Had 'ie in de 60e minuut al verdiend.quote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Geef Vertonghen gewoon de tweede geel.
Vergeet Afellay niet.quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit soort dagen mis je spelers als Ronaldo, Romario en Assaidi.²
Gelukkig wel, voor die wedstrijd zou ik ook gewoon gezapt zijnquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ManU - Chelsea kun je gewoon zien
2-2. Ik ben tevredenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit soort dagen mis je spelers als Ronaldo, Romario en Assaidi.²
Ik dacht al, je komt zo achterlijk over.quote:heb een MBO opleiding genoten.
Echt hè.quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
wat een tering tyfus wedstrijd nog aan toe zeg...
Vond ons goed spelenquote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Jack Sparrow zocht ook nog een vloot.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enorm idd. Vloot de hele wedstrijd dood.
vloot.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vlootquote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zilvervloot?quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zijn we ookquote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.
Lach me maar uit, ik vang wel mooi 1500 netto in de maand. Dat kun jij niet zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, je komt zo achterlijk over.
RKC.quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb niks gezien wie speelde beter?
quote:
lol. Ajax was de mindere vandaag maar kreeg een extra puntje. Een reele kijk op de zaak is je vreemd zie ikquote:
Idd. En al die Ajaciedjes laatst vergelijkingen posten als Anita > Wijnaldum en Janssen > Strootmanquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Geo3kant het volgende:
Wat was Ajax slecht zeg, achterin ook .. Janssen flopperderflopperderflop ..
PSV duidelijk het sterkste team van de eredivisiequote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Kremers het volgende:
2-2 kan ik mee levenPSV is altijd lastig voor Ajax, helemaal na een Europese wedstrijd. Daarnaast heeft PSV ook wel erg veel geïnvesteerd in nieuwe spelers dit jaar.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV kreeg zowat alles van de scheids mee
Elke dingetje van Ajax werd afgefloten en PSV kon gewoon spelers door midden breken zonder problemen
gelukkig nog 2-2 inderdaad....quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.
Gezien de tweede helft mag je blij zijn met een punt..quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef GGMM het volgende:
Maar als ajacied kan ik wel met de stand leven. Uit bij PSV gelijkspelen (wmb de grootste concurrent) is gewoon goed.
nee.quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef eight het volgende:
[..]
PSV duidelijk het sterkste team van de eredivisie
2-2quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Geo3kant het volgende:
Wat was Ajax slecht zeg, achterin ook .. Janssen flopperderflopperderflop ..
quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lach me maar uit, ik vang wel mooi 1500 netto in de maand. Dat kun jij niet zeggen.²
En die van Ajax dan? Ajax huilebalkje.quote:Op zondag 18 september 2011 14:40 schreef Daanus het volgende:
Kom op zeg. PSV huilebalkjes. Manolev had eerste helft al rood moet hebben. Strootman en vele andere psvers geel. PSV is gewoon heel goed weggekomen hier. Want met een normale scheids had Ajax gewonnen, want dat was de ploeg die wilde voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |