oh ja, jij bent die debiele mocro loverquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinouh is de beste man van het veld. Samen met Assaidi, en die doet niets eens mee.²
quote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef eight het volgende:
[..]
Toch zal het een gelijkspel voelen als een nederlaag
Dat is juist doordat PSV beter is.quote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef eight het volgende:
[..]
Toch zal het een gelijkspel voelen als een nederlaag
quote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
Door Tyton mis ik een deel Liverpool-Tottenham!
De natuurlijke opvolger van Afellay. En dat baseer ik zowel op voetbalgronden als op mimiek/motoriek van het beste ventje.quote:
Waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
Tyton kan dus nu de gemeente aanklagen. Het is tenslotte gemeentegrond.
Dit soort ongelukken mogen net gebeuren in de openbare ruimte.
PSV heeft ook europees gespeeld hoor en nog later zelfsquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Kremers het volgende:
Ajax speelt dus slecht als ik het zo hoor, dat is altijd zo na een Europese wedstrijd... Blijft vreemd.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef Caland het volgende:
Goede wissel Fred.
Groetjes,
Dick Advocaat.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
Tyton kan dus nu de gemeente aanklagen. Het is tenslotte gemeentegrond.
Dit soort ongelukken mogen net gebeuren in de openbare ruimte.
goh, twee zandbakmocrootjes die het beste zijnquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinouh is de beste man van het veld. Samen met Assaidi, en die doet niets eens mee.²
Alsmede de achtergrondquote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De natuurlijke opvolger van Afellay. En dat baseer ik zowel op voetbalgronden als op mimiek/motoriek van het beste ventje.²
ManU - Chelsea kun je gewoon zienquote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef Nober het volgende:
Door Tyton mis ik een deel Liverpool-Tottenham!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |