik. Raar dat mensen dit niet hebben gezien.quote:Op zondag 18 september 2011 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Anita speelde linksback en Eriksen rechtsbuiten, we hadden helemaal geen middenveld man.
Ik ben niet gefrustreerd want ik heb ook ajax op 1 voorspeld, maargoedquote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zeg dat we aan het einde weer kampioen zijn, niet zo gefrustreerd jochie.
Wast dat voor de aankopen of erna ?quote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd want ik heb ook ajax op 1 voorspeld, maargoedhappy trolling.
Waarom reageer je dan zo? Dan kun je toch ook gewoon normaal doen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd want ik heb ook ajax op 1 voorspeld, maargoedhappy trolling.
Allebei.quote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wast dat voor de aankopen of erna ?
AZ doet het opvallend goed. Kunnen zomaar in de top 3 eindigen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ok. AZ gewoon na vandaag aan kop waars
Doen ze ook, PSV word 4e denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ doet het opvallend goed. Kunnen zomaar in de top 3 eindigen.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doen ze ook, PSV Twente word 4e denk ik.
Nee, PSV gaat harder meedoen om het kampioenschap dan Twente denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doen ze ook, PSV word 4e denk ik.
PSV wordt gewoon 2e en spelen volgend jaar CLquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, PSV gaat harder meedoen om het kampioenschap dan Twente denk ik.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Geo3kant het volgende:
1. Ajax
2. PSV hopelijk nu Ruiz weg is maar ik heb ze op 3 gezet in mijn voorspelling
3. AZ
4. Twente
Voorronde ja.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon 2e en spelen volgend jaar CL
Je bedoelt 1ste?quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon 2e en spelen volgend jaar CL
Als ze voorronde halen gaan ze ook wel door, ze zijn seeded namelijk; maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.quote:
Zegt niks.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze voorronde halen gaan ze ook wel door, ze zijn seeded namelijk; maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Deze wedstrijd, ja, duidelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon lachwekkend dat de meeste hier nu denken dat PSV beter is dan Ajax. Slaat werkelijk nergens op.
Laat ze lekker een andere mening hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon lachwekkend dat de meeste hier nu denken dat PSV beter is dan Ajax. Slaat werkelijk nergens op.
Mwa, zou er om spannen denk ik. Met jullie verdediging zie ik jullie niet zomaar beter zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 15:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
maar zouden wel beter kunnen zijn, maar niet met Rutten.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef S0nic het volgende:
Feit is gewoon dat Ajax de morele winnaar is. Dit is gewoon de lastigste uitwedstrijd van het jaar, zonder Mickey. Boilesen en Anita die ook nog eens wegvallen.
En geen Aras en Lodeiro om het op te vangenquote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef S0nic het volgende:
Feit is gewoon dat Ajax de morele winnaar is. Dit is gewoon de lastigste uitwedstrijd van het jaar, zonder Mickey. Boilesen en Anita die ook nog eens wegvallen.
Kameleon, probeer je eigen mening eens te formulerenquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens iedereen moet ik blij zijn dat Ajax gelijk heeft gespeeld?
Weet ik niet, Ajax heeft kansen gehad om er met de winst vandoor te gaan. PSV moet het weer vanuit een penal doen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens iedereen moet ik blij zijn dat Ajax gelijk heeft gespeeld?
quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Ajax heeft kansen gehad om er met de winst vandoor te gaan. PSV moet het weer vanuit een penal doen.
Mwa, zo slecht vind ik de verdediging van Ajax niet, al loopt het nog niet helemaal dit seizoen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Geo3kant het volgende:
Feit is, beide clubs hebben slechte/matige verdedigers/backs![]()
En Ajax moet echt eens wat gaan kopen om zo'n Enoh te vervangenwant die verzameld meer gele kaarten dan kinderen voetbalplaatjes.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Ajax heeft kansen gehad om er met de winst vandoor te gaan. PSV moet het weer vanuit een penal doen.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kameleon, probeer je eigen mening eens te formuleren![]()
Maar als je het mij vraagt, ja moet je blij zijn met 1 punt.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Ajax is weer afhankelijk van die blinde scheids, overtreding van sigterson, lucky ajax.
Uh, nee.quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Ajax is weer afhankelijk van die blinde scheids, overtreding van sigterson, lucky ajax.
Was geen overtedingquote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
![]()
Flikker jij eens op met je getroll.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hap, en zeggen dat je niet gefrustreerd bent.
[..]
![]()
Ook al staat deze vergelijking er VER vanaf.. heb ik al 4x gezegd dat het rood was, zelfs geel + direct rood.quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als je echt objectief kijkt had die blinde scheids gewoon Manolev minstens geel moeten geven, eigenlijk gewoon rood. Al in de eerste helft.
Ik troll niet, vertel gewoon de waarheid. Geotroll zit constant onzin uit te kramen, en lijkt door zijn politiek-correcte gelul geen troll te zijn.quote:
Dan is er toch genoeg reden om over de scheids te zeiken lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Altijd maar dat gezeik op die scheids. In deze wedstrijd was hij aan beide kanten niet juist, dus heft het elkaar op. Kan je weer over voetbal praten.
Dat snap ik wel, maar je kan hem niet de schuld geven. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 september 2011 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is er toch genoeg reden om over de scheids te zeiken lijkt me.
overtreding van sigterson, lucky ajax.
Wel als je veel beter bent...quote:Op zondag 18 september 2011 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, een punt tegen de landskampioen en titelkandidaat nummer 1 is voor een provincie club als PSV helemaal niet zo slecht hoor.
Ach, beide clubs zijn geen prijs waard. Divisiequote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lucky PSV
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Pinzon het volgende:
Gelukkig heeft PSV een punt, anders gaan die altijd gezellige domme brabo's weer agressief doen na een glaasje bier.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.
Ik heb wel 1000 en 1 redenen om die tyfes boeren te trappenquote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk de PSV'ers reden genoeg hebben om die 'supporters' van ajax een paar hoeken te geven.
Laat maar liggenquote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En de scheids was een thuis fluiterquote:
Stoere boy, echte Ajax supporter. Laat zijn team in de steek als ze verliezen of achter staan. Maar als ze winnen dan is hij een eckte Ajacied.quote:Op zondag 18 september 2011 15:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb wel 1000 en 1 redenen om die tyfes boeren te trappen
quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En de scheids was een thuis fluiter
Heeft niks met mij als supporter te maken. Ik heb gewoon een tering tyfes hekel aan P$V.quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stoere boy, echte Ajax supporter. Laat zijn team in de steek als ze verliezen of achter staan. Maar als ze winnen dan is hij een eckte Ajacied.
Tjah, iemand heeft mijn OP verneukt. Dan was het idd een betere topic.quote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
dit topic blijft zelfs na de wedstrijd keihard door falen
Dan was hij al verlamd na Manolev zijn ''controle''.quote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Hij was buiten bewustzijn, dus hij stelde zich niet aan.
2. Als hij nekletsel heeft kan één verkeerde beweging hem levenslang verlammen.
Gaat het met Mertens wel weer okay na die harde overtreding van vd Wiel? Schijnt dat zijn stembanden verlamd zijn geraakt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Hij was buiten bewustzijn, dus hij stelde zich niet aan.
2. Als hij nekletsel heeft kan één verkeerde beweging hem levenslang verlammen.
Haten op PSV, is toch heerlijk manquote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft niks met mij als supporter te maken. Ik heb gewoon een tering tyfes hekel aan P$V.
Inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Haten op PSV, is toch heerlijk man
Principieel altijd voor de tegenstander van PSV zijn, nationaal en internationaal
Dan ben je wel een echte kleuter, als je zo denkt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Haten op PSV, is toch heerlijk man
Principieel altijd voor de tegenstander van PSV zijn, nationaal en internationaal
Primaquote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben je wel een echte kleuter, als je zo denkt.
Tegenwoordig ben jij voor Twente, PSV én Ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ben je wel een echte kleuter, als je zo denkt.
Zij is tenminste nog voor een nederlandse club...quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben jij voor Twente, PSV én Ajax.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die dit zei:quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Hap.quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt de persoon die dit zei:
[..]
Kun je niet tegen he? Dat je eens op je plek wordt gezet?quote:Op zondag 18 september 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zij is tenminste nog voor een nederlandse club...
quote:
Hihiquote:Op zondag 18 september 2011 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt de persoon die dit zei:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je niet tegen he? Dat je eens op je plek wordt gezet?
En praat gerust met de meute mee joh, daardoor word je vast meer gewaardeerd hier op Fok.
Jij ook schatje, jij ookquote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En praat gerust met de meute mee joh, daardoor word je vast meer gewaardeerd hier op Fok.
Het lijkt er meer op dat hij juist niet zo schijnheilig met de meute mee praatquote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je dit jaar wel voor Ajax als ze geen kampioen worden?quote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihi
Heb ik ooit gezegd dat ik vóór clubs buiten Barcelona of Ajax ben?
NEE![]()
gloryhunterquote:Op zondag 18 september 2011 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihi
Heb ik ooit gezegd dat ik vóór clubs buiten Barcelona of Ajax ben?
NEE![]()
Dan gaat hij ineens over Barça lullen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je dit jaar wel voor Ajax als ze geen kampioen worden?
Helaas wel.quote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je dit jaar wel voor Ajax als ze geen kampioen worden?
Beste club ter wereld, met het beste voetbal ter wereldquote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan gaat hij ineens over Barça lullen.
Dat is nog niet zeker, wk voor clubteams komt er nog aan he?quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Beste club ter wereld, met het beste voetbal ter wereld
Wie? PSV?quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Beste club ter wereld, met het beste voetbal ter wereld
2 vingers in de neus kampioen. Als je zag hoe oogstrelend Barcelona gisteren weer stond te spelenquote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, wk voor clubteams komt er nog aan he?
Krijgt 30-0 op hun broek van Barcelonaquote:
en hoevaak bezoek jij wedstrijden van Barcelona? Ben je lid van de fanclub? 1 goede wedstrijd naast 2 slechte goed bezig man.quote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 vingers in de neus kampioen. Als je zag hoe oogstrelend Barcelona gisteren weer stond te spelen
2x per jaar en jaquote:Op zondag 18 september 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en hoevaak bezoek jij wedstrijden van Barcelona? Ben je lid van de fanclub?
Oeh Barca wint bijna altijd, nu wil ik ook successupporter worden van Barcaquote:Op zondag 18 september 2011 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 vingers in de neus kampioen. Als je zag hoe oogstrelend Barcelona gisteren weer stond te spelen
Dan doe ik ook mee hoor...quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh Barca wint bijna altijd, nu wil ik ook successupporter worden van Barca
Real Madrid lijkt me meer een club voor jouquote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh Barca wint bijna altijd, nu wil ik ook successupporter worden van Barca
dan ik ook.quote:
Ach, als ze spelen zoals gister en 2 weken daarvoor dan hoeft dat niet. de wedstrijden regen santander en milan vergeten wij eventjes. En de schuld? Hebben wij niet. Miskopen? nee joh wij geven niks uit aan transfers *insert meer barcelona fangedoe*quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten we wel net als FireFox supporter af worden als ze niet winnen hé
touchéquote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo is gewoon fit hoor.
OT bitte sehr.quote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |