quote:
lol. Ajax was de mindere vandaag maar kreeg een extra puntje. Een reele kijk op de zaak is je vreemd zie ikquote:
Idd. En al die Ajaciedjes laatst vergelijkingen posten als Anita > Wijnaldum en Janssen > Strootmanquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Geo3kant het volgende:
Wat was Ajax slecht zeg, achterin ook .. Janssen flopperderflopperderflop ..
PSV duidelijk het sterkste team van de eredivisiequote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef Kremers het volgende:
2-2 kan ik mee levenPSV is altijd lastig voor Ajax, helemaal na een Europese wedstrijd. Daarnaast heeft PSV ook wel erg veel geīnvesteerd in nieuwe spelers dit jaar.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV kreeg zowat alles van de scheids mee
Elke dingetje van Ajax werd afgefloten en PSV kon gewoon spelers door midden breken zonder problemen
gelukkig nog 2-2 inderdaad....quote:Op zondag 18 september 2011 14:37 schreef eight het volgende:
[..]
gezien het wedstrijdverloop moet je met de uitslag toch tevreden zijn.
Gezien de tweede helft mag je blij zijn met een punt..quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef GGMM het volgende:
Maar als ajacied kan ik wel met de stand leven. Uit bij PSV gelijkspelen (wmb de grootste concurrent) is gewoon goed.
nee.quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef eight het volgende:
[..]
PSV duidelijk het sterkste team van de eredivisie
2-2quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Geo3kant het volgende:
Wat was Ajax slecht zeg, achterin ook .. Janssen flopperderflopperderflop ..
quote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lach me maar uit, ik vang wel mooi 1500 netto in de maand. Dat kun jij niet zeggen.˛
En die van Ajax dan? Ajax huilebalkje.quote:Op zondag 18 september 2011 14:40 schreef Daanus het volgende:
Kom op zeg. PSV huilebalkjes. Manolev had eerste helft al rood moet hebben. Strootman en vele andere psvers geel. PSV is gewoon heel goed weggekomen hier. Want met een normale scheids had Ajax gewonnen, want dat was de ploeg die wilde voetballen.
Twente sterker? Ajax zeker niet, daarvoor was het verschil vandaag TE groot.quote:
Oh god, het lag weer aan de scheidsquote:Op zondag 18 september 2011 14:40 schreef Daanus het volgende:
Kom op zeg. PSV huilebalkjes. Manolev had eerste helft al rood moet hebben. Strootman en vele andere psvers geel. PSV is gewoon heel goed weggekomen hier. Want met een normale scheids had Ajax gewonnen, want dat was de ploeg die wilde voetballen.
Flikker toch op manquote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV kreeg zowat alles van de scheids mee
Elke dingetje van Ajax werd afgefloten en PSV kon gewoon spelers door midden breken zonder problemen
Dat is toch niet raarquote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax staat boven Feyenoord
U MAD FEYENOORD?
quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef eight het volgende:
[..]
Twente sterker? Ajax zeker niet, daarvoor was het verschil vandaag TE groot.
nr.1 excuus van Ajax. zo voorspelbaarquote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh god, het lag weer aan de scheids
Dus dat vind jij van niet?quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De halve selectie van PSV had al 5 keer rood moeten hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Flikker toch op man
Die 1-1 had niet goedgekeurd mogen worden en Vertongen had al 5 keer z'n tweede geel moeten krijgen.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax staat boven Feyenoord
U MAD FEYENOORD?
quote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen
klaar
quote:Op zondag 18 september 2011 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
DJ blijf jij hier? Ik wil je uitlachen zometeen
Het lag niet aan de scheidsrechter dat het 2-2 is geworden, hij heeft ook geen beslissingen genomen die bepalend waren voor de wedstrijd, maar hij floot wel echt slecht.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dream on, de scheids geef ik de schuld niet hoor maar als 1 ploeg gespaard qua kaarten is is het Psv wel met Manolev als toppunt. Overigens wint Ajax hier een punt want Psv was helaas gewoon beter.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Flikker toch op man
Die 1-1 had niet goedgekeurd mogen worden en Vertongen had al 5 keer z'n tweede geel moeten krijgen.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De halve selectie van PSV had al 5 keer rood moeten hebben
Uhu, Manolev had geel (misschien rood) moeten hebben, maar de halve selectie?quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dream on, de scheids geef ik de schuld niet hoor maar als 1 ploeg gespaard qua kaarten is is het Psv wel met Manolev als toppunt. Overigens wint Ajax hier een punt want Psv was helaas gewoon beter.
In de ArenA geven we jullie op jullie flikker. Jullie hebben vandaag mazzel gehad dat de scheids medelijden met PSV hadquote:
binnen strafschopgebied is gewoon strafschop. Is al ruim een eeuw zo.quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Geo3kant het volgende:
Btw, heel slecht die penalty voor PSV ..een hele GOEDE (helaas zullen er weinig het doen) geeft daar een indirecte vrije trap.. dat was geen penalty.
Dat zeg ik toch niet jij bent hier de gene die claimed dat Vertonghen allang zijn tweede gele had moeten hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, Manolev had geel (misschien rood) moeten hebben, maar de halve selectie?___
quote:Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ik weet dat het pijn doet jongens.. PSV was gewoon veel beter en jullie arrogantie is weer aangetoond. Wees volwassenen en koester dat ene puntje en blijf de waarheid lekker ontkennen.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Geo3kant het volgende:
Btw, heel slecht die penalty voor PSV ..een hele GOEDE (helaas zullen er weinig het doen) geeft daar een indirecte vrije trap.. dat was geen penalty.
en dit beweer je op basis van...quote:Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef Akwasi het volgende:
We hebben vandaag gezien dat Ajax voor de 31ste keer landskampioen gaat worden.
Eens.quote:Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Scheids medelijden ?? Omg.. andersom zal je bedoelen
Ja en hij speelde een goede pot.quote:
Jouw neem ik niet serieusquote:Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ik weet dat het pijn doet jongens.. PSV was gewoon veel beter en jullie arrogantie is weer aangetoond. Wees volwassenen en koester dat ene puntje en blijf de waarheid lekker ontkennen.
Dat is die europa league club.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AJAX KAMPIOENUHH!!!
WIE IS PSV?!
Klopt, en ik word er als Ajacied zijnde ook moe van. Al ga ik er wel tegenin als Psvers het over niet gegeven rode kaarten aan Vertonghen etc. gaat hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef Geo3kant het volgende:
Het feit dat we een rechtsbuiten miste, dat merkte je de hele wedstrijd. en Blind was weer enorm slecht. Dit was niet het Ajax dat je door het hele seizoen door zult zien. En dan nog (heel gelukkig) gelijkspelen is gewoon een heel goed resultaat.quote:
In eigen huis? Denk dat Ajax thuis met 3-0 wint.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doet me wel goed dat we beter dan Ajax zijn...
waarom? je verliest 2 punten vandaagquote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is toch de club die de laatste 10 20 en 30 jaar het meeste kampioen is geworden?quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AJAX KAMPIOENUHH!!!
WIE IS PSV?!
Dat zegt dus niet zoveel. In Eindhoven speelt PSV tegen Ajax altijd een van hun beste wedstrijden. Een veel beter PSV als vandaag zul je dus niet veel meer zien dit seizoen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dachten ze vandaag ook...quote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In eigen huis? Denk dat Ajax thuis met 3-0 wint.
Deze wedstrijd ja, omdat we een rechtsbuiten miste.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
En toch gaat PSV niet kampioen worden.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond het minimaal geel, rood had gekund, maar Manolev had absoluut rood moeten hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, en ik word er als Ajacied zijnde ook moe van. Al ga ik er wel tegenin als Psvers het over niet gegeven rode kaarten aan Vertonghen etc. gaat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je niet goed gelezen? Volgens alle ajaciedjes was het andersom hoor. Bizar dat Janssen neit bij het NL 11-tal zit en zulks.quote:Op zondag 18 september 2011 14:46 schreef Doublepain het volgende:
Strootman is echt geweldig bezig. Bertje heeft het gezien:
Strootman >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>xmiljard Janssen
En dan toch nog minder beroemd zijn dan Ajax?quote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch de club die de laatste 10 20 en 30 jaar het meeste kampioen is geworden?
De scheids mag zometeen het zak geld met overgebleven gemeente geld ophalenquote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef 16meter het volgende:
Die gele kaart voor Janssen trouwens.
Kleine negert grijpt hem naar de keel, hij verweert zich en krijgt geel. Negertje had rood moeten krijgen.
Strootman 21, gehaald vanwege zijn talent/kwaliteitquote:Op zondag 18 september 2011 14:46 schreef Doublepain het volgende:
Strootman is echt geweldig bezig. Bertje heeft het gezien:
Strootman >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>xmiljard Janssen
Heb jij een andere wedstrijd gezien vriend ? Alles wat je zegt is pure onzin..ajax domineerde... ja nadat de keeper uitviel effe. Geen penalty ? omgquote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax domineerde gewoon in de laatste 30min van de eerste helft. PSV had een sterke fase in de tweede helft maar daarna was het ajax weer die domineerde. Kwa kansen had ajax er meer om te scoren
Daarnaast waren er enkele discutabele beslissingen van de scheids. Waarom kreeg janssen bijv geel terwijl hij gehinderd werd in het nemen van een vrije trap en nog eens een duw kreeg ook. Pingel was ook onterecht. Greg stond stil en kon geen kant op en Mertens liep gewoon dwars door hem heen. Zeker geen penalty
quote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En toch gaat PSV niet kampioen worden.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Mertens komt van der Wiel ook nooit voorbij [ afbeelding ]
Gelukkig zijn jouw uitspraken altijd goed...quote:
PSV werd door wat er met Tyton gebeurde ook ernstig benadeelt. Wat dat betreft is het gewoon 1-1quote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze wedstrijd ja, omdat we een rechtsbuiten miste.
Daarom. Die PSV'ers die zeggen dat ze beter zijn dan Ajax vergeten dat voor het gemak even.quote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben jullie die opstelling gezien? 70 min lang Enoh op het middenveld, geen rechtsbuiten.Daarna nog Blind erbij op linksback.
![]()
![]()
Sure bro, Janssen duwt eerst ..quote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef 16meter het volgende:
Die gele kaart voor Janssen trouwens.
Kleine negert grijpt hem naar de keel, hij verweert zich en krijgt geel. Negertje had rood moeten krijgen.
Lens die alleen maar loopt te schoppen en ermee wegkomt.
Dat zeg jijquote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En toch gaat PSV niet kampioen worden.
Dit.quote:Op zondag 18 september 2011 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben jullie die opstelling gezien? 70 min lang Enoh op het middenveld, geen rechtsbuiten.Daarna nog Blind erbij op linksback.
![]()
![]()
En blind? en het feit dat Eriksen niet meer in het centrum stond? Is het dan 3-1? Kom op zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 14:48 schreef eight het volgende:
[..]
PSV werd door wat er met Tyton gebeurde ook ernstig benadeelt. Wat dat betreft is het gewoon 1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |