Jack Sparrow zocht ook nog een vloot.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enorm idd. Vloot de hele wedstrijd dood.
vloot.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vlootquote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zilvervloot?quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zijn we ookquote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.
Lach me maar uit, ik vang wel mooi 1500 netto in de maand. Dat kun jij niet zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, je komt zo achterlijk over.
RKC.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb niks gezien wie speelde beter?
quote:
lol. Ajax was de mindere vandaag maar kreeg een extra puntje. Een reele kijk op de zaak is je vreemd zie ikquote:
Idd. En al die Ajaciedjes laatst vergelijkingen posten als Anita > Wijnaldum en Janssen > Strootmanquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Geo3kant het volgende:
Wat was Ajax slecht zeg, achterin ook .. Janssen flopperderflopperderflop ..
PSV duidelijk het sterkste team van de eredivisiequote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Kremers het volgende:
2-2 kan ik mee levenPSV is altijd lastig voor Ajax, helemaal na een Europese wedstrijd. Daarnaast heeft PSV ook wel erg veel geïnvesteerd in nieuwe spelers dit jaar.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV kreeg zowat alles van de scheids mee
Elke dingetje van Ajax werd afgefloten en PSV kon gewoon spelers door midden breken zonder problemen
gelukkig nog 2-2 inderdaad....quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |